hopelijk niet wat ik denk...

Discussion in 'Miskraam' started by aruna, Dec 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest gedaan .. we warenb allebei ontzettend blij... diezelfde avond nog hadden we gemeenschap met elkaar en deed ontzettend pijn vanbinnen, al paar dagen trouwens... echt pieken en steken.. net op het einde begon ik ineens serieus bloed te verliezen.. nu vloei ik nog steeds.. bij vorige miskraam was het bruinrood , nu rood.. wat denken jullie? zou het miskraam zijn? hopelijk niet :cry: heb ook wat bruikkrampen... niet zo erg mer toch zeurende pijn

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi Aruna,

Wat een akelig nieuws. Moet je eerlijk zeggen dat het in mijn optiek niet zo goed klinkt... Je weet het nooit. je hebt vrouwen die bloedingen hebben en bij wie het allemaal goed komt. Maar bloed kan ook een signaal zijn dat er iets niet goed zit.
    Ik zou morgen even de verloskundige bellen, verwacht dat zij alleen weinig kan doen. In deze fase is op een echo nog niets te zien...

Veel sterkte en succes!

Liefs Elke

3. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik weet het.. hopelijk stopt het snel.. ik ga morgenvroeg nog eens testen.. maar ik vrees er ook eigenlijk voor... bah das al 2 keer na elkaar :(

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Met gemeenschap kan er ook een adertje springen hoor!
    Vooral omdat je zegt dat t ook pijn deed.
    Zou idd nog eens testen.

5. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    maar dan kan het toch niet blijven duren.. gisteravond begon ik bloed te verliezen en nu nog steeds.... :(

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb 3/4 dagen gevloeid nadat ik een gezellig avondje had 2 jaar geleden, was dan niet zwanger hoor maar t was wel heel veel dat ik echt dacht opnieuw ongie te zijn.
    Spannend en succes meid, hopelijk is het geen mk!

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Van een adertje heb je niet veel bloedverlies
    Dus ja ik vrees het ergste meid
    Ik hoop natuurlijk voor je op een wonder

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij was t anders wel behoorlijk toen ;)
    Bij een mk van mij varieerde t bloedverlies trouwens ook, bij sommige 2 dagen, bij een ander weer 8 dagen.
    Het is allemaal per vrouw verschillend, zou als ik jou was ff vk of ha bellen.

9. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    tbloeden is al geminderd en heb ook niet meer zo veel pijn.. mss dan toch hoop voor ons.. och laat het zo zijn!

10. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    vandaag nog niet veel bloed gezien, wel steeds nog wa buikpijn maar gen krampen meer... zou het dan toch innestelingsbloed kunnen zijn? bij vorige miskraam was het bruinrood, nu enkel rood en ook wa lichter dan vorige keer :(

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Toen ik met 10 weken een hele heftige bloeding kreeg was t helderrood zonder sliertjes, maar wel met slijm erdoorheen.
    Gelukkig is mijn zoontje blijven zitten! :D
    Spannend meid ik duim voor je!

12. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    nu weet ik het ook niet meer hoor :( alle symptomen zijn er nog, vaak plassen , misselijk enzo.. bloedverlies heb ik ver niet meer, mss 2 druppels op 2-3 uur... en nog steeds rare steekjes in mijn buik

13. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    vandaag geen bloed meer te zien.. en nog steeds misselijk.. ik nsap het nie meer zenne :(

14. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    de knoop maar doorgehakt.. heb vandaag bloed laten trekken, morgen weet ik meer.. maar de dokter was redelijk positief dus we hebben weer een beetje hoop!

15. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    spannend
    hopenlijk krijg je na het prikken,toch nog goed nieuws

16. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hey meid

ik hoop dat jegoed nieuws krijgt te horen.
    Wanneer weet je de uitslag ?
    ik duim met je mee hoor

17. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    helaas .. het was al wat ik dacht .. kheb weer miskraam gehad, al de tweede keer ... nu heeft ze ons toch aangeraden van eens een maandje over te slagen zodat mijn lichaam terug beetje op zijn plooi is want 2 miskramen na elkaar is toch zo goed niet dus dat zullen wa dan maar een s doen, langs de ene kant doet het pijn omdat het weer hetzelfde is en mijn drang naar een kindje echt wel groot is maar langs de andere kant .. is het beter dat als het vruchtje niet goed is of mijn lichaam niet.. dat het zo geweest is.. dus gemengde gevoelens momenteel.. ach we komen er wel weer door

18. miriam24

miriam24 Actief lid

Nov 16, 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    meid echt heel erg veel sterkte

liefs

Share This Page