Misschien het best om af te spreken, dat als iedereen die wilde komen het leest, dat we dan afzeggen, en als we een iemand niet te pakken kunnen krijgen, dat het dan doorgaat?
Volgens mij is iedereen de kids al aan het aankleden enzo. Misschien is het wel beter om te cancellen. Het zal denk ik vandaag wel heel druk worden aangezien het nog herfstvakantie is.
Goeiemorgen, ik moes 5 pagina's bijleze, jeezz!! Ik kan setti bereiken, en Ons2ewonder, Vriendlief en Marye.... Maar de laatste 3 gaan al nie toch?
Ik hoop dat we toch gaan meiden, wij hebben er zin in, althans, ikke wel, Stan is weer wat mutserig bezig.... Maar we negeren het weer K doe nog altijd mijn best...
Ik denk dat het toch beter is om af te haken en een andere meeting te doen, waar hopelijk meer aanmeldingen zijn.
jee meiden wat een gedoe he, heeft niemand nummer van lisette, die heeft t nummer van chantal wel!!! ja ik ga graag mee naar een volgende meeting, alleen liefst wel ergens anders, als t weer hier is ga ik denk ik weer nie, vind 1,5 uur echt te ver. respect voor de meiden die het wel doen!!!!!!
Lisette ging al niet. Alleen Chantal moeten we nog bereiken. edit ik las niet goed. Lisette heeft het nummer van Chantal las ik.
Ha dames, hmm setti en chantal nog bereiken dus. ik heb in ieder geval besloten dat wij gaan. Als apeldoorn niet doorgaat, gaan wij naae utrecht indien daar meiden heen gaan. Zo niet, gaan we naar een soort zelfde speelding hier in de buurt. dus ik hou t hier wel even in de gaten. kuss