Hihi, dit is makkelijk, als Alies al heeft uitgezocht dat dit qua afstand te doen is, gaan wij natuurlijk mee!! Stan vind het vreselijk in de auto, dus zal me een drama rit worden, maar wij komen!! No matter what! Apeldoorn dus? Kids Playground? Ik zeg doen? En de datum??? Of sla ik nu door?! Wat vind de rest? Liefssss
De datum wordt denk ik 22 oktober. Daarop kunnen de meeste mensen, alleen helaas Darcy niet op die dag. Wel erg jammer, had Megan graag gezien, die knappe dame!! Gwenolyn moet hem nog invullen en hopelijk kan zij ook. Lynette heb ik gevraagd en uitgenodigd en die wil ook graag mee! alleen heeft ze geen laptop beschikbaar en checkt niet zo vaak dr mail. Ik vraag der nog wel een keer
meld me ook even, ziet er leuk uit, net zoiets als kidzcity? apeldoorn, prima te doen, denk 45minuutjes ofzo. 22okt wilde ik geslachtsbepaling doen, maar ff kijken dan, maar wil wel mee natuurlijk!!!
Leuk leuk! Voor ons ongeveer 1,5 rijden. Wel te doen.. Zijn Lisetje en Chantal ook uitgenodigd?! Enne wie gaan er dan allemaal mee hihi.. Lijstje?
@ Elisah: ooh is het dan nu voor jou ongeveer het verste?! Hmm...vind je dat wel okee, 1.5 uur??? Geeft routenet dat aan? Chantal en lisetje zijn idd ook uitgenodigd en hebben hem ook ingevuld dus als t goed is gaan die mee IEdereen gaat mee, alleen heeft gwenolyn hem nog niet ingevuld en lynette. Lynette kan die datum wel maar ze moet ff kijken of ze kan regelen dat roan dan bij haar is want dat is eigenlijk t weeknd van de vader
Meiden regel maar. Ik kijk op het laatst wel of ik kan, ja of nee (zie ie zo vanwegen mijn bekken, en ik weet ook niet wanneer Joënna word geopereerd). Ik hou dit topic wel in de gaten!
Gwen, pleaasseeee ga meee??? Ik neem wel kussens mee waar je op kan zitten!!!!! En die operatie mag gewoon niet net dan zijn/geweest!!! OWWW ik hoop echt dat je er bij kan zijn!
ik ben er waarschijnlijk niet bij.. na een wknd werken vandaag weer begonnen en meteen t goede nieuws gehoord (ahum!!!) omdat t zo ontzettend druk en er vele achterstanden zijn door de reorganisatie enzo willen ze en verplichten ze ons!! vanaf 15 okt 3 zaterdagen over te werken dus de 15e 22e en 29e... niet verplicht alle 3 de zaterdagen maar min 2 !!! hier zit bijna niemand op te wachten maar ja, kunnen er niet omheen... dus ja, dan ben ik er niet bij!
nee lisetje jij ook al we willen jullie en marye met kids graag weer zien vorige keer kon ik niet. hopelijk wordt het dan de andere zaterdagen en niet de 22e
Tja we zullen toch keuzes moeten maken. De 22e kunnen volgens mij nog steeds de meesten. En als je bepaalde mensen er graag wel bij wilt hebben, zijn er weer anderen die dan weer niet kunnen. Dan blijf je aan het opschuiven toch?
Ik wil ook nog steeds graag mee maar het is even afhankelijk van hoe alles loopt met de auto en mijn nek etc.