3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Waarom zou het aan jou liggen? Setti is naar de Apenheul geweest dus dan zou het dus aan haar liggen. Het ligt aan niemand. Maar ik vraag dit puur omdat het me leuk lijkt dat HEEL dat clubje mee gaat. ;) Dus voel je niet aangesproken.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve meiden als jullie zin hebben in de apenheul dan gaan jullie toch gewoon!!!! ik heb al een aantal meiden gezien 11 juni en dan spreek ik toch voor de volgende keer weer wat af! t maakt echt niet uit hoor dat ik een keer niet wil.

de meiden bedoelen het allemaal goed 2e wonder en ze willen het allemaal elkaar naar de zin maken dus het heeft echt niets met jou te maken hoor maar meer wat alies al zegt dat er iedere x iets geprobeerd word zodat er zoveel mogelijk meiden mee kunnen.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi ik houd wijs mijn mond...*zucht*

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Lucht je hartje maar hoor Jedalin. Kan er allemaal nog wel bij. :D

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha..uhh..dan veroorzaak ik dadeijk een rel :p..

Maar goed, hihi..vooruit dan.
    Ik vind het een beetje vreemd dat ons2ewonder, die amper mee praat op t forum, zo bozig reageerd.
    Daarnaast is er nog niet 1 keer 'officieel' gezegd dat jullie een locatie uitgezocht hadden en dat die het ook écht ging worden. Er werden alleen voorstellen gedaan waar op gereageerd werd of dat wel of niet iets was.
    Dus wellicht dat ze gewoon ietsie te vroeg was met het tegen haar zusje vertellen, en het lijkt dat de rest daar de schuld van krijgt omdat het idee nu weer veranderd zou zijn.
    Maar het idee heeft nooit vast gestaan.

...... hmm, en nee, dit is niet boos of aanvallend bedoeld. Ik uit gewoon even mijn gedachten :)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik zeg maar zo, volgens mij zit het hem in het weer! Het word weer tijd voor zon! :D:D:D

Ik zelf zou het het fijnste vinden als alle mama's kunnen komen!

Is zo'n ding waar we laatst zaten nix dan?
    Gewoon een grote zaal, we kunnen zelf toch ook autotjes, en speelgoed meenemen?

De kids vermaken zich echt wel denk ik, die hoeven toch niet perse grote speeltoestellen te hebben?
    Ze kijken naar elkaar... Zien nieuw of ander speelgoed, en de mama's hoeven dan niet de ogen voor en achter in hun hoofd te hebben?

En dan gewoon een nieuwe datum zodat iedereen kan..
    Denk dat dit financieel ook niet te duur is, als we met grote groep zijn en huurprijs van een zaal delen?

Ja ik weet het niet, maar ik zeg maar zo; hoe meer zielen hoe meer vreugde...

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Jedalin heel duidelijk verwoord. ;)

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dit gaat er nu om dat we een mini meeting wilden houden de 17e. ;)
    Wat doen we nou? Laten we dit nu wel of niet doorgaan?

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Och verrek, dat was me eigen voorstel heh! Whaha, met jou Alies en ons2ewonder, (noordelijk gelegen) en toen wilden er nog veel meer mee!!
    Nouw ik wil het wel proberen, ik zal mijn ventje beschermen met mijn leven voor die wilde apen!! :D:D:D

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou we weten niet of we naar de apen gaan. Setti vind het niet erg dat we daar heen zouden gaan, dus als de rest het er mee eens is, dan zouden we de Apenheul aan kunnen houden.
    Van 1 Superb hebben we nog geen reactie.
    Maar jullie vinden het clubje dan niet te klein om heen te gaan?

11. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    volgens mij is het toch juist leuk om met een klein groepje te gaan.

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja ik heb Apenheul in de eerste instantie weer gekozen om te weten te komen wie er uiteindelijk daar ook heen wilde. Vandaar dat men met Ja en Nee reageerde. Toen Setti met NEE aankwam, vond ik het toch wel jammer dat zij niet mee gaat, dus daarom kwam mijn voorstel of iemand nog iets anders dan wist. Niemand nam verder het voortouw dus nam ik die.

En toen kwam jij ineens dat jij al met je zusje had geregeld dat juli de 17e heen zouden gaan.
    Kan me niet herinneren dat jij dit eerder aangekaart had dat jullie dan sowieso de 17e al heen zouden gaan.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi fijn te 'lezen' dat je het met me eens bent ;):p:p

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Is geen woord chinees aan. :p:D

15. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    dat setti nee zou zeggen wisten we toen al omdat ze dat al had aangegeven.

en volgens mij had ik al aangegeven dat we sowiso zouden gaan maar kan ook dat ik dat tegen iemand anders heb gezegt.

ik had iets getikt waar jij nu op reageert terwijl ik het direct ook weer had verwijdert. las dat er in de tijd dat ik aan het typen was al weer een heleboel reacties waren. en hep gigantisch last van men hormonen waardoor ik een stuk heftiger reageer dan normaal(ben net een vulkaann die op uitbarsten staad als er ook maar iets gezecht word:))

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi dan moeten ze 17 juli - als jullie er ooit nog eens uitkomen :p - oppassen voor je! :D

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik was het even van Setti vergeten, anders had ik het voorstel niet weer opnieuw gedaan. ;)

Tja ik weet er zelf nog alles van hoe zo'n vulkaan een zwangere kon zijn. Dat bepaalde opmerkingen in mijn ogen net niet door de beugel konden en daar kwam de uitbarsting. :)

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nemen we gewoon een emmertje water mee. Doven we dat vulkaantje zo ff. :p:D

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel een reactie vanuit Frankrijk. Ik denk dat zoiets als Kidzcity het leukste is voor kindjes van ongeveer een jaar. Zij kunnen dan lekker spelen. In de Apenheul loop je toch de hele tijd rond en heb j, denk ik, minder tijd om bij te kletsen. Bovendien is het toch ook een stuk duurder.

Ga nu weer mijn drankje opdrinken en gezellig doen tegen mijn vriend.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah..succes ermee dames :p

Deel Deze Pagina