Ja Chantal dat klopt. In de link hieronder kan iedereen het adres nog een keer zien. Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! En hoe laat spreken we nu af met zijn allen??? Tussen 11 en 12 uur?? Of half 12 en 12 uur?
Wie gingen er nu nog mee? En wat wordt nu de definitieve tijd? tussen half 12 en 12 uur? Alies05 Kussiexx Setti Jedalin Chantal84 Lara85 ? P&F ? Nijnja ? Superb ? Misschien: Vriendlief Kleintje88 Anoniempjuh Gwenolyn
Hee, P&F komt niet, Vriendlief niet en Superb ook niet. Half 12-12u is prima! Ik neem trouwens wel Arno mee he?! Anders dan kan ik geen seconde buurten ben ik bang met die 2 rondrennende kids
Wie gingen er nu nog mee? En wat wordt nu de definitieve tijd? tussen half 12 en 12 uur? Alies05 Kussiexx Setti Jedalin Chantal84 Lara85 ? Nijnja ? Misschien: Kleintje88 Anoniempjuh Gwenolyn Mijn man dropt mij. Hij heeft geen zin om bij de dames te gaan zitten. En in zijn eentje daar zitten terwijl Alisha daar rondhobbelt vindt hij ook niks aan. Hij gaat met Alies Apeldoorn in.
Toon en ik komen ook! Zie wel een beetje op tegen het rijden, maar ja, moet maar! We rijden hier tegen 10 weg, denk ik, en zijn eer dan om 11.30. Is het zo klein dat we elkaar daar wel kunnen vinden? Anders een 06-nummerlijstje per pb rondsturen?
Kids Playground Apeldoorn. Zaterdag 22 oktober. Tussen 11 en 12 uur houden we aan. Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! Alies05 Kussiexx Setti Jedalin Chantal84 Nijnja Lara85 ? Misschien: Kleintje88 Anoniempjuh Gwenolyn
tis gewoon een soort van ballorig toch? ik laat het vanavond weten, het gaat al wel wat beter, dus heb goeie hoop
Jaaa Leuk ano, dat je er waarschijnlijk toch bij kan zijn! ik zal lara nog wel ff een berichtje op hyves sturen dadelijk..
Kids Playground Apeldoorn. Zaterdag 22 oktober. Tussen 11 en 12 uur houden we aan. Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! Alies05 Kussiexx Setti Jedalin Chantal84 Nijnja Lara85 ? Misschien: Kleintje88 Anoniempjuh
meeting:ff meid ik twijfel, ik wil super graag komen, maar ik dacht dat het ruim een half uurtje rijden was, tot jeff zei nee joh das wel 1,5 uur!!dus net gekeken en idd bijna 1,5 uur!!!!vind dat wel heeeel lang 3 uur rijden voor 2-3 uurtjes daar....heb er super veel zin in, maar utrecht was voor mij toch echt beter haha of amersfoort, dat scheeld de helft!!!!
Ik meld me definitief af, sorry dames maar het is niet haalbaar op het moment, te druk.... Bovendien kan mijn vriend morgen niet mee anders was ik misschien wel even gekomen maar hij heeft het druk zegt ie Veel plezier!
Apeldoorn is voor de meesten toch het centraalst gelegen. Ook voor Kussie en mij. Tis voor mij zo'n 1 uur en een kwartier rijden.
meiden!!! heel veel plezier gewenst morgen ik hoef uiteindelijk toch niet te werken maar heb genoeg andere plannen dus ik ben er ook niet bij..
ja voor jou en kussie is het misschien centraler maar voor mij zeker niet haha. denk dus echt dat ik over ga slaan, want 1,5 uur is iets teveel van t goeie....hoe jammer ook.... meteen maar ff een datum erachteraan plannen voor utrecht??
Niet alleen voor kussie en mij hoor. Ook voor de andere dames die komen. Degenen die morgen komen, moeten zo tussen een uur en een kleine 1,5 uur rijden.