Vandaag ben ik me rot geschrokken. Tijdens de lunch op mij werk voelde ik ineens wat nattigs in mn broek en ging ik snel naar de wc. Daar was mijn slipje helemaal rood en bij het afvegen kwam er nog eens aardig veel bloed mee. Twee uur later kwam er weer een beetje en anderhalf uur geleden weer (allemaal helderrood). Ondertussen heb ik een lichte menstruatieachtig gevoel (geen kramp) in mn buik en rug. Ik ben mij nu aan het voorbereiden op het ergste, maar kan het ook zijn dat er 'niets' aan de hand is? Iemand dit wel eens meegemaakt met een goede afloop? Ben zo verdrietig....
ik ga niet zeggen er is niks aan de hand. Ik had bij mijn miskraam in maart ook geen Kramp... had wel een lage zeurende rugpijn zeg maar maar echt pijn of krampen niet gehad. En echt rood vloeiend bloed en dat blijft doorgaan en niet stopt.. Sorry ik hoop echt echt echt dat alles goed zit maar ik vrees het ergste ! Als je het niet vertrouwd de vk bellen Sterkte
Bedankt voor je reactie, Heb al gebeld, advies: afwachten. Ben vandaag (denk ik) precies 6 weken en ze willen voor 7 weken niet doorsturen voor een echo.
Oh wat ben jij je rot geschrokken dan! Er zijn meer vrouwen met bloedverlies hoor. Bij mij was dat wel het teken dat het niet goed zat. Ik had ineens bloed en mocht gelijk komen. bleek toen al 2 weken niet meer te leven Ik hoop dat je snel duidelijkheis hebt. je kan het op een gegeven moment beter maar weten. ook al is het mis... wat ik niet voor je hoop natuurlijk!
Ja het niet weten vind ik het ergste.... Heb aankomende dinsdag al wel een echo gepland staan, maar dat voelt nog zooooo ver weg. Hoop eerder duideljkheid te hebben want de onzekerheid is killing!
Ik heb in december helder bloedverlies gehad wat resulteerde in een miskraam. Deze week heb ik licht oud bloed verlies gehad en vandaag teste ik negatief, dus weer niet goed gegaan. Ik lees ook veel verhalen dat het wel goed gaat dus enige wat je kunt doen is hopen en duimen.
Het is idd 50/50 kans. Bij mij begin het begin vd week helaas ook zo ook ik vond de onzekerheid het ergste en stond op een echo. Met moeite heb in deze gekregen. Het was niet goed, maar daardoor had ik wel duidelijkheid en kon ik verder in het proces.
Goed nieuws! Kramp bleef dus in paniek huisarts gebeld. Hij dacht ook aan een miskraM en belde met de gyn in het ziekenhuis. Omdat ik vroeg om een echo, zodat ik dan zekerheid had en kon gaan verwerken, mocht ik langskomen. En wat blijkt: intacte zwangerschap met trage hartactie (wat positief en 'normaal' is voor 6 +1). Helemaal blij! Wel zag ze nog wat anders zitten wat of de helft is van een tweeling die het niet gered heeft OF nog een bloeding. Mogelijk komt dat bloed er nog uit en als mn baarmoeder daarbij gaat aanspannen kan het zijn dat de goede spruit ook meekomt, dus is nog even spannend. Maar so far so good. Over twee weken nieuwe echo. Bedankt voor jullie reacties!
Ik las even je topic door en wat fijn dat er nog een beebje zit! Wel verdrietig dat je er missch een bent verloren maar dat is dit niet zeker... Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Mijn vrindien had dat ook. Erge rugpijn en verl bloed 5wk verloren. Er zat hartje en naast ook wat donker wat kon bloeding/hematoom zijn. Ze zeiden toen dat kan zo zijn dat bloeding nu uitkomt en neemt baby mee. Niets te doen. Afwachten. Omdat ze ivf had in buitenland zijn adviezen anders: ze moest totaal plat liggen wachten dat lichaam bloeding oplost en dat het klein beetje uitkwam ipv gelijk.ze heeft 1wk plat gelegen en had geen bloeding. Arts zag weer hartje en groep op maat, en gematoom was kleiner. Ze heeft erna wat gelopen maar niet gewerkt weken en bleef wat donker bloed afwegen en rugpijn. O ja ze had ook utrogestaan. Maar het is dus goed gegaan, ze is nu 25wk zwanger!
Ik had afgelopen vrijdag ook bloed en krampen. Met VK gebeld, het moest na een paar dagen stoppen zei ze. Gelukkig werd het gedurende het weekend steeds minder en de kramp was al vrij snel weg. Hopelijk alles nog goed. Vandaag weer contact gehad. Over 3 weken afspraak, dus nog even geduld. Echo heeft nu nog geen zin.
Hoi, Ik had precies hetzelfde als jij Frummel. Met 7 wkn opeens een plasje herlder rood bloed in m'n ondergoed. Volgende dag echo. En het waren er idd 2. 2 weken later hetzelfde nog een x Gelukkig is met de andere alles goed blijven gaan
Inderdaad..hartje was gestopt. Het mocht toch niet zo zijn. Inmiddels twee weken geleden dat we het nieuws hoorden en 12 dagen na het opwekken van mijn miskraam. Pijn en verdriet zijn nog heel hevig, maar gelukkig gaat het al een stuk beter dan twee weken geleden. Mis mijn zwangerschap wel ontzettend en hoop dat ik dit nooit meer mee hoef te maken..
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Neem je tijd ervoor en blijf vooral veel praten erover met de mensen waar dit bij kan. En ik hoop dat je snel weer zwanger bent van een plakbeeb. Dikke knuffel!