3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik weet het, maar het gaat hier niet goed:(

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he joh dat klinkt helemaal niet best...wat is d'r aan de hand?...?
    Iets met een van jullie banen? of prive? :(

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    De volgende meiden gaan 17 juli mee naar de mini meeting in de Apenheul in Apeldoorn:

Setti
    Vriendlief
    ons2ewonder
    Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.)
    Kussiexxx
    Alies05
    Superb
    P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat)

@Gwen jammer dat je niet meer mee gaat. :(

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant

euhhh heb nog steeds geen idee.. sem krijgt de 10e ook zn laatste inentingen dus ja, als ie ziek is, houdt het al snel op.. en we hebben waarschijnlijk s avonds nog een verjaardag.. dus houd maar gn rekening met mij :(

chantal was dan op vakantie geloof ik.. al weet ik t niet 100% zeker

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee, oke, nou laat maar weten als je toch nog komt want lijkt me wel super gezellig om jouw lieve mannetje weer een keer te zien! En anders houden we gauw een echte mini meeting bij jou of chantal of elisah in de buurt ofzo? :)
    Of bij mij, is ook goed, haha, maar dan moeten jullie met zn allen ver rijden volgens mij :p

We gaan in ieder geval wel al 's ochtends hè, mocht dat nog iets uitmaken ivm die verjaardag.. dus van 11 tot een uur of 2-3 ofzo :)

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    spreken jullie 11uur daar of of 12 uur, dacht 12 maar lees nu 11?haha dan gaat neomi zeker niet slapen, ze slaapt 1 keer per dag, vanaf half12,12 uur, en dan 2 uurtjes, nou ja ik zie het wel.

gwen he meid dat klinkt erg kloote.hoop dat het bij alleen financieel blijft en niet ook prive, al is financieel natuurlijk erg genoeg.dikke knuff

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee als he t voor jou beter uit komt om om 12 uur te komen is dat ook goed hoor! Ik denk dat wij er rond half 12 zijn..ligt ook een beetje aan het verkeer natuurlijk.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve meiden de meeting van de apenheul is niets hoor voor allemaal mama's met kinders. wij zijn er vandaag geweest en je bent meer bezig om achter je kind aan te rennen want die van ons wilt niet de hele tijd in de wagen meer. dus ik ga met lisanne niet mee 17 juli.

steef en ik hebben zelf amper tijd gehad om met elkaar te kletsen dus laat staan dat je als mama's met elkaar kan kletsen

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ziet er leuk uit hoor ik ben dan meer voor zoiets en das nog goedkoper ook de apenheul is 18 euro entree voor volwassenen en daar van die link voor jou zijn kinderen 7 euro en ouders 1.80 dus veel goedkoper dus

apeldoorn is voor mij zonder file een uur rijden dus goed te doen. we hebben er vanochtend 1.5 uur overgedaan met files

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kom even melden dat ik 11 juni in ieder geval niet kan (maar dat hadden jullie vast al geraden!), ik heb namelijk een bijbaantje bij het CITO (je weet wel, die club die examens maakt). Hartstikke leuk, maar wel een paar keer op zaterdag waaronder dus 11 juni. Jammer... In juli moet ik nog even kijken of dat gaat lukken.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat jammer dat je niet mee kunt

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Setti, als dat jou ervaring is, dan kunnen we indd beter voor dat gaan wat Alies nu voorstelt?
    Ik bedoel, constant geren en gevlieg en beten in duimen (Ano, en ook mijn broertje overigens) is ook nie alles, hihi...

14. Soda Pop

Fijn dat je dat doet! Maar wel jammer voor ons!! Hihi
    :(

15. Soda Pop

Hey meid! Even een dikke knuffel voor jou!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd dikke knuffel meid en ik hoop echt dat t snel beter gaat in alle fronten dan ook

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    woehoee nog maar een weekje tot de utrecht-meeting!! Heb er zin in!!!

18. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    voor ons is een speelparadijs als dit geen optie.
    juist dan zal ik heen en weer moeten rennen omdat mijn zusje niet bij de kleintjes mag en samila met haar mee wil/gaat(zusje is ook overal bang voor dus doe haaren ons er geen plezier mee).
    ze heeft een gluten allergie en je mag geen eigen eten nuttigen.
    ook hier is veel lawaai waardoor je elkaar moeilijk zal verstaan(zeker op een drukke zondag, uit eigen ervaring).

ik hoop dat jullie met elkaar een leuke dag zullen hebben maar wij gaan dus niet mee.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    One2ewonder: wij waren bij kidzcity ook op een zondag met een meeting van tweelingmama's en het was er helemaal niet druk. Ook helemaal geen herrie, juist erg goed te praten.
    qua eten deden ze daar totaal niet moeilijk over eigen eten (hadden de meeste van de tweelingmama's) en denk dat dat daar ook best mee valt?

de reden met samila en jouw zusje kan ik me wel goed voorstellen.!

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Als iemand nog iets anders leuks weet in de buurt van Apeldoorn dan moet diegene dat maar even melden hiero. Apenheul en kidzcity waren voorstellen om heen te gaan.;)

Deel Deze Pagina