Al 5 dagen overtijd en alleen maar van die witte vlakken..geen streep te bekennen... Vanmorgen dacht ik laat ik toch nog maar is testje er tegen aan gooien... Dus opgestaan om half 7 want moet om 7 uur beginnen.. Ik Plasse leg die test neer..en dacht bij me zelf..Nou dat blijft weer een wit vlak.... Na minuut of 3-4 een x gekeken en ja hor er kwam een steeds duidelijker streepje te zien..... Ik rende naar mijn vriend.... En zei kijk! En ja hij zag t ook... Vind t super... En tis vandaag dubbel feest want vanmiddag om 12 uur hebben we tehoren gekregen dat we een nieuw huisje toegewezen hebben gekregen van de woning bouw! Dus vanaf januari kunnen we daar in en dus gelijk een baby kamer maken! Wat een TOP Dag!
Joehoe Kimmiej! Kom jij d'r ook maar bij! Wat een gezelligheid straks! Ow ja gefeliciteerd he! \/ Geniet er van! Liefs, Jo.
Lieve Kim, van harte gefeliciteerd meid! En fijn dat het met je vriend ook weer helemaal ok is. Nu met de info over het huisje kan jullie geluk niet meer op. Heel veel succes en heel veel plezier! Een hele dikke knuffiekus
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoepieeeeeeeeeeeeeeee, Kimmiej... Gefeliciteerd meid, een posi test en een nieuw huisje...jouw dag kan niet meer stuk... Geniet er van...