Hooi meiden ik heb weer een miskraam, verlies al de hele avond rood bloed met stolsels en buikpijn. Morgen de verloskundige bellen, maar zit te denken om weer te kiezen voor curettage. Dan weer ik zeker dat ik schoon ben en kunnen we weer verder maar aan de andere kant, het word dan al de derde keer zou dat geen kwaad kunnen,??
Maar als het nu spontaan al komt, waarom zou je dan -zonder te weten hoe het afloopt en of je spontaan schoon gaat zijn- al voor curettage gaan? Doorgaans ben je bij een vroege miskraam, zeker als die spontaan komt, echt wel vanzelf schoon. Dus ik zou gewoon even afwachten en een paar dagen na stoppen met vloeien een controle-echo vragen. Kun je op basis daarvan beslissen. Sterkte met alles verder!
Ik heb zelf 3x een vroege miskraam gehad, ook flinke buikpijn (gelijk aan weeen), nooit een curretage gehad (ook geen controleecho). Mijn ervaring is dat mijn lichaam het zelf doet. Dat is natuurlijk voor iedereen anders en ik weet ook niet waarom je de vorige keren een curretage hebt gehad. Ik ben het met Rozemarijke eens, even afwachten hoe dit verloopt en eventueel een controle echo. Lijkt mij veel minder belastend in elk geval. Sterkte meid!
Jullie hebben gelijk meiden, heb gisteravond tot vanmorgen hevig bloedverlies gehad, heel veel stolsels en hevig buikpijn, bloeden is nu bijna over. Heb verloskundige gebeld en die zegt dat ik waarschijnlijk al een complete miskraam heb gehad. Moet deze week naar gyn om bloed te prikken, mijn vriend ook en krijg een echo om te kijken of alles schoon is.