29 mei gecuretteerd en ochtendmisselijkheid

Discussion in 'Miskraam' started by Smiley24, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Beste dames,

zoals ik al eerder hier geschreven heb ben ik op 29 mei gecuretterd ivm een miskraam. Toen het bloeden gestopt was zijn mijn partner en ik meteen gaan klussen met de hoop op om weer spoedig zwanger te raken.

Ik heb al een paar zwangerschapstesten bijgehouden om te kijken of ik nog HCG in mijn lichaam had en sinds vorige week geeft de test alleen 1 duidelijk streepje aan. Dus als het goed is ben ik nu HCG-vrij. Vanochtend stond ik op met ochtendmisselijkheid. Wij willen geen 1e menstruatie afwachten, maar gewoon ervoor gaan en hopelijk dat ik meteen weer zwager raak. Dus ik zit me af te vragen wanneer zou ik weer kunnen testen. Want ik heb ook geen zin om dagelijks te testen, want dan wordt het weer focussen op een zwangerschap en stel dat het niet lukt dan zitten we met een teleurstelling.

Graag zou ik jullie (vrouwen die meteen na een curettage zwanger werden) ervaringen willen weten. Alvast bedankt.

Groetjes..

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik zou als je altijd een normaal cyclus had van rond de 28 dagen. 30 dagen na je curretage aanhouden. Het kan zijn dat je lichaam van slag is en dat je namenlijk een langer of kortere cyclus heb. Zou het zo zijn dat je toch weer zwanger bent lijkt mij 19 dagen na je curretage kort om te testen. Het kan wel omdat je nooit weet hoe je cyclus loopt.

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ik zou als ik jou was vanaf dat je test weer negatief was ongeveer er nog een gewone cyclus bij optellen
    Dus vorige week had je voor eht eerst een negatieve dan zou ik rekenen om nog 3 weken te wachten, dan zit je naar mijn idee wel aardig goed!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Oke dank jullie wel voor jullie reacties. Ik zal gewoon eind van de maand nog een zwangerschapstest doen en dan hopen op positief resultaat :)

Share This Page