3e poging ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klavertjevier04, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6

Gelukkig! Ja, wij zullen ook niet snel opgeven. Indd, dat klopt. 3 maal is scheepsrecht zeggen ze wel eens :)

Ik zal zwz het onderwerp update'n bij nieuwtje's.
    Ook namens mij bedankt voor de positieve informatie.

😘

2. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

ja wil aan ene kant wel overstappen, al heb ik mij altijd prettig gevoeld in Utrecht. vervelende is alleen dat we niet financiële middelen hebben om het voor te schieten.. en mijn vriend schat hoor,:) maar wat hij zegt dan weer. je moet doen waar jij je goed bij voelt..;).. het is jouw lichaam. Lief!!! maar hoor liever zijne echte mening. Hoe hij erover denkt wat zijn gevoel zegt.
    Ik weet gewoon niet zo goed 'hoe' te beginnen. dacht dat ze in dusseldorf en Gendt geloof ik PGD doen.

3. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Lastig.. Manlief zegt hier (als het om geld gaat) komt wel goed maar ja.. Een paar duizend euro voorschieten als het moet is niet niks. Ik sta nog aan het begin van de pgd dus ik weet nog niet hoe het voor ons uit zal pakken. Wel snap ik dat je het nog niet af kan sluiten. Het verlangen is zo groot! Misschien vragen aan de zorgverzekeraar of hun betalen of dat je voor moet schieten. Anders dreigen dat je naar bijv Turkije gaat en het ze dan nog meer gaat kosten 😉

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Klavertjevier: Hoe heb jij het geregeld om een intake bij Gent te krijgen? En hoe werkt dat met je verzekering? Wij overwegen ook om naar het buitenland te gaan en ben info aan het verzamelen.

5. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hoi Goldfishie, je kunt het aanvragen van een gesprek via de e-mail doen. Daarin geef je aan dat je een gesprek wilt aanvragen en dan nemen ze binnen 48 uur contact met je op (via e-mail). (Bij mij de volgende morgen). Dan moet je gegevens doorgeven etc, maar dat wijst zich vanzelf. En na die e-mail krijg je een afspraak toegestuurd. Dit is het e-mail adres: arg@uzgent.be

Ik moet morgen mijn verzekeringagente bellen hoe en wat, maar hoe het nu uitziet krijgen we bij het vgz tot het nederlandse tarief vergoed en de rest van de kosten zijn voor ons. Stel behandeling ICSI kost in nederland €3000 en in Gent €4000 betaal je €1000 zelf. Overige kosten zullen wel gedekt worden denk ik maar dan moet het ziekenhuis wel gecontacteerd staan met je zorgverzekering. En bij VGZ en CZ is Gent gecontacteerd, zover ik al weet. Maar ik geloof dat er ook zorgverzekeringen zijn wat volledig dekken maar dat durf ik niet te zeggen. Ik hoor ook veel over PNO, daar ga ik ook eens informeren. Ik ben ook nog allemaal informatie aan het verzamelen.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek heropend.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

7. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Bedankt voor het heropenen van mijn onderwerp.

Dames, ik wou jullie even een laten weten dat wij vorige week donderdag op intake zijn geweest in Gent.
    Normaal gesproken was dit pas 22-12 maar door af en toe een e-mail te sturen en er een plaats vrij wasgekomen, konden we ineens een dag later terecht.

Alles is goed gegaan. Ik heb bloed laten prikken voor de AMH waarde. Omdat eerder geen plaats is krijgen we 16 Januari de uitslag hiervan.
    Natuurlijk 2 maanden wachten op de uitslag terwijl deze over een paar dagen al bekend zou zijn, maar dankbaar dat we 7 weken eerder terecht konden dan gepland.

Op basis van de uitslag zullen ze de medicatie aanpassen.
    We komen in aanmerking voor ICSI 3.

Er zit nu niet meer op dan afwachten en hopen dat als we 16 januari op gesprek zijn geweest dat we snel erna kunnen starten voor onze 3e poging. Tegen die tijd is het alweer ong 7 maanden geleden voordat we een cryo tp hebben gehad. Maar goed, als het uiteindelijk allemaal goed komt is het het wachten dubbel en dik waard! We wachten inmiddels al meer dan 3 jaar dus..

We hebben een goed gevoel bij Gent! Mijn gevoel zegt, dat het goed gaat komen! :)

Hoe gaat het met jullie?
    Zijn er nog andere dames onderbehandeling in Gent?

Deel Deze Pagina