3e miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gwenn, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Hallo,

Na 2 eerdere miskramen ben ik nu weer 6 weken en 2 dagen zwanger.
    Sinds 2 dagen nemen mijn klachten echter weer behoorlijk af en een test vanochtend gaf wel een heel licht lijntje aan terwijl dezelfde test vorige week nog een heel vette streep gaf....

Pffff, mijn gevoel zegt dat het weer fout zit en ook die 2 andere keren heeft mijn gevoel me niet in de steek gelaten.

Eigenlijk weet ik het antwoord wel, maar denken jullie dat het weer mis gaat?

Liefs gwenn

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Geen idee. Ik hoop het niet voor je, maar het is wel vreemd als dezelfde test nu een lichter resultaat geeft volgens mij. En dan bedoel ik echt veel lichter he. maar zoals ik al zei ik heb geen idee. Ik hoop voor je dat alles nog goed zit. Ik zou anders even een vk bellen omte vragen die zijn ook in het weekend te bereiken, ook al ben je er nog niet bekend.

xxx Joyce heel veel sterkte

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik kan je ook geen antwoord geven, sorry. Ik zou anders maar even de vk bellen idd, zij kan je vast wel meer vertellen!

4. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Dames bedankt voor jullie reactie!
    Begrijp best dat jullie niet snel zullen zeggen dat het inderdaad wel mis zal gaan..... zou ik ook niet kunnen ;)

De vk bel ik liever niet, dat heb ik de vorige keer wel gedaan en dan krijg je zo'n reactie van; 'het kan óf fout óf goed gaan....' :(

Een antwoord zal ik dus wel niet krijgen hier, maar kan het wel lekker van me af schrijven en ben blij met de reacties.
    Rest me niks anders dan af te wachten....

Liefs Gwenn

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zou het kunnen zijn dat je urine wat minder geconsetreerd was en dat de streep op de test daarom lichter was.

Hoop dat het deze keer wel goed gaat.

liefs vruchtje

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ja dacht ik ook al, misschien heb je vorige keer getest met ochtendurine en nu niet? Dat kan een groot verschil geven hoor. Sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina