daag, Ik heb in Maart en Augustus dit jaar een miskraam gehad. Beiden voor 7 week verloren. De zwangerschapsklachten namen meteen af en ik had buikkrampen en helder bloedverlies. Nu ben ik 13 september voor het laatst ongesteld geweest. Voor 2 week terug moest ik het weer worden, dit was 3 dagen bruinverlies, toen 3 dagen donkerrood en toen 3 dagen niets. Daarna had ik weer een week bruinverlies, in die week werd ik af en toe wat misselijk, en kreeg ik enorm zere en harde borsten. Test gedaan en die was erg positief. Naar het ziekenhuis geweest voor echo maar er was helemaal niets te zien, geen teken van zwangerschap. De miskraam was al achter de rug. Dus ik heb niks gemerkt dat ik zwanger was en niet gemerkt dat ik een miskraam had, pas na die tijd. Ik heb geen buikpijn gehad en geen helder rood bloedverlies gehad. De klachten van mijn borsten nemen alleen maar toe. Nu mag ik donderdag weerkomen voor een gesprek en uitslag van het bloedonderzoek. Ook nu nog is de test positief. Herkent iemand dit? Is alle hoop verloren of kan het ook nog zijn dat de echo te vroeg was. Ik vind het zo vreemd dat ik pas zwangerschapsverschijnselen krijg als alles al achter de rug is. Liefs balloo
Dank jullie voor de reacties. Ben geweest. Was nog steeds niks op de echo te zien. HCG was vorige week 69, pastte bij een prille zwangerschap volgens de gyn. Als dat allemaal klopt, is het normaal dat je niks kon zien. Er is weer bloed geprikt en maandag mag ik bellen of het gestegen is of gezakt. Volgens de gyn kan het nog alle kanten op maar ik vind het wel erg vreemd allemaal. Mijn zwangerschapsverschijnselen zijn er nog wel, neemt niet af. Spannend weekend dus! Liefs balloo
hoi balloo nou ik hoop dat het de goede kant op gaat voor je, en dat je maandag een positieve uitslag krijgt ik duim voor je groetjes baby blues
jeetje wat een verhaal zeg!wat zal jouw weekend lang duren zeg!kan me voorstellen hoe je je voelt vooral na een miskraam wil je gelijk weer zwanger worden.heb er zelf ook 1gehad en ben nu weer gelukkig en helemaal goed zwanger.blijf voor uje duimen meid en hopen dat het positief is en blijft!
Weten jullie ook met hoeveel weken een echo, je al wat kan zien? Inwendig dan? Ik vind het zo vreemd dat er nog niks te zien is, je zou dan haast denken dat er ook niks is.
ik heb mijn 1e echo met 7weken gehad en toen was er al een kloppend hartje te zien.ze doen het niet vaak voor de 7weken heb ik gehoord omdat het dan nog echt te klein is.ik kreeg hem ook inwendig
Hoi Balloo, Vanaf 4 weken kunnen ze al met een inwendige echo zien of je zwanger bent. Je ziet dan nog geen vruchtje met wel het vruchtzakje. Ik hoop dat alles goed komt voor je.
Vind het nog maar moeilijk te geloven. Volgens mijn berekeningen zouden we 6 week moeten zijn. Dan is het vast niet goed. Late eisprong kan haast ook niet, dan klopt het niet meer met de bevruchting. Soms wilde ik wel een klepje in mn buik, even kijken hoe het zit. Ik laat het maandag wel weten. Dank je voor jullie steun. Liefs balloo
Daag dames, Het hcg was iets gestegen maar te weinig voor een gezonde zwangerschap. Ook begon ik zondag te bloeden en had ik buikkrampen en het zet door. Weer een miskraam. Volgende week heb ik een gesprek met de gyn om te kijken hoe nu verder en welke onderzoeken ze gaan doen. Ik hoop zo dat we ooit nog een gezond kindje zullen mogen krijgen. Kan me geen leven zonder kinderen voorstellen. Op deze manier zwanger worden en zijn brengt wel veel spanning met zich mee. Ik hoop dat ze wat vinden waar wat aan te doen is. Dank jullie wel voor jullie steun. Liefs balloo
Ach meisie, kan me zo voorstellen dat op deze manier zwanger te worden/zijn erg emotineel is. Ik ben erg benieuwd wat de gyn zegt volgende week...Laat je het nog weten! Heel veel sterkte...
Jeetje Balloo, wat erg allemaal. Ik vind 1 miskraam al zo moeilijk. Toch begreep ik dat je na 3 miskramen nog heel goed een gezond kind kan krijgen. Geef de hoop nog niet op!
hoi balloo jeetje mina das niet fijn, hoop dat het toch snel een keer gaat lukken meid heel veel sterkte knuffel baby blues