Ja sorry beetje een raar onderwerp maar ik ruik de laatste week erg naar zweet! Geen deodorant is er bestand tegen! Al heb ik mn truitjes uitgewassen dan ruiken ze nog....BAH! Kan dit komen omdat ik eind feb gestopt ben met de pil ? Iemand ervaring of goede tips ?
Hoi hoi, Ik denk dat zweten wel in verband staat met je hormonen, maar zeker weten doe ik het niet. Maar als je erg kruidig hebt gegeten dan kan het ook zijn dat je zweet anders/sterker ruikt dan anders. Als er echt geen deodorant voor is kan je ook eens navraag doen bij de huisarts he. Succes. Groetjes Taby.
Hoi, Ja ik heb er sinds een aantal maanden ook best last van (dus niet gelijk na het stoppen met de pil). Ik kan ook spuiten wat ik wil, ik ruik mezelf de hele dag door. Best irritant en genant. Misschien ga ik die Odorex proberen.... Groetjes Vanilia
heb er af en toe last van maar dan is het aan het eind van mijn nod aan het lopen en dan weet ik dat ze eraan komen of dat ik rond mijn eisprong zit heb ik er ook wel last van ik gebruik af en toe deo van mijn hubbie werkt perfect dames deo werkt dan bij mij echt niet gr maria
Ik heb er normaal nooit last van. Maar gister en vandaag rook ik mezelf ineens wel. Gelukkig had ik deo bij me. Ik heb nu stopweek dus misschien heeft dat er wel mee te maken.
Ik heb er ook last van,alleen stinkt het gelukkig niet,maar durf naar niemand te zwaaien,erg last van natte plekjes onder mijn oksels
Hoi, Ik ken het probleem. Vooral bij synthetische truitjes is het een probleem, dat krijg je er met wassen niet uit. Wat je kunt proberen is je truitjes een nachtje te laten weken in een sopje en daarna in de wasmachine te stoppen. Dan zijn ze in ieder geval weer fris. Met deodorant heb ik het zelfde probleem, maar ook nog geen oplossing voor gevonden. Groetjes!
Ik heb dat ook een week vóór en tijdens de Dan gebruik ik odorex extra dry en verder gebruik ik de deo van Therme. Dat is het enige wat goed werkt bij mij. Bijkomend voordeel van deze deo is dat ik niet meer van die gele vlekken in witte hempjes/shirtjes meer krijg! Het is wat duurder, maar het werkt wel. Succes dames Grt, Pluiz
ik heb daar ook wel eens last van ! Sinds een paar dagen heb ik de odorex dry, werkt prima ! Je zweet helemaal niet en je hoeft eigenlijk amper deo te gebruiken , misschien kun je die proberen? xx maris