ja meiden, laat t echt niet van mij afhangen!! dit is gewoon onmacht.. ik kan natuurlijk mn werk niet weigeren haha das toch iets erger.. ik heb er echt gn zin in maar ja..
22 oktober, kids playground dus. Welke tijd? Had al in ons andere topic voorgesteld om bijv rond half 11 te doen? Bijv. rond half 11 daar, dan 1,5u spelen, met zn allen lunchen, nog een uurtje spelen en dan naar huis?
Hey meiden! Ik heb de 22e in mijn agenda staan! Gezellig! S'avonds gaan wij nog gezellig naar een 80s and 90s party dus ik zal zondag lekker brak zijn gok ik zo Apeldoorn vind ik prima! Leuk, ik heb er echt zin in!!
Wij gaan zekers mee!! Maar weet niet hoelaat we daar aankomen... Dat is nog een beetje moeilijk schatten.. Hoe laat denken jullie te gaan eten? Nemen jullie gewoon zelf broodjes mee? Oww leukk!! ZIN IN!!!
Ik neem dan idd boterhammen mee kussie Tijd maakt me niet zo uit, wij rijden gewoon een dik uur van te voren aan en dan slapen ze denk ik wel. haha hoop ik
hej dames, wij moeten helaas afzeggen. mijn man moet nu alle zaterdagen werken, en om alleen te gaan met samila zie ik niet zitten. hopelijk kunnen we de volgende keer er wel bij zijn.
Hmm oke, ondertussen zijn lisette, ons2ewonder, marye en elisah afgevallen Naja aangezien 3 van hen ook niet op andere zaterdagen kunnen/willen denk ik dat we de 22e maar gewoon laten staan toch???? Want ik he'b d'r wel nog steeds zin in meiden!!
Wij hebben er ook gewoon superr zin in!! En we plannen er toch zo nog een meeting achteraan?? Hihi...
Ik weet nog niet of ik mee ga Ik wil wel heel graag maar ik heb nog steeds wel last van mijn nek en snel hoofdpijn en ik heb gemerkt dat ik niet goed tegen drukte kan... Ik ben vandaag op mijn werk geweest en daar is het eigenlijk niet druk maar als er meerdere mensen gingen praten werd ik zowat gek! Ook als Esmay hier heel druk is kan ik er niet zo goed tegen... Ik denk dat daar alleen maar gillende kinderen zijn ben ik bang... Ook doet auto rijden best wel zeer aan mijn borstbeen dus dat eind rijden gaat me alleen niet lukken, dus dan zou mn vriend toch mee moeten... Maar ik kijk het even aan de komende week en dan laat ik het wel even weten want ik wil jullie wel graag zien eigenlijk
Leuk Vriendlief!!! @ Kleintje: Jammer, maar snap als je even past hiervoor. Hopelijk voel je je toch nog fit genoeg die dag!
hey meiden vriendlief gaat ook niet mee, jammer hoor!! word denk ik meer een minimeeting haha, maar ik vind t wel leuk hoor!!! maar half 11 vind ik echt te vroeg, Neomi slaapt smiddags vanaf een uurtje of 11.30-12.30 dus 10.00 in de auto is net ff te vroeg.ik rij denk ik 11.00 weg, en ben er dan rond half 12, dan hoop ik dat ze ff slaapt, en dan op de terug weg ook weer...
Aah ook al niet wat jammer. Maar goed, ik heb dr ook super veel zin in! En de kids ook, lekker weer spelen en ravotten daar! Wij zijn d'r denk ik rond 11 uur, denk dat we half 11 idd ook niet halen. Maar maakt ook niet uit, iedereen komt gewoon een keer ergens voor 12 uur aan (of rond 12 uur ook goed) en dan zien we mekaar daar toch gewoon een keer?
Wij rijden denk ik rond half 11 weg dan zijn we er rond 11 uur dan kan ik eerst nog ff boodschappen doen want steef moet werken zaterdag
Gezellig meiden!! Milan en ik hebben er zin in! Even voor de zekerheid, het is bij Kidsplayground in Apeldoorn toch?