Welke dagen in cyclus krijg je een follikelmeting?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by vruchtje24, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Vanochtend uitgangsecho gehad alles zag er goed uit en morgen mag ik weer met clomid beginnen. Moet maandag overleggen met een arts of ik op controle moet voor follikelmeting. Weet iemand als dat moet op welke dagen dat is? Ik weet wel dat ik sowieso zaterdag moet dat is dan dag 9. Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

Alvast bedankt.

gr vruchtje

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Hoi Vruchtje,

Je kan niet precies aangeven op welke cyclusdagen je moet komen voor een fm. Dat hangt helemaal van je lichaam af, hoe snel groeit er een follikel door & wanneer zit je eisprong eraan te komen. Vaak moet ik rond dag 10 voor de eerste fm en dan bijvoorbeeld 2 dagen later weer. Dus helaas is het allemaal afwachten...

Succes!

Groetjes,
    Jippie

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi.. mijn FM schema ziet er meestal zo uit:

de 1ste op de 10de cyclus dag..
    dan meestal iedere maandag en donderdag of iedere dinsdag en vrijdag.. zit eigenlijk standaard 2x in de week bij de gyn voor een FM.

Dit is ook de reden dat ik mijn werk heb ingelicht.. en ze doen gelukkig niet moeilijk als ik weer eens naar t ziekenhuis moet.

Liefs kaatje

4. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ik hoefde destijds maar één keer te komen, rond cyclusdag 12. Toen konden ze al goed zien dat de chlomid zijn werk deed. Verder temperaturen om de eisprong in de gaten te houden, en een week na de eisprong terug voor bloed prikken (hormonen).

Lijkt dus nogal van het ziekenhuis af te hangen.

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    bij mij eerste dag cd 12 2e keer cd 15 en laatste keer cd 18 elke keer 2 dagen ertussen...

Share This Page