Na 3 rondes clomid, waarvan de laatste met 150 maar heel matig aansloeg, heb ik net de 3e rond puregon en pregnyl achter de rug en is volgende week woensdag mijn nod. De eerste ronde spoot ik 12 dagen met 50 eenheden, 2e ronde 35 dagen met uiteindelijk 75 eenheden en nu de laatste keer 30 dagen met uiteindelijk 100 eenheden. Geen pijl op te trekken dus... als het deze ronde niet gelukt is nemen we een paar weken rust. Na 9 maanden ziekenhuis ben ik er echt even klaar mee, maar het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als het gewoon raak is Zijn er meer die zo verschillend reageren op de puregon? Heb zelfs de laatste ronde gehad dat een follikel groeide tot 17 mm en daarna ineens weer kromp... heel vreemd!
Wat vervelen dat het allemaal zo lang duurt.. Hier deed de clomid ook niks, nu ben ik 2,5 week puregon aan het spuiten. Eerst 50, toen 100, en nu 150 en zaterdag weer terug. Ook nog steeds geen groot ei. Ik snap dat je pauze wilt nemen, hopelijk is dat niet nodig want is het deze ronde raak!
Jeetje wat wordt jij snel opgehoogd! Bij mij ging het echt per klikje... heel vermoeiend soms! Hopelijk snel reactie bij jou. Ik hoop idd heel erg dat de pauze bij ons niet nodig is
Ik hoor van iedereen dat ik zo snel opgehoogd ben.. Maar had vandaag eindelijk een groot ei, vanavond nog 150 en dan morgenochtend de pregnyl. En dan afwachten..