3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.256
    2.165
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Ben ik nu niet meer belangrijk?:D Weet niet of ik nog wel wil komen nu hoor ;)
     
  2. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oei oei duscussie...

    Ik snap beide wel, al heb ik zelf ook zoiets dat als het erop aankomt en je moet kiezen of bijv vriendlief kan of lara (niks tegen lara) maar ja dan kies ik voor vriendlief want die is er regelmatig, en dan bedoel ik echt niet iedere dag maar ze is gewoon nog actief op t forum, lara kennen we nu meer van hyves, die is eigenlijk nooit op zp, behalve als er een meeting aankomt ofzo.
    En das ook echt niet lullig bedoeld, maar ik probeer uit te leggen dat ik jedalin wel snap zo.

    Maar kleintje snap jou ook.
    Ik ben er best regelmatig, maar voel me ook wel eens een buitenbeentje hoor, weet niet wrom, misschien ligt het ook aan mij..
    Maar jij bent zeker geen buitenbeentje hoor, denk dat jedalinh dan meer de mensen bedoeld die echt bijna nooit meer meepraten nu, en jij bent er echt wel met regelmaat!!!hoop dat je toch komt!!!!!

    11juni, tja kan dan wel, tis 3 dagen voor mijn vakantie,, maar dat maakt niet uit, ben ik al lekker in de vakantie stemming haha.

    22mei, is dus ook een optie, als er dan meer kunnen is dat wel eerlijker natuurlijk!!

    ik hoor het allemaal wel...
     
  3. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    11 juni vind ik indd een betere optie. Heb het veel liever op zaterdag! En volgens mij kan ik de 22ste ook niet. Hebben het best druk in mei en op zondagen haha..

    NOu ja kies maar mensen, anders even een lijstje maken?

    Wie 22 mei;


    Wie 11 juni;
    Eliesah

    ;)
     
  4. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.256
    2.165
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ga ook voor 11 juni. 22 mei zijn de eindexamens bezig, dan heb ik daar eerlijk gezegd niet zo veel zin in tijd voor, als ik moet kiezen :D
     
  5. seanli31

    seanli31 Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    jee wat een discussie weer.. ik klets ook veeeeel minder mee als in t begin maar ben er zo nu en dan eens en lees wel mee.. ik zie mezelf nog niet voorbij komen maar als jullie liever niet hebben dat ik er bij ben.. gewoon zeggen hoor.. ik zou er niet wakker van liggen ;) waar maken we ons druk om meiden?

    ik, persoonlijk, vind het logisch dat de meiden die hier dagelijks te vinden zijn, natuurlijk aanwezig horen te zijn op een meeting.. daarom heb ik al meteen gezegd, houd met mij gn rekening (ik ben gn vaste klant meer dus ik kijk wel) en dan word er nog gekeken waarop de meeste kunnen... logisch!

    En kan iemand niet, heel jammer maar er volgt vast ooit nog wel een andere meeting toch?

    maar goed 22 mei kan ik, 11 juni 50/50 ..
     
  6. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Daar sluit ik me bij aan, we zitten dan tot over onze oren in het papierwerk om na te kijken :D
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Marye!! Whahaha, jij hoort er net zo goed bij!! Hihi, ik wist dat er zo'n reactie zou komen, daar ik nie alle namen noemde...
    Maar jij, en ook Darcy, Superb,
    HELLUP! Ik bedoel gewoon IEDEREEN is welkom!!!

    @ Lisetje, dussss, lekker nuchter jij! :D:D

    Ik zelf ga ook voor 11 juni dus ik wil wel op dat lijstje...

    Dan is het nu dus;

    Eliesah en Taleah;
    Jedalin en Daan en Jesse;
    Chantal en Milan;
    Darcy en Megan;
    Ano en Neomi;
    Marye en Pepijn en Florine;
    Gwen en Joenna (?)
    Kussiexx en mijn lieve Stan!
    Ennuh; HELP, ALIESSS?? Waar ben je? Jij bent zo van de lijstjes, wil je er een maken? Of Eliesah?
    Vriendlief; kan je echt nix regelen? Of ben je dan op vakantie, dat heb ik even gemist...
     
