heey kom op meiden ik wil wel hoor!!!!!tenzij de echo de dag ervoor niet goed is, maar daar ga ik niet van uit!! wie willen er wel mee dan, behalve ik lara en marye?bij alleen die 2 voel ik me wle een 3e wiel hoor
hahah ik kan het toch niet laten om te gaan meis, dus geen zorgen, wij gaan gewoon!!! Wil jullie veel te graag weer zien met jullie kindjes!!! @ Elisah: ga jij eigenlijk ook mee?? Wil jou nu eindelijk ook zien hoor!!!!
Hey meiden, zijn er al wat concrete afspraken gemaakt over de meeting?? Ik wil er graag weer bij zijn!!
Uhhh, tis nu zaterdag, bij kidzcity... maar er is nog geen tijd afgesproken. Wie er komen is ook nog niet precies duidelijk, haha. Volgens mij lara, marye, elisah, ano (als het goed is), jij en ik Mis ik dan iemand?
Haha ik lees hier nooit, zag het ineens staan. Als het goed is komen wij ook. Nog niet voor 100% zeker... Zitten beetje krap bij kas en is toch weer flink benzine ! Maarrr hoelaat is het anders hihi.. Taleah zit nu net tussen 1 en 2 slaapjes in!
ha meiden Misschien hadden jullie het al in het andere topic gelezen maar als het doorgaat dat wij zondag naar een band in utrecht gaan kijken voor onze bruiloft dan kom ik zaterdag helaas niet. 2 x in 1 weekend naar utrecht is me iets teveel van 't goeie.. Wellicht dat het allemaal niet doorgaat en dan zijn we er gewoon, maar zoals het eruit zien gaan we daar wle heen.
Heej meiden! Helaas gaat deze week niet lukken Volgende week zaterdag of a.s. zondag zou ik wel kunnen Zoals jullie weten is opa zondag overleden en hij wordt maandag gecremeerd. Zoals hij wilde wordt de hele dienst door ons geregeld (geen uitvaartondernemer die spreekt ofzo). Bart is 'oorspronkelijk' bloemist en hij zal de rouwstukken maken. Dit betekent dat hij dat zaterdag moet doen en dan de auto nodig heeft. En dat ik eventueel moet helpen. Ik heb dus sowieso geen vervoer en weet ook niet of ik het red met al het geregel. Sorry, had het weekend er helemaal voor vrijgehouden maar helaas is dit overmacht waar niemand iets aan kan doen. Wel heel vervelend want ik had zooooooooooooo'n zin om mee te gaan Liefs Laar Ps. misschien dat ik eventueel met Marye mee zou kunnen rijden dat zou dan misschien nog een optie zijn?
hey meiden wat gaat het nou worden, even duidelijk, wie willen er wel komen????? -Ano (mits mijn echo goed is vrijdag) -
Als het aanbod van Marye nog steeds staat in ieder geval Bart is werken met de auto maar ik heb er wel heel veel zin in en als afleiding lijkt het me ook heel goed!! Liefs!
We hebben net gesmst en ik kan meerijden! Marye en ik (en Pepijn, Florine & Robine) zijn er dus bij zaterdag!!
Yeah! Dus sowieso: - Ano , Neomi en frummel ( Die echo gaat gewoon goed zijn meis!) - Lara, Robine en Bobbie - Marye, Pepijn en Florine
haha als je nu naar je gebuikersinstellingen gaat, zie je dit topic (net als ons maart topic) staan. Als je daar klikt op: Bekijk alle onderwerpen met een abonnement, kun je daar instellen of je mail wilt ontvangen als iemand een reactie plaatst. Volg je me nog?
En..... wat wordt de locatie!! hahah De datum moeten we nog ff afwachten ivm invullen datumprikker. Gwen, Superb (en evt lynette; die heb ik via hyves gevraagd of ze mee wil) moeten hem nog invullen. 22 oktober is wel duidelijk de -tot nu toe- beste datum..ook het snelste, dus da's mooi! hihi