3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Whoeehooeej, thanks Lin voor het lijstje!!!
    Dat ziet er al goed uit dacht ik zo!!!
    Whaaaa ZIN IN!!!!!
    Eindelijk Gwen en Joenna en Kleintje en Esmay en Elisah en Taleah zien! En ook Superb met Morris, meid, ben nu al blij dat je in NL bent!! :D:D
    En Darcy en Megan zijn dan ook "nieuw" toch?

    Weet nu al dat het een leuke meeting word!! Kan nie wachten!!!
     
  2. chantal84

    chantal84 Fanatiek lid

    17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    22 mei:
    Vriendlief
    Lisetje
    Setti
    Kleintje88
    Chantal

    11 juni:
    Eliesah
    Jedalin
    Darcy
    Anoniempjuh
    Marye
    Kussiexx
    Setti
    Gwenolyn
    Superb
    Lynette
    Alies
    Kleintje88

    Nog een voorkeur opgeven:
    Boomer
    funnyme
    lara
    nijnja


    Helaas zal er voor mij geen meeting in zitten. Ik denk dat jullie toch voor 11 juni gaan en dan zit ik lekker met mijn gezinnetje in Turkije.

    Volgende keer beter ;)
     
  3. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik sta bij 11 juni, maar dat was helemaal niet mijn voorkeru hoor.
    Ik kan beide datums,en een echte voorkeur heb ik niet.

    dus ik pas mij aan!!
     
  4. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Oeh spannend! :) de eerste keer jullie ontmoeten! En deze keer Gaan we zeker komen, dat moet gewoon! ;)
     
  5. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik denk ook dat het 11 juni gaat worden.
    De locatie van de vorige meeting, was dat voor iedereen goed te doen?
     
  6. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Gwen, ik vond het wel een heel eind rijden hoor...
    Maar 't was d'r wel ideaal in principe...
    Dus tjah, van mij mag het daar wel weer.. Liever natuurlijk verder naar boven, maar dan zal het voor anderen wel (dik) anderhalf uur rijden zijn....
    Heb alleen wel gemerkt dat als Stan al ergens is vóór het druk word het beter gaat als wanneer we als laatste binnenkomen, dat gaat me daar dus nie lukken! ;)

    @ Jedalin, woeps sorry, in mijn enthousiasme zei ik zo maar Lin tegen je.. Misschien vind je dat wel heel vervelend! Sorryyyy!! :)

    @ Chantal, oef, Turkije is ook nix mis mee, al vind ik het wel heeel jammer als je er niet kan zijn met Milan met zijn mooie lange lokken!! ;)
     
  7. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm verder naar boven wordt voor mij wel een heel eind....Mgoed, je kunt een voorstel doen en dan kan ik ff kijken hoe ver het is vanuit mij? woon ik eigenlijk het zuidelijkst van iedereen?

    Locatie vorige keer is op zich prima, al had ik wat meer speel mogelijkheden voor de kindjes wel leuk gevonden! haha

    @ kussie: oh je mag me gerust lin noemen hoor! z o noemt iedereen me ;)
     
  8. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik pas me aan t maakt mij niet echt uit want ik woon centraal dus naar onder, boven, links of rechts hihihi maakt me niets uit
     
  9. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: hoelang was het voor jouw rijden
     
  10. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #110 Johannal, 21 apr 2011
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
    Hey dames,

    Ik wilde jullie even een locatietip geven (al weet ik dat Utrecht niet bij iedereen in de smaak viel de eerste keer) want dit is echt (speciaal in de zomer) een TOP PLEK voor een meeting.

    namelijk rapapaaa rapapaaaa

    de Torteltuin in Utrecht
    (Torteltuin)

    De torteltuin zit in een hoek van het Griftpark (waar je kan parkeren) het is een superleuke speeltuin speciaal voor kleintjes.

    Er is van alles:
    - supergrote ondiepe schone zandbak met speelgoed en parasols
    - schommels, glijbanen wipkippen allemaal speciaal voor de kleintjes
    - heel veel speelgoed
    - looprekjes, loopkarren, loopfietsen, loopautos trapauto's traptractors enz
    - waterspeelgoed en een waterbaan (bij mooi weer)
    - kinderstoelen en kinderpicknicktafels
    - terras en grote pichnicktafels voor de papa's en de mama's
    - hoekje voor de grotere kinderen
    - keetje met beheerder(met ehbo enz) met koffie, thee, tosti's, ijsjes en nog veeel meer (allemaal echt goedkoop, tosti 1 euro)

    Het kost 0,50 ct entree maar dat is het echt waard. Het is een grote afgesloten tuin met veel schaduw, een kinderparadijs voor de kleintjes en heerlijk rustig (ja echt) voor de papa's en de mama's

    check de site; daar staat ook een filmpje...

    Kijk maar of jullie het kiezen hoor maar ik dacht tja het is echt speciaal voor 1-3 jarige en baby's en peuters ook... maar goed ze kunnen dus echt spelen met leeftijdsgenootjes zonder onder de voet te worden gerend (in het Griftpark zelf is nl nog een hele grote speeltuin speciaal voor grotere kindjes en ook een kinderboerderij).

    Ik heb ook een pb-tje gekregen (bedankt nog daarvoor) maar ik denk dat ik pas. Ik vond het de vorige keer erg lastig om te weten wie wie was en welke verhalen/achtergronden bij de gezichten horen en zodoende bleef het gesprek wat meer aan de oppervlakte. Ondertussen waren we allemaal druk met eten luiers enz enz :) Ik heb al moeite genoeg om hier bij te lezen haha.. Maar wie weet gaat het toch nog kriebelen en sluit ik gewoon alsnog aan...

    Het filmpje is overigens gemaakt met een themadag/feestdag dus het is wat voller en drukker en het theater is er natuurlijk ook niet elke dag :)
     
  11. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    nog een
     
  12. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    en de laatste. Ik had ze natuurlijk niet echt gemaakt om de tuin te laten zien dus jullie moeten een beetje om Seph heen kijken
     
  13. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuuw dat klinkt echt suuuuper en ziet erg leuk uit!! Ik ben voor!! Lijkt me voor de kindjes prachtig!

    @ gwen: uhhh geen idee meer hoe lang dat precies was.
     
  14. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Ik moest toen tussen de anderhalf en 2 uur rijden, maar ga nu de link es even bekijken van Johannal, want het klinkt wel superrr goed zeg!! Niet dat Stan al wat heeft met wipkippen en glijbanen etc. Maar dat terzijde!! :D
     
  15. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Wauw, Johannal, das echt mooi!!
    Ziet er harstikke goed uit!
    Tis voor mij 133 km en 1 uur en 25 minuten rijden volgens de routeplanner...
    Moet te doen zijn dacht ik zo!!
    Hopelijk is het dan wel mooi weer, want tis nie overdekt he, haha!

    Groetjesss
     
  16. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm voor mij is het ook heel goed te doen, uur rijden!
     
  17. vriendlief

    vriendlief Fanatiek lid

    25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    :x:x:x
     
  18. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    *knuffel*
     
  19. Lynette84

    Lynette84 Fanatiek lid

    9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ziet er erg leuk uit!! en mogen we dan ook zelf weer lekkere dingen mee nemen??

    Groetjes Lynette
     
  20. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja hoor ik ga ook altijd met Seph picknicken en neem dan gewoon onze eigen bammetjes en drinken mee :) Weet niet of ze het op prijs stellen als je een complete feesttafel meeneemt maar de taart van kleintje kan zeker wel denk ik :D Nee volgens mij mag je gewoon je eigen eten en drinken meenemen.

    Vorige keer hebben we allemaal iets van 5 euro ofzo betaald voor de huur die is hier nu niet daar kan je iig alvast een hoop kopjes koffie voor drinken/ijsjes van eten :)
     

Deel Deze Pagina