waar hebben we de eerste 2 x een grote meeting gehad dan?dacht dat dat ook Utrecht was?of was dat amersfoort? Ik kan de 13e ook niet, dus ook de 20. de zondagen waren geen optie? ja ik vond kidzcity ook super, maar vind t wel lullig voor de meiden die dat echt te ver vinden, dus vandaag dar ik ook best wat wil uitwijken, maar anders is kidzcity idd super!!!! ben blij dat ik weer over een meeting ben begonnen haha!! lisette, zonder jou word het vast gezellig, maar met jou was nog gezelliger!!!!!)
ohw uhh ja hoor, zondag de 14e en 21e vind ik ook prima. En nogmaals, ik wil ook best uitwijken hoor maar dan wel naar een soortgelijk iets. De 2e meeting was in amersfoort. 1e meeting was ik niet bij dus geen idee
HoiHoi! Voor zover ik op dit moment kan zien kan ik ook 20 aug wel.. Kidscity lijkt me ook leuk!! Ik hoor het wel weer!
Ik word steeds benieuwder naar Kidzcity, maar dan mag ik wel een hotelkamer huren daaro Dat gejaag (4 uur heen en terug voor 1 of 2 uurtjes daar) is gewoon niet te doen Thanks Ano, voor je bericht, het voelt nu best even "verrot" om zover uit richting te wonen! Wij willen er ook graag bij zijn!! Stan mist jullie ook!
zondag de 14e kunnen we ook niet dan slapen we natuurlijk uit en moeten we nog genoeg ophalen bij de feestlokatie en lisanne is dan niet bij ons maar bij mn ouders. dus helaas pindakaas voor ons
kussie, maar wij willen jou er net zo graag bij hoor!!! maar vorige keer zijn we trouwens wel lang geweest hoor, ik was er dacht ik van 11.30 tot 15.30 ofzo, was echt super leuk!!! ehh meiden word het nu dus de 20e? ik heb de 19e mijn eerste echo, mocht dat niet goed zijn, weet ik niet of ik erbij ben maar dat snappen jullie vast wel!!
Ik weet dat ik het niet op mezelf moet betrekken, maar was indd bang dat jullie liever zonder me meeten ofzo.. Omdat ik altijd de onzekerste van de groep ben en nouw jah... Zo'n zeurmiep...
En het spreekt vanzelf dat iedereen dat heel goed zal begrijpen, maarreh, deze echo zal natuurlijk een mooi kloppend hartje laten zien en laten weten dat alles okeej is!
Ehhhh ik heb jou op een meeting nooit horen zeuren hoor! En ook niet gemerkt dat je de onzekerste in de groep bent. En ook niet bij onze mini meeting heb ik het gemerkt. Maar de 20e kan ik sowieso niet. Ben ik op vakantie.
Maar op het forum wel Wattt op vakantie?? Wat leukk!! Waar gaan jullie heen? Dat heb ik nog nie meegekregen???
Maar op een meeting is het toch heel anders dan op een forum. Op een meeting praat je meer over koetjes en kalfjes dan over privédingen. Wij vertrekken waarschijnlijk zondag 7 augustus met onze camper. Hij is goedgekeurd. Alleen moesten er nieuwe banden onder. Dat had ik wel verteld. Alleen dacht ik toen ie aangemeld was, dat de verzekering weer berichtgeving hiervan zou krijgen. Bleek dus niet zo te zijn. Had ik er 2x achteraan gemaild. Geen reactie. Vond ik de brief terug, bleek dat ik iemand anders moest hebben. Dus de goede gemaild en kreeg vanochtend gelijk weer bericht terug, dat ze de papieren opsturen. Die moeten we invullen en weer terugsturen. Waar we precies heen gaan weten we nog niet. We rijden gewoon richting het zuiden en zien wel.
20 augustus konden de meeste volgens mij toch? Dus laten we die datum maar aanhouden denk ik? Locatie, wat ik al zei; ik vind het prima als het iets meer in de richting van de anderen is maar goed, ligt eraan waar en wat. En dan zal er dus een leuk speel-ding gezocht moeten worden door iemand.
Ha dames, Ik ga toch even op de dag zelf kijken of ik mee ga, ik weet het nog niet echt namelijk. Ofja, dag er voor ofzo zal ik wel beslissen We zijn vorige week al naar utrecht moeten rijden vanwege musical, volgende week rijden we naar amsterdam ivm een kraamborrel en dan zouden we dus de week daarop weer naar utrecht rijden en de week daar weer op naar Spanje! Behoorlijk wat kilometers, dus ik kijk wel ff wat we d'r mee doen Als er tenminte nog iets door gaat
hmm volgens mij viel het best mee toch? Setti kon niet maar verder wilde marye, ano, lara, chantal, en ik sowieso in utrecht. Jij en kussie willen ook wel maar iets centraler. Da's toch best een hele opkomst voor een mini meeting? Mgoed, nogmaals, wij bekijken het tegen die tijd ff.
Heej meiden! 13e, 20e en 21e zijn wat mij betreft alledrie prima! Bart is de 20e en 21e vrij dus die vindt het ook wel leuk om mee te komen. Zeker als Don ook meegaat! @Jedalin, begrijp ik nu dat jij eigenlijk alledrie die data misschien niet kan? Want als het straks zo'n klein groepje is, dan is het wel heel jammer als jij 's morgens afbelt, terwijl je andere datum wel had gekund! Hopelijk kunnen we toch een datum vinden dat er zoveel mogelijk meiden kunnen, zou het wel leuk vinden jullie én de kleintjes natuurlijk, na 9 maanden weer's te zien!! Ik ben ook wel heel benieuwd naar Kidzcity inmiddels Liefs!
Nee nee, ik kan alle 3 de datums!!! Heb ze zelf voorgesteld!! hihi Ik bedoelde dat ik twijfel óf ik wel ga vanwege erg veel uitstapjes die we al maken in augustus.