Er lopen volgens mij wel apen los, zoals de doodshoofdaapjes (die gele). Ik ben er jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ooit geweest. Niet gebeten. Alleen mijn broer, want die dacht een doodshoofdaapje te kunnen plagen door de pinda niet af te geven.
Gaan de volgende meiden 17 juli nog mee naar de mini meeting? Wil er verder nog iemand mee? Setti Vriendlief ons2ewonder Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx Alies05 Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat)
Setti Vriendlief ons2ewonder Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat)
Setti Vriendlief ons2ewonder Ja Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat)
Setti Vriendlief JAAAA ons2ewonder Ja Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat)
Naar de Apenheul op 17 juli: Setti Vriendlief JAAAA ons2ewonder Ja Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 - Yes Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat) Tjonge het lijkt wel een huwelijksaanzoek.
Naar de Apenheul op 17 juli: Setti nee Vriendlief JAAAA ons2ewonder Ja Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet meer mee.) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 - Yes Superb P&F (nog niet 100% zeker dat ze mee gaat) Als het iets anders wordt dan ga ik wel mee maar niet naar de apenheul dus mocht t toch de apenheul worden dan ga ik volgende meeting wel weer
Dames, Ik kan helaas niet mee, ik heb die dag geen auto. En financieel is het momenteel ook niet echt haalbaar. Dus ik wens jullie allemaal veel plezier!
Heeft verder niemand andere ideeën? Want ons2ewonder wil niet naar een overdekte speelruimte ivm haar zusje en Setti niet naar de aapies.
Naar de Apenheul op 17 juli: Setti - nee Vriendlief JAAAA ons2ewonder Ja Gwenolyn (31/5 gaat helaas niet mee) Kussiexxx - JAAAAA Alies05 - Yes Superb - P&F (22/6 gaat helaas niet mee)
geeft niet hoor ga maar naar de aapies hihi ik ben er 3 weken geleden geweest en ben alleen maar bezig geweest met achter lisanne aan rennen want die wilt niet in de wagen de hele tijd en bij iets als kidzcity kan je haar iets meer dr gang laten gaan. dus ik ga volgende x wel weer mee
het lijkt me wel erg leuk maar meer geschikt als ze net een jaar ouder zijn(vanaf 2 jaar).ik heb het filmpje is bekeken. en hier 2 kids die bang zijn voor de geiten(zijn in hun vingers gebeten met voeren van de dieren). en de kleinste kan nergens bij(in de speeltuin). met water in de buurt heb ik de oudste met 2 telle aan het huilen/krijssen(echt bang voor water, door haar verleden bij haar biologische ouders) daarnaast heb ik mijn zusje al beloofd dat wij die dag met haar naar de apenheul gaan en zij straalde van oor tot oor. ga haar nu niet meer teleurstellen door niet te gaan, juist omdat ze het vertrouwen met mensen net weer probeert optebouwen(hadden een kalender gemaakt, waar ze elke dag een stikker op moet plakken tot alle leuke dingen). ik ben het zat dat het iedere keer is nu gaan we daar naar toe en vervolgens wil er 1 persoon niet en dann moet er maar wat anders gezocht worden. op deze manier is er voor mij de lol wel af want heb nu het gevoel dat het aan mij ligt dat we er niet uitkomen.