Hallo allemaal, Ik heb 2maanden geleden mijn 2e curretage gehad. Na de eerste curretage weer begonnen met de pil omdat het echt niet geplant was maar uiteraard wel welkom. In mijn stopweek verloor ik dan ook gewoon bloed. Bij mij 2e curretage ook weer begonnen met de pil omdat we toch weer even willen bijkomen. Het was echt gewenst maar na de miskraam toch besloten om het over een half jaartje weer te proberen. Nu heb ik in de 1e stopweek miss max een eetlepel bloed verloren. Ik heb de dokter gebeld en die zei dat mijn lichaam misschien nog een beetje in de war was. Dus gewoon weer aan de pil begonnen en nu in de 2e stopweek WEER geen bloedverlies. Ik voel me zo een zeur om nu weer de dokter te bellen. Heeft iemand dit ook gehad? En na hoelang kwam het weer goed? Ik ben als de dood dat er wat is gebeurd waardoor ik niet meer zwanger kan raken ofzo... -____- Alvast bedankt
Is geen stomme vraag hoor Nee dat heb ik niet gedaan en dat is dan misschien wel stom haha Maar ik durf het niet.. Ik ben meteen op de dag van de curretage begonnen met de pil en een week erna pas weer intiem geweest dus de kans is nihil denk..