  8. Floor20

    Floor20 Niet meer actief

    Ik wacht ff af wat de datum wordt en waar het is (of is dat al bekend?) en dan ga ik kijken of ik misschien ook kom... Ben er niet zo van eigenlijk, maar vanaf deze leeftijd vind ik al die kleintjes bij elkaar toch wel errug leuk, dus wie weet waag ik me er toch maar aan ;)
     
  9. vriendlief

    vriendlief Fanatiek lid

    25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik rijd 10 juni naar belgie en ga daar dan niet voor terug rijden als jullie dat niet erg vinden.....!:p
     
  10. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Nouw, daar begrijp ik nou nix van!! ;)
    Dus het komt er op neer dat wij dan allemaal naar Belgie moeten komen?
    Dan blijven we daar ook overnachten hoor, de rest van jullie vakantie (of wat jullie daar ook gaan uitvreten :p)
     
  11. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zijn deze meiden ook gevraagd of ze mee willen? Omdat ik ze niet op de datumprikker zie staan.

    Johannal - Franny -Amanda21 - Lillebil - Floor20 -
     
  12. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhhh Franny heb ik volgens mij een keer een pb gestuurd; maar weet ik niet meer zeker. (kan ik ook niet terugkijken)...maar die kan 't ook gewoon gelezen hebben in het topic toch? :)

    Johannal heb ik ook een keer in het maart topic gevraagd volgens mij..

    Maar kheb eigenlijk niemand persoonlijk gevraagd omdat het iedere keer in het topic stond.
    Heb meerdere malen een oproep gezet om mailadressen naar mij te sturen.

    Heb alleen lara, chantal en lisetje op hyves benaderd omdat ik weet dat die niet altijd alles mee lezen.
     
  13. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Sommige mensen zullen denk ik niet reageren in het topic als ze zien dat er een meeting is. Die hopen misschien gewoon dat ze een pbtje krijgen. ;)
     
  14. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ja daag. Als die graag naar de meeting komen kunnen ze ook wel de moeite doen om ff een bericht te plaatsen of pb te sturen.

    Mgoed, Franny heb ik - volgens mij voor de 2e keer haha - nog even een pb gestuurd..aangezien die toevallig nog vandaag gereageerd heeft.
    maar kga neit iedereen achter na lopen en zoeken in het topic.
     
  15. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ook hallo. :D
    Je loopt niet iedereen achterna. Ik had ook al een keer namen er nog neergezet. Toen hadden we overlegd wie daarvan we vonden dat die ook mee mochten. In een pbtje had je diegene zo op de hoogte kunnen stellen. En ik heb je nu net de namen nog een keer gegeven. Ik had het zoekwerk dus ff gedaan ;)

    Ik kan me voorstellen, dat degenen die nog nooit mee geweest zijn naar een meeting, dat die zich niet zo ff aanmelden. Dat zou ik tenminste niet zo gedaan hebben, omdat je nog niet zo heel veel meegepost hebt en je het gevoel hebt dat je je 'opdringt' als je zegt dat jij ook wel mee wilt. ;)
     
  16. Floor20

    Floor20 Niet meer actief

    Jedalin, dat valt me toch wel van je tegen hoor, ik had op zn minst een handgeschreven uitnodiging in mn brievenbus verwacht!!! Whahaha :D
    Nee hoor, ik lees nog altijd mee maar reageer bijna niet, dus ik verwacht ook echt niet dat er rekening met me wordt gehouden. (zou ik ook niet eens willen, voel ik me nog bezwaard ook haha)
    En als mensen naar de meeting willen ga ik er toch vanuit dat ze het topic van de maartmama's in ieder geval nog wel lezen, dus zijn ze toch op de hoogte...

    Zal in ieder geval proberen wat vaker te reageren, is natuurlijk niet eerlijk dat ik bijna alles van jullie weet en jullie niks van mij :p;)
     
  17. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ floor: haha helemaal met jou eens! :)

    @ alies: haha ik vind het gewoon een beetje overdreven om iedereen persoonlijk te gaan vragen. Ze kunnen zelf toch iets laten weten? en ik denk dat mensen die graag mee willen dat heus ook wel zullen doen..
    Maar je mag ze gerust nog even pb-en als je wilt hoor! ;)
     
  18. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Prima. ;)
     
  19. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  20. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Gedaan baas! :p Heb gepbt dat ze jou een pb kunnen sturen met hun emailadres.
     

Deel Deze Pagina