Hallo allemaal, rond oud en nieuw wisten we dat we zwanger waren. Heerlijk! Gisterochtend zijn we naar de verloskundige geweest en toen zagen we geen 1, maar 2 vruchtjes en allebei de hartjes klopte! Ik vond het meteen helemaal geweldig, want ik heb altijd al een tweeling willen hebben, maar mijn man moest wel ff slikken hoor. Toen we weer thuis waren stonden we allebei te trillen. Je gaat denken, oh nee, het gaat wel in 1 keer dubbel zoveel luiers kosten e.d. Een tweeling komt helemaal niet voor bij mij in de familie en waarschijnlijk is het ook tweeeiig, omdat er zo'n grote witte rand tussen de twee vruchtjes zat. Over 3 weken naar het ziekenhuis voor nog een echo. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan met de twee ukkies! liefs
hallo, van harte gefeliciteerd, ik wilde ook altijd een tweeling, en bij mijn in de familie zitten er kei veel, bij mijn zit er maar 1 ook meer als genoeg eigenlijk. hij/zei is nu al druk in me buik, groeten koos
allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik probeer nog wel nuchter te blijven, omdat we nog in een vroeg stadium zitten met de zwangerschap (bijna 8 weken) en dan kan er ineens 1 'verdwijnen', dus daar houden we wel rekening mee. We vinden het super, echt, maar financieel, oh oh! Ach, het komt goed, twee collega's die een tweeling hebben, dus die geven me nu al genoeg tips! Groetjes
Ohw, wat leuk! Gefeliciteerd! (Mijn man heeft een tweelingzus... ik vraag me af in hoeverre dat trouwens erfelijk is...)