3e meeting Maart-mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi, ben ik ook weer. Ik heb geen hyves, kunnen jullie eens een foto hiero plaatsen? Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
    Ik weet nog niet of we 11 juni kunnen. Ik ben dan ook jarig geweest die week, dus wellicht vier ik mijn verjaardag wel. Maar misschien ook niet :)

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het ziet er wel leuk uit, alleen is het nu nog weer verder rijden dan de lokatie van de 1e meeting. Dus wat afstand betreft ben ik tegen.
    Vorige keer gaf routenet aan dat het 1 uur en 35 minuten rijden was en uiteindelijk er 2 uur en een kwartier over gedaan. Dan kan ik er op rekenen dat het nu ook het geval zal zijn, en dat vind ik toch wat te ver en te lang rijden.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    | Monkey Town

ze hebben echt leuke links op die site van waar alles in nederland zit

zoals deze in amersfoort die heb je ook op meerdere locaties

pff zo wordt t wel moeilijk zoeken voor waar we naar toe willen er is zoveel keuze en het voor alies en kussie ook nog goed te rijden is en voor de mensen onderin het land ook nog te doen is.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ o.a. Boomer, hier wat foto's! :)

Hier de autobaan die om de speelplek heen ligt. Met allerlei loopwagentjes.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier zie je wat voor materiaal de speelhoek van gemaakt is! :)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Marye heeft nog wel wat meer foto's, haha die had dr fototoestel wél bij. Ik moest het met mijn telefoon doen en da's allemaal niet zo handig :)

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Aah leuk die autootjes zeg. Ik ga ook vaak met fenna naar een indor speelzaal. Dan kan ze lekker lopen en vallen enzo.
    Lijkt me ook ideaal voor de mama-meeting. Maar dan moeten we wel goed letten op hoe groot de peuterhoek is, dat alle peuters er wel in passen.

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik sluit me bij Alies aan... Ik had al zo'n vemoeden dat dit nog verder zou zijn...
    En pffoeh, dan word het wel heeel lang onderweg zijn...
    En als je dan nog een beetje op een menselijke tijd thuis wil zijn, kunnen we nog nie lang blijven ook.... :):(

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en wat wordt t nou????? ben wel benieuwd. hebben jullie al op de site gekeken die ik geplaatst had daar kunnen jullie per provincie kijken

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn durf ik het niet aan om iets te gaan organiseren...
    :)
    Sorry :(

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi er reageren zo maar weinig mensen hier..de meeting komt er toch wel?

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Ik vind het er erg leuk uit zien!

@ Alies & Kussie: Is er voor julie een vestiging die berijbaar is?

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb geen idee. Kans is er trouwens dat ik de 11e niet kan. Vrienden van ons gaan in juni trouwen en de kans zit er in dat ze de 11e een vrijgezellenfeest voor haar willen organiseren.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ alies: aangezien het vooral om jou en kussie gaat qua afstand volgens mij is het misschien handig dat je/jullie even uitzoekt/uitzoeken welke vestiging rijbaar is.. als je d'r bij kan zijn, dan.

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We moeten met ons allen gewoon iets in de regio Amersfoort of Arnhem zoeken. Arnhem is ook 1,5 uur rijden voor ons,voor Kussie een kwartiertje korter. We zijn gisteren nog naar Burgers' Zoo geweest en dat was 1,5 uur rijden.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat wat setti gevonden heeft, Chimpie Champ , da's in oosterhout wat bij arnhem ligt. Is dat te doen dan qua reisafstand?

Ik vind het er wel leuk uitzien in ieder geval.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Arnhem/Oosterhout gaat het voor mij niet worden. Utrecht/Amersfoort nog wel. Kom met het openbaar vervoer en zie het niet zitten om telkens over te stappen, te wachten en dit ook weer terug.

Kies maar een plek en ik zie wel of ik kan aanhaken!

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat is voor ons iets meer dan 1,5 uur rijden. Maar dat is te doen. Het is niet zo'n drukke stad zoals Utrecht met al hun stoplichten. :) Dan doe je er zo een half uur langer over.

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    O dus dan wordt het iets zoeken in Amersfoort.

Deel Deze Pagina