Gefeliciteerd. Hoe oud zijn je oudste 2 Ik ben ook zwanger van de derde. Heb 2 jongens van bijna 5 en 2,5 jaar
Hoi!! Dank julliewel!!! Rick is 8 en Luuk is 13 maanden ... Het word best pittig maar ik heb er super zin in
Oh gefeliciteerd!! Hier vandaag ook 2 dagen overtijd en aan m'n boobs te zien is de derde ook onderweg!!! Ik moet nog testen... Maar weet t vrijwel zeker!
Kan ik bovenstaande ook wissen? Vrees dat m'n voorgevoel volledig onjuist was... voel me een beetje dom...
Je mag wissen hoor!! Maar dom is het absoluut niet!!! Meid ik heb dit wat je nu hebt 4 jaar lang elke freak maand,ik snap je erg goed hoor!! Voel je eigen niet dom schat!!
Super bedankt!!! Ik moet wel zeggen dat deze zwangerschap wel spannender is hoor, ik ben vreselijk misselijk (nooit eerde gehad) ik heb pijn (nooit eerder gehad) ! Ik weet het dat we niet moet gaan vergelijken maar ja dat doe je denk ik toch automatisch !! Morgen controle+echo ff kijken!! Ben zo benieuwd!! Gisteren hebben we aan schoonouders verteld en het was ...muuaa meer zo van: Niet verassend!! Maar ja ik vind ook al is de 3e het blijft super super leuk!! Toch
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat mensen het meest enthousiast zijn bij een eerste zwangerschap haha.... daarna vinden ze het al snel gewoon als je weer zwanger bent, hoewel ik vind dat iedere zwangerschap een wonder is, al is het de vijfde. Geniet ervan!
Dank je Springday!! Elke zwangerschap is het weer een mooie mensje die ik op de wereld mag zetten en dat is heel bijzonder!!!! Als ik niet zo beroerd was geweest was ik zeker 100% aan het genieten,nu geniet ik 99,99