Hoi dames, Wij krijgen een 3e dochter en omdat namen zoeken zo makkelijk is (NOT ) en nu het voor de 3e keer een meisje is, ga ik toch wel wat suggesties kunnen gebruiken. Zelf zit ik al enkele weken met Lilly in men hoofd maar heb natuurlijk graag meer mogelijkheden. Wij houden het op een korte naam omdat de achternaam van men vriend heel lang is, ook horen wij graag Nederlandse/Vlaamse namen. Dus liefst geen Engelse klanken! Onze 1e dochter heet Nel en de 2e heet Anthe (een doffe e op het einde en niet éééé'). Laat jullie fantasie maar gaan en die lijstjes maar komen! Alvast bedankt! Xx
Lilly vind ik leuk! (maar is wel engels natuurlijk) Ida, Pia, Tilda, Suzie/Suzy/Suze, Lucie/Lucy, Meia, Senne, Marij, Caro, Diede/Dide, Cato, Ruth, Vere, Liene/Line/Lien, Lore/Lora, Lize/Lise, Lieve, Ise/Isa/Ize, Aike, Silje, Fie, Foske
Bedankt voor de suggesties! Je hebt idd gelijk dat Lilly van Engelse afkomst is maar ik vind dit heel Vlaams klinken (als ik het dan toch uitspreek ), had het vooral over namen zoals sky of stacey ofzo.
Leuk dat je het opmerkt Narcisje dank u wel! Er zitte leuke namen tussen ook wel een paar die al in de familie zitten. Jammer.. Puck vind ik persoonlijke het niet mooi, klinkt heel hard vind ik. Pomme is op zich wel leuk maar nogal raar hier, moet meteen aan appel denken. Ben afkomstig uit België dus veel met frans te maken.
Bibi Lexi Vera - Vero Lou Suus Lot - Lott Till - Thil Isa Viv - Viva - Vieve Silke Fé Elli Mies Elze Ro - Rho Kaat Wiene Lia Fiebe Loni
Misschien? Marthe Anniko Diese Diede Ise Merle Myrthe Imre Meike Lou Suus Febe kobe Hanne Wies Jinthe Ines Jouke Alida Janna Marieke Rianne Ellen Agnes Ditte
Bedankt allemaal voor de vele suggesties! Er is nog niet echt een uitspringer maar wel al hele mooie namen tegengekomen Zoals sommige hier zeggen ben ik idd op zoek naar een lief, zacht naampje Bedankt Mellanie voor de felicitaties!
Liv Zoë Zara Fenne Saar Lorena Noa Violet (Engels) Emma Dana Amara Vieve Nola Nova Fay Isa Lisa Esmee Stelle Stella Vera Veerle Jaicy Demi Elona Iris Raisa Joya Senna Ilvy
Nel, Anthe en Babs Nel, Anthe en Fiep Nel, Anthe en Fran Nel, Anthe en Joes Nel, Anthe en Kaat Nel, Anthe en Lot Nel, Anthe en Luus Nel, Anthe en Meis Nel, Anthe en Swaen Nel, Anthe en Veer Nel, Anthe en Wies