hopen op heel mooi weer en misschien dat het plaatselijke buien zijn die daar niet vallen. waarschijnlijk is het inderdaad rustig aangezien het hoogseizoen net is begonnen en samen met slechte weerberichten gaan mensen niet snel(of juist wel als ze net zo denken)
@ hier/Apenheul, meiden, ik moet afzeggen... Stan had vanmiddag al een poepluier tot aan zijn rug (nog net in de pamper) maar vanavond ging het helemaal mis toen ik was douchen, en mijn moeder hem opeens "rook" hij zat er helemaal onder, ook met romper en al, en nu heeft hij ook verhoging.. Daarbij drinkt hij in mijn ogen nog altijd veelste weinig, dus nu hij zulke dunne poep heeft, wil ik extra alert zijn. Hij zit duidelijk totaal nie lekker in zijn velletje en dus heb ik besloten (ook met het oog op het vieze prutweer) dat wij morgen niet meegaan... Vind het erg jammer... Hij is nu wel voor het eerst in het grote bad geweest bij pa en ma.. Haha, vond ie prachtig! Totdat ie er uit moest! Voor het geval niet iedereen meer hier leest, zal ik de ladies ook nog even smsen.. Ik hoop dat er gauw weer een meeting word georganiseerd, waarbij we graag bij zijn! Liefs
Meiden wij gaan wel naar de Apenheul. Jeeeej. Maarrrrrrrrrrrr we gaan dan wat eerder weg. Zag op buienradar dat de 1e kleine bui zo rond 13 uur zal komen. Zijn jullie er nog gewoon rond 12.30 uur? Of komen jullie dan ook eerder?
Ha meiden, Aangezien we het hadden over een dagje Kidzcity, een berichtje hier! Wie sowieso meewillen zijn: Marye Anoniempjuh Setti Jedalin Lara Vergeet ik nog iemand? Naja, dan kun je natuurlijk zelf ook reageren hihi Even wat datums voor dat ik op vakantie ga. Als dat niet gaat lukken kunnen jullie kijken naar een datum tijdens mijn vakantie ofzo . Weet niet of er nog meer zo laat op vakantie gaan? Voor ons komt eigenlijk alleen 13 of 20 augustus uit. De andere zaterdag moet ik werken en de andere zaterdag zijn de kindjes bij opa en oma. (da's nu zaterdag al, is ook wel erg kort dag haha) Kunnen jullie toevallig deze data ook???
Kidscity is voor ons te ver! Misschien ook een idee om weer een meeting voor allemaal te organiseren, wat meer centraal gelegen?
Uhhh ja als iedereen die 2 zaterdagen voor mijn vakantie kan, vind ik het okee..maar aangezien we normaal iets van 10 data's hebben?? Weet ik niet of het lukt om dan een grote meeting te plannen. Als die 2 zaterdagen toch neit voor iedereen lukt ga ik liever nog een keer naar kidzcity en dan ergens in september een grote meeting??
Ik bedoelde ze ook voor kidzcity omdat ik niet denk dat iedereen van de maart mama's toevallig die 2 zaterdagen kunnen?? Maar het valt te proberen natuurlijk.
Voor zover ik nu weet kan ik die beide data's wel!!! en ergens anders dat er meer kunnen vind ik ook prima, grote meeting is ook weer eens erg leuk!!! Maar zo niet dan was kidzcity de perfecte plek!!!
Heej meiden! Robine en ik gaan graag weer mee!! Bedankt Setti en Jedalin voor het uitnodigen! Jullie zijn lieverds! *SMAK* 13 en 20 augustus kunnen wij allebei. Alleen komt 20 augustus beter uit omdat we de 13e misschien een weekendje met vrienden weggaan. Locatie maakt me helemaal niet uit. Ik rij heel graag dus of ik nou naar Rotterdam of Groningen moet, vind alles prima. Liefs en superleuk om jullie weer eens te zien! Laar
beide data kan ik niet de 13e ga ik trouwen en de 20e zit ik nog in lanzarote dus dan zou t zonder mij worden en anders pas ergens september hihi
Hahahaha, verrek!! Nouw jah, dan moeten we gewoon maar allemaal op je bruiloft komen! Meid wat heerlijk!! HET NADERT!! @ Lara, haha, ik vind rijden ook heerlijk! Maar met Stan is het nu toch een ander verhaal, dat geknooi met eten, slapen etc.
Naja een grote meeting gaat dus al lastig worden aangezien setti niet kan. Dus laten we het dan houden op een kleine meeting voor wie wil, 20 augustus. Locatie, uhh ja ik ben voor kidzcity maar als er bijv in amersfoort ook zoiet is, dan vind ik het ook prima als dr dan meer willen komen. IK noteer in ieder geval in mijn agenda 20 aug. kleine meeting en dan zien we wel of we eruit komen waar. Zo niet, gaan wij gewoon met ons gezinnetje naar kidzcity en zien we wel wie we tegen komen
Haha Jedalin, ik denk dat je ons dan wel tegen komt in kidzcity. Sorry maar Pepijn en Florine en Don vinden het daar zo geweldig dat ik daar heen wil en dan liever voor een grote meeting uitwijk...
ik kan 20 aug in ieder geval ook niet en de 13e valt nog in mn vakantie, dus kan goed zijn dat ik dan ook nog dagje weg ben... sorry! maar goed, zonder mij is t ook vast heel gezellig hoor ik sluit me een andere x wel weer aan