Ha allemaal, Mijn man en ik vinden de naam Guinevere erg mooi, maar niet zo van deze tijd. Verder dan gwenn kom ik niet.. Iemand een leuke variatie??
Celeste Veerle Rosalyn Madeleine Cathelijne Gabrielle Fabienne Valente Chimaine Mylena Juliette Victoria
Doe gewoon Guinevere joh. Maakt jullie 't uit als het niet "van deze tijd is". Heten ze tenminste niet allemaal Emma en Isa(belle). En je weet maar nooit... Kan volgend jaar zomaar ineens op nummer 1 staan! Valt trouwens ook prima af te korten!
Als het het jullie naam is, gewoon doen. Anders: Isolde Hadewych Clementine Clarisse Geraldine Madeleine Machteld Hermelien Soetkin Lorelei Sieglinde Lidewij Diethlinde Genoveef, Beatrijs Ludwine
Misschien heb je hier nog iets aan? http://www.familyberry.com/index.cfm?q=1A226F767BC53806C4204124CCBC9EAF
Andere varianten hierop dan reeds genoemd (van internet gehaald): Genoveffa Ginevra Geneva (doet mij persoonlijk teveel denken aan 'het meer van Genève') Gaenor Gaynor Gwenevere Guenevere Veva
Ik vind Guinevere een prima naam hoor! Helemaal niet ouderwets. Quin/Quinty vind ik ook leuk. Genevieve vind ik prachtig. Anders misschien Ghizlane nog een optie?
De oude namen zijn juist weer helemaal in hoor! Elizabeth hoor je ook weer overal langs komen. Ken zelf een prachtige, jonge, spontane meid die Guinevere heet, ik zou het gewoon doen als ik jullie was!
1 van mijn vriendinnen heet Guinnevere. Ik vind het een prachtige naam en nooit bedacht dat het niet bij deze tijd hoort. Haar naam wordt afgekort als Guin of Gwen