3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    mja, wat anders??
     
  2. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Benieuwd wat het gaat worden... en wanneer :)
     
  3. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Voor zover ik nu weet kan ik 2 juli wel, 11 juni ook.

    Binnenspeeltuin is denk ik ook super druk op een zaterdag.

    Vind het wel een leuk idee om naar een speeliets te gaan, maar denk wel dat je dan voornamelijk druk bent met het opletten wat je kindje doet en of het wel goed gaat enz enz als dat je tijd hebt met elkaar te kletsen ofzo....
     
  4. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja klopt dat ben ik wel met ano eens ja
     
  5. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa dat is denk ik ook wel, maja, kun je ze nog wel in een ruimte stoppen zonder speeldingen als ze rond de 16 maanden zijn? Weet niet of ze dan wel 3 uur lang gezellig zijn hoor..
    De vorige keer ging prima maar toen waren ze natuurlijk ook een stuk kleiner.... lastig inschatten zeg...
    Denken jullie dat dat wel nog gewoon prima zla gaan?
     
  6. vriendlief

    vriendlief Fanatiek lid

    25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zonder dingen word het met JAN ook opletten hoor en tegen die tijd zullen er wel meer lopen dus dan word het zo ie zo uitkijken denk ik.....
    ik had nog een paar datums van mij beranderd in mei
     
  7. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik denk dat als we gewoon wat speelgoed meenemen dat het prima zal gaan. De kinderen zullen dan ook veel met elkaar spelen (hahahahaha, of ruzie maken).
     
  8. vriendlief

    vriendlief Fanatiek lid

    25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    heb er nu al zin in!
     
  9. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ook!!!! Gewoon om iedereen eens in het echt te zien. Lekker een middag kletsen.
     
  10. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zooo...iedereen die hem nog niet ingevuld heeft heb ik nog even een herinnering gestuurd, om hem in te vullen, zodat we een datum kunnen prikken!
     
  11. chantal84

    chantal84 Fanatiek lid

    17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, als jullie het goed vinden zou ik het ook erg gezellig vinden om jullie weer te zien... Al klets ik niet meer zoveel op ZP..
     
  12. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0

    tuurlijk is dat goed !!!!
     
  13. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ meeting: zoals het er nu uit ziet is toch 11 juni de datum waarop de meeste kunnen.... Overzichtje:

    11 juni: 12 mensen kunnen. Wie niet kunnen zijn: Chantal, lara en vriendlief. 1 iemand heeft onbekend (lisetje)

    22 mei: 11 mensen kunnen. Wie niet kunnen zijn: Darcy, Linda en Lynette. 3 mensen hebben liever niet.

    28 mei: 11 mensen kunnen. wie niet kunnen zijn: Chantal, lara, marye, setti. 1 iemand heeft liever niet.

    2 juli: 11 mensen kunnen. wie niet kunnen zijn: lara, lisette, lynette. 1 onbekend en 1 liever niet.

    ----

    28 mei valt voor mij eigenlijk af want marye en setti mogen niet ontbreken hoor, haha, die kletsen zoveel mee enzo :)

    11 juni vind ik 't weer erg jammer dat vriendlief niet kan :(..
    Maar verder kunnen daar wel de meeste.

    2 juli is voor mij ook een goede optie, alleen wel weer jammer dat lynette dan niet kan.

    Maar goed, je houd dat toch altijd ,dat iemand niet kan..
     
  14. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sorry dat ik het zeg, en je moet het niet lullig opvatten hoor maar ik heb echt het idee dat het nu een beetje is als: Met die houden we wel rekening, met die houden we geen rekening...
    Ook omdat er in het andere topic werd gezegd: Lara en CHantal kletsen toch niet meer zoveel mee en: Ja Marye en Setti moeten er gewoon bij zijn!!!
    Misschien vat ik het dan verkeerd op maar ik heb echt een beetje het idee dat de "rest" dan minder belangrijk is...
    Wat maakt het uit of iemand iets minder mee kletst ? Het gaat er toch tenslotte om op welke dag men het meeste kan ? HOe meer zielen hoe meer vreugd ?

    Als ik dit zo lees, en dat is weer niet lullig bedoeld hoor, krijg ik een klein beetje het idee dat alleen "vaste" mensen belangrijk zijn en de rest niet zo...
    Dat betekend voor mij dus ook dat ik waarschijnlijk niet belangrijk genoeg ben aangezien ik ook niet altijd zoveel mee klets en ik de andere meetingen ook niet geweest ben en dus waarschijnlijk (althans zo'n gevoel krijg ik nu een beetje na het lezen van dat berichtje ) het buitenbeentje zal zijn en dat zal misschien dan voor meerdere gelden ?

