Gwen moeten we maar ff een leuke lokatie zoeken en een plek wat een beetje voor ons allen redelijk te rijden is.
@ Kussie & Alies: LEUK, LEUK, LEUK. Ik woon in Tiel. Misschien handig om te weten qua plaats om af te spreken. @ PenF, Jedalin, Setti: hoelaat spreken we af?
Uhm, ja, goeie.. ik vond het toen wel handig dat we na het fruit zijn aangereden, slaapje in de auto en rond een uur of 11 daar. Lekker spelen en rond half 1 boterham. Nog ff spelen en volgens mij gingen we rond half 3-3 uur naar huis ofzo? Entree was volgens mij 9 of 10 euro voor volwassenen, kindjes gratis.
Ja ik vind het ook leuk als mijn man en Alies ook mee kunnen. Dan gaan zij gewoon hun eigen gang. Entree voor kids tot 3 is gratis. Volwassenen 18,50 euro, maar als je ze online besteld krijg je 2,50 euro korting. Apenheul - Prijzen en kaarten Tenzij iemand anders nog iets anders leuks vindt? En op welke dagen kan je man? Een zaterdag of zondag?
Dit heb je ook nog in Apeldoorn. Er is een apart deel voor 0-4 jarigen. Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer!
Oohhhh, de apenheul is wel erug leuk! Ik weet niet of mijn man mee komt. Dat zien we als de dag er is waarop we afgesproken hebben.
zondag kan altijd. op zaterdag werkt hij de ene week wel en de andere week niet. apenheul lijkt me erg leuk ik zal ook nog eens naar dat andere kijken.
Dan moeten we even enkele data hier neerzetten. Willen we in juni nog een poging wagen? Of wordt het juli? Ff kijken. Data dat ik kan in juni: zo. 12 juni, za 18 juni, za 25 juni, zo 26 juni.
als ik 11 juni met de anderen meet dan moet ik ff opnieuw in mn agenda kijken hihi. 18 juni kan ik niet dan ga ik mn trouwjurk passen zon de 26e kan ik wel anders wordt het juli
18 juni is voor ons het beste aangezien ik dan ook de echo heb gehad 16 juni en dan ook echt kan gaan genieten(hoop ik). 25 en 26 valt voor ons af omdat we spullen moeten inpakken omdat we maandag 27 juni een week gaan kamperen.
Als er een mini meeting komt in Apeldoorn dan kom ik misschien ook wel. Mijn ouders wonen daar dus dan kan ik daar meteen weer eens langs.
Je bedoelt naar Apeldoorn? Tuurlijk. Hmmm lijkt dat juni 'm niet wordt omdat Setti de 18e niet kan en ons2ewonder de 25 en 26e niet. Tenzij er toch nog meer meiden zijn die wel op 1 van die data kunnen? Zet het hier gewoon bij. zo. 12 juni, za 18 juni, za 25 juni, zo 26 juni. Nou juli dan? Alleen de zondagen pakken omdat dat voor ons2ewonder het beste uit komt? zo 3 juli, zo 10 juli, zo 17 juli, zo 24 juli, zo 31 juli Volgende personen willen evt dus wel een mini meeting de noorderlingen doen. Data die ze wel kunnen in juni: Setti 12,25,26 juni Vriendlief ons2ewonder 12,18 juni Gwenolyn Kussiexxx Alies05 12,18,25,26 juni Superb Handigst om achter je naam dan ff de data te zetten dat je kan.
Setti 12,25,26 juni Vriendlief 25,26 juni 3,17,31 juli kan ik allemaal ons2ewonder 12,18 juni Gwenolyn Kussiexxx Alies05 12,18,25,26 juni Superb
Setti 12,25,26 juni Vriendlief 25,26 juni/ 3,17,31 juli ons2ewonder 12,18 juni Gwenolyn Kussiexxx Alies05 12,18,25,26 juni/juli kan ik alle zondagen Superb