Ik ben nu net 3 weken en 5 dagen zwanger, ik heb een cuclus van 26 dagen en op dag 16 mijn ei gehad. donderdag was mijn nod en sinds woensdag verlies ik steeds bij het afvegen bruin bloed, soms roze. Dit maakt mij zo onzeker en bang, mijn 1e zwangerschap verloor ik wel helder bloed maar geen stolsels, uiteindelijk kwam ik er dus een paar weken achter dat ik een mk gehad heb. Nu ben ik daardoor zoooooo onzeker, wil niet straks bij de 1e echo horen dat ik helemaal niet zwanger ben Ik heb dus woensdag mijn innesteling gehad, kun je daarvan ook meerdere dagen bruin verliezen? Heb ook af en toe een klein beetje buikpijn.
Meisje, ik wilde dat ik je gerust kon stellen...helaas kan ik dat niet...ik kan je alleen zeggen dat je nu af moet wachten.....Ik ken het gevoel, ik heb in juni 2007 een MK gehad, ook getest voor mn NOD en hoera zwanger! De dag dag mijn NOD was verloor ik ook bruinig en rozig bloed....en later die dag een plasje bloed in de w.c. Ik heb geen stolsels gezien en ook geen pijn of krampen gehad...het was een hele vroege MK helaas.... Ik hoop voor je dat het goed mag gaan! Zoals je ziet ben in inmiddels weer zwanger, na nog een vroege MK in augustus 2007....en het gaat nu hartstikke goed! Succes meid!
Dank je wel! Ik weet ook wel dat het 2 kanten op kan gaan, en ik heb natuurlijk al 4 dagen bruin verlies, nog geen rood bloed of zo. Ik probeer hoop te houden!
Hoi lieverd, ik zag je berichtje. Tuurlijk ben je bang zeker omdat je het al eerder hebt moeten doormaken. Het hoeft nog helemaal niets te betekenen zolang er geen echte buikpijn en helder bloedverlies gepaard gaat. Je buik kan de laatste restjes even lozen en klaar. Ik had het 9 weken lang bij mijn enerlaatste zwangerschap en was heel erg bang want ik ben een manneke kwijtgeraakt met 16 weken zwangerschap. Hou het goed in de gaten en doe het even rustig aan. Enne je mag altijd ff bij me aan kloppen hoor
wat lief..... Ik voel me al een beetje beter, al een paar keer geen bruin meer gehad met naar de wc gaan, hoop dat het gestopt is! wanneer ben jij uitgerekend? ik als het goed is 3-11