    Sorry als ik nu iemand voor het hoofd stoot maar in mijn ogen zijn we allemaal net zo belangrijk of je nu veel post of niet... EN moeten we er uiteindelijk met zn allen uit komen!
     
  15. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ehm, naja tis vanuit mij wel een beetje zo bedoeld als; diegene met wie we veel contact hebben en veel kletsen hier op 't forum, vindt ik ook belangrijker dat die er zo veel mogelijk bij kunnen zijn. Het is een meeting van de zp-maart mama's en naja, als er een aantal mama's zijn die nog amper mee praten hier op zp, gaat mijn voorkeur uit naar de mama's die wel veel mee kletsen hier om sowieso te kunnen zien op die dag. Met hen heb ik het meeste contact en dus ook meer een band en dus die wil ik ook het liefst in 't echt zien.

    Wat ZEKER niet wil zeggen dat de rest minder welkom is, of dat de rest er buiten valt of als buitenbeetjes worden gezien bij de meeting, want dat is gewoon niet zo.
    Maar ik vind als je hier minder bent en amper nog mee kletst, dat het best logisch is dat er dan minder rekening met diegenen wordt gehouden. Wat niet wil zeggen dat er géén rekening mee wordt gehouden...
    Maar goed, we moeten hier idd met zn allen uit komen dus als de rest aangeeft wat die denken dat de beste datum/beste manier is..
     
  16. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ben het wel een beetje met jedalin eens maar idd kleintje dat wilt niet zeggen dat jullie niet welkom zijn want het is erg leuk als we jullie ook een keer in het echt zien. en aangezien je met zoveel mensen rekening moet houden wordt er echt wel gekeken naar de dag dat de meeste kunnen.

    en voor alsnog is iedereen welkom
     
  17. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Over de meeting: wat vinden jullie van 11 juni? Dan kunnen 13 mensen (Kussie staat op liever niet maar heeft als toevoeging dat ze wel gewoon komt als het dan is)..
    Lisetje staat op onbekend; even afwachten of die ook kan.
    Wel erg jammer dat vriendlief dan op vakantie is... :(

    Naja anders is 22 mei een goede optie, maar goed dat stel ik natuurlijk liever niet voor aangezien ik dan niet kan :p
    Maar begrijp het wel als julile dat dan wel plannen hoor, aangezien er dan ook 13 mensen kunnen. 2 hebben liever niet maar ik weet ook niet of die dan echt niet kunnen (elisah en kleintje)
     
  18. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    11 juni is wel goed denk ik want dan kan marc van eliesah naar de stad hihi
     
  19. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    11 juni is mij goed hoor!! Jullie gaan mij voor alles! :D:D:cool:
     
  20. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Kleintje, meid, dat was natuurlijk niet de bedoeling dat je het zo op zou vatten, maar ik heb hetzelfde gevoel als Jedalin,

    Met sommigen heb je gewoon "meer een band" zeg maar, omdat je daar -dagelijks- van hoort en daar echt al een beeld bij hebt... Is denk ik ook nie gek dat je daar dan voor je gevoel wat closer mee bent....

    Ik bedoel, noem bv. Sabinelovesven, nix persoonlijks, maar als ze al reageerde, dan ging het altijd over haarzelf en Sievert, zo goed als nooit vroeg ze naar ons... Ik weet nie, heb er lange nie zo'n behoefte aan om haar te zien dan bv. Jedalin en Setti, Ano, Gwen en Elisah, om maar even wat namen te noemen, maar dat is toch ook nie zo gek??

    Snap je wat ik bedoel?

    Dus vat het alsjeblieft nie verkeerd op!!!
    Sorry als ik je gekwetst heb.. Dat is nooit mijn bedoeling geweest, en ik weet zeker ook nie van de andere meiden!!!

    Trouwens, jij kletst nog best wel heel vaak mee vind ik hoor... Maar bv. Moons, Shezze en uh, nouw jah, ik noem maar wat... Tjah, ik weet nie eens meer hoe hun kindjes heten, en als die dan wel zouden kunnen, nouw jah, daar heb ik dan ook minder belang bij...
    Maar das toch nie heel raar?

    Vind het jammer dat je je aangesproken voelt, want dit geld helemaal nie voor jou.. Jij schrijft toch regelmatig mee!!!
     

Deel Deze Pagina