3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx voor de tip ik ga eens op mn gemak kijken want voor mij is utrecht wel goed te doen dus misschien leuk om samen met lisanne op mn vrije dag een keer te gaan.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

*snif, waarom wonen wij zo ver weg???*

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ziet er super leuk uit. :D ik ben ook voor!! :D

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het maakt mij niet zoveel uit!
    Al denk ik dat het op deze locatie ook wel erg druk is op een zaterdag ?

En wat als het slecht weer is ? Is er ook iets overdekt daar ?

5. Soda Pop

@ Kleintje, hmm, je hebt wel een punt, hoe mooi het ook is daar, want dat is het, als ik het zo bekijk, als je geen dak hebt, en het gutst uit de lucht hebben we wel een probleem! :p

@ Afstand, ik zit wel zo te miepen, dat ik zo verweg woon, maarreh, ik heb natuurlijk wel Alies en Melanie "om de hoek" wonen!! :D:D

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik vind Utrecht wel wat ver. Amersfoort was al zo'n 1,5 uur voor rijden voor ons. Dit is nog weer een kwartier verder volgens routenet. Maar ja dat is als je constant door kunt rijden, zonder oponthoudt. De vorige keer naar Utrecht was ik zo'n 2,5 uur onderweg.

En idd als je daar niet kunt schuilen en het gaat regenen, dan heb je al een probleem.

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jullie moeten beslissen meiden...

Maar even Als het regent kan je naar de kinderboerderij in Het Griftstede (griftpark) daar heb je een 'centrale hal'.
    Natuur- en Milieucommunicatie
    Er zit ook een rastaurant Griftparkpaviljoen midden in het park (je komt er langs van de parkeerplaats naar de Torteltuin. Misschien wel even bellen van te voren...

Het is 'slechts' een alternatief ik zou inderdaad wel echt hopen om mooi weer...

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: ben je al met de tweeling mama's op pad geweest? Hoe is het bevallen in kidzworld?

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind op zich iets van een speeltuin achtig iets best goed, maar denk dat je dan weinig aan lekker kletsen met elkaar toekomt omdat je dan continu achter je dreumes aan het vangen bent.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nee, da's a.s. zondag! Als we gaan, haha, ben er nog niet helemaal uit.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Waarom ben je er nog niet helemaal over uit?

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Johanna: Top idee!!! Ik ben voor!

Jedalin: Uhmm dacht je dat jullie keus hadden? ;) je MOET gewoon komen zondag! :D

11 juni: Lara gaat 11 juni ook mee ws.

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Utrecht is voor mij ook goed te doen, ongeveer uurtje met de trein.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen/marye: hahah omdat we er nog niet uit zijn of we op koninginnedag (flink) op stap gaan of niet...
    En dus of we de kindjes uit logeren brengen of niet..
    En als dat zo is, dan is 11 uur/12 uur in utrecht staan wel érg vroeg.
    Maarrr we zijn er dus nog niet echt over uit of we echt op stap gaan. Denk het niet hoor! Denk dat we overdag maar gewoon naar een marktje gaan, haha. Lekker burgelijk.

15. Soda Pop

@ Marye, dat zou wel heel leuk zijn als Lara ook mee kan! :D Tenslotte was ze er de andere beide keren ook bij! :D
    En zo het nu lijkt de rest nu ook!! SPANNEND! Word de groep wel groter van heh??
    Gezelligg!! (hopelijk denkt Stan d'r ook zo over!!)

@ Jedalin, oehh, hihi, flink op stap nog wel.. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!!
    Klinkt toch ook wel erg gezellig om met de 2lingmama's af te spreken! Allemaal 2-lingen bij elkaar! Leuk!!
    @ Marye, jij gaat daar dus ook heen? Ga je/ gaan jullie wel foto's maken!

@ all, k heb d'r zin in!!!!
    Is het eigenlijk al zeker dat het 11 juni word? Of lees ik ergens weer es overheen? :)

16. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    wij kunnen 11 juni ook zoals het er nu naar uit ziet.

De borstverkleining word weer een tijd uitgesteld omdat ik dezelfde hartafwijking heb als samila maar dan zonder klachten. Maar omdat ik het zeker wil weten zal er nog een echo moeten volgen, groningen is nu nog in gesprek met zwolle( groningen had donderdag gebeld dat ze contact opnamen met zwolle en mij daarna weer zouden bellen, tot nu toe is dat niet gebeurt) .

ik kom samen met samila met de trein omdat mijn man moet werken op die zaterdag.

17. Soda Pop

Wat fijn dat je er ook bij kan zijn!! Super hoor!! :)
    Al is het natuurlijk ontzettend balen dat de operatie verzet is... :(
    Hoe gaat het nu met je?

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohhhh wat een mega leuke dag vandaag!!! :D Kidzcity was echt een TOPlocatie....super rustig, onwijs veel te doen voor de kleintjes en marye en ik raden het écht aan voor onze meeting 11 juni!!!
    Echt ideaal! Tafeltjes bij de babyspeelhoek, een grote ballenbak, alles van zacht materiaal zodat vallen geen pijn doet, naja en héél veel leuks.
    Lijkt me echt veel idealer als die ruimte in amersfoort waar eigenlijk niets te doen is... denk dat we dan binnen no time vervelende kids hebben die zich vervelen.
    Als we buiten met ze zijn moet je continu dr achteraan om in de gaten te houden of ze geen steentjes of weet ik 't aan het eten zijn.
    Naja, wij vinden het echt een aanrader! :D hihi

Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t lijkt me erg leuk alleen is het ook echt leuk voor onze kleintjes want t lijkt me dat het meer iets is voor wat oudere kinders of niet. ben er nog nooit geweest.

het is wel fijn dat het binnen is

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou heb net de foto's bij marye op dr hyves gezien en bij debora en ziet er echt ideaal uit voor onze dreumesjes!

ik ben voor

Deel Deze Pagina