Hey iedereen, Ik weet niet wat ik moet geloven. Sta helemaal te beven op mijn benen. Ik heb vanmorgen met een prélude test getest en wat zie ik: Een 2e lichte streep. Na 5 min kon ik deze aflezen. In de gebruiksaanwijzing staat dat ge dat na 5 min kan zien. O oooooooooo, zou dat betekenen dat ik.... Of moet ik nog wat met mijn beide voeten op de grond blijven staan. Kan het zijn dat de test positief is en dat er toch niks is? Nu ben ik pas zenuwachtig. Het is de eerste keer dat ik dat alles ga meemaken. Groetjes van Evi
Ik denk dat je toch echt zwanger bent. Gefeliciteerd! Als je het niet kan geloven, dan nog maar eens testen met een ander merk. Ik denk toch dat het zo is.
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik ga straks eens naar mijn gynaecoloog bellen. Heel waarschijnlijk zal het een bloedtest zijn zeker. Oh mensen, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik wou het zo fel, en nu het er is sta ik te beven op mijn benen en weet ik niet wat doen. Als er mensen zijn met meer verstand hierover. Alle informatie is welkom hoor. Maar ik ga proberen niet te enthousiast te zijn want je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren.
Je kan mss nog eens testen als je het nog niet gelooft Ik had de eerste keer ook een lichte streep,ik heb dan de dag erna nog eens getest en dan nog eens...en toen ik het wel echt kon geloven heb ik naar de gynaecoloog gebeld en zij heeft nog eens een test gedaan en ik ben echt wel zwanger hoor Dus gefeliciteerd !
Ik heb net de gynaecoloog opgebeld. Hij gaat mij papieren opsturen om mijn bloed te laten testen. Normaal zou ik deze maandag moeten hebben dan kan ik dinsdag ochtend naar de HA gaan. Het gaat al beter met me. Ik kan het wel nog steeds niet geloven. Heb wel veel pijn op de zijkant van mijn borsten en heb enorm spierpijn in mijn buik. Dus dat zijn eigenlijk de enige symptomen die ik op dit moment heb. Groetjes van Evi
Dank jullie allemaal. Alleen wil ik toch nog wat voorzichtig zijn hoor. Vanmorgen weer een test gedaan 2 dagen na NOD en nog steeds een hele lichte lijn. Morgen test ik opnieuw. Ik wil een dikke vette lijn zien. Alleszins, volgende week mag ik mijn bloed gaan laten testen. Spannend allemaal. Groetjes en nog eens bedankt. Evi