Goeie middag allemaal, Ik ben 24, heb een vrij regelmatige cyclus. Zaterdag 21 juli begon mijn menstruatie. Normaal gesproken vloei ik 5 dagen en lek ik vooral s'nachts gauw door. Of als ik in de ochtend op sta moet ik rennen naar de wc en loopt het zodra ik rechtop sta langs mn benen. Het is 1 dagje bruinig bloed en de rest van de dagen tot de laatste 2 rood.Zaterdag was het bruinig,zondag ook en maandag was het zo goed als over. Ik heb tijdens het verschonen af en toe een rode stip gezien, maar absoluut niet zoals het normaal gesproken is. Vanaf dinsdag avond heb ik ook een griep gevoel. Koorts kloppende en zeer pijnlijke slijmvliezen alles erop en eraan. De periode voor mijn menstruatie heb ik normaal gesproken ook migraine en veel pms. Dit alles heb ik dit keer niet gehad en zit tot vandaag nog met een gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden. Ik verlies geen slijm of afscheiding verder dus ik snap er niks van. Ik vraag me af of een eventuele zwangerschap mogelijk is en of ik nu al een test kan doen of als het misschien beter is als ik nog even wacht. Wie kan me wat verder helpen?
het zou misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn.. maar je kan ook zeker wel testen om voor jezelf zekerheid te hebben.. op deze pagina worden voor de kruidvat 2 voor 5euro aangeraden omdat die erg gevoelig zijn, zou zelf in dit geval wel testen hoop voor je op een positest
oh ja mocht je negatieve test hebben zou ik het nog een paar dagen aankijken en dan eventueel a: nieuwe test of b: ha om advies vragen
Bedankt voor jullie raad dames! Ik heb hier 2 testen van DA, heb er net toch maar eentje gedaan. En ik bespeur toch wel iets van een tweede streepje, totaal niet superhelder maar meer vaagjes als je goed kijkt. Nou was mijn vraag, kan het innestellingsbloed zijn ongeveer 2 weken na de eisprong? En is het dan niet gewoon te vroeg om te testen?
Hallo, Niemand weet hier iets meer over? Ik heb echt nul komma nul verstand van deze zaken, heb me er ook nooit mee bezig gehouden vandaar. De eerste keer dat ik zwanger was 'wist' ik het gewoon en heb ik een test gedaan. Of ik overtijd was wist ik ook niet omdat ik niet mee bezig was om zwanger te worden ik werd gewoon opeens heel erg misselijk met overgeven en enorm emotioneel en humeurig. Deze dagen voel ik me als een dweil, de griep is net als mn menstruatie niet echt doorgekomen maar echt beter ben ik nog niet. Gewoon nog steeds beetje koortsachtig en een dof gevoel. Buikpijn( aankomende menstruatiepijn) is het zelfde gebleven af en toe een krampje.. Vraag me echt af of ik niet gewoon te vroeg heb getest en ik niet genoeg van het zwangerschapshormoon in me urine heb nog. Hoe lang na de innesteling kan je testen? Of is het zo met de hormonen komen de klachten? (Misselijk enz)
innesteling kan heel goed 14 dagen na je ei plaatsvinden hoor! zou anders over paar dagen nog een keer testen streep zou dan donkerder moeten zijn
Hmz ja, ALS het innestelingsbloed geweest is, is het echt precies op de dag van mijn verwachte menstruatie gekomen. En tussen mijn eisprong en menstruatie zit meestal 12 dagen ongeveer. Maar zoals ik zei, ik heb er allemaal geen verstand van ook al is het mijn eigen lichaam.
Hallo allemaal, ik heb vandaag nog eens getest en dit keer geen streep te bekennen. Heb elke dag nog buikpijn en krampen maar ongesteld wod ik niet, verlies ook geen bloed. Misschien heb ik gewoon voor het eerst een rare menstuatie gehad en moet ik er maar aan wennen haha word ook een dagje ouder he! Heb wederom met de 2e test die din het doosje van DA getest.
Wat raar inderdaad anders even wachten en het aankijken of het misschien toch nog doorkomt. Mocht dat niet het geval zijn kan je natuurlijk altijd over paar dagen nog een test doen.