Waarom word mn meisje zo groot??? Ze ligt echt klem in de Maxi-Cosi cabriofix.. Beetje proppen nu, ze vind het ook niet echt leuk als ze er in moet! Ze is ook best breed bij d'r schouders, dus daar zal het ook wel aan liggen. Meer kindjes die nu al zo groot worden voor de MC? Ze was met 6 maanden al 10.050 gram en 73cm.. Ga van de week alvast een nieuwe stoel kopen voor als het echt niet meer gaat. Wil haar wel zo lang mogelijk in de cabriofix houden voor de veiligheid.. Ik ga de Maxi Cosi Tobi kopen, roze met bloemen!
hmmm... Ik herken het niet. Dochter is bijna 10 mnd. en past er nog wel een paar maanden in denk ik ( 6850 gr. & 69 cm ). Vervelend dat je dochter er bijna niet meer inpast... Is ze al sterk genoeg dat ze eventueel in een groep 1 autostoel kan? Ik snap dat je d'r zo lang mogelijk nog in de cabriofix wil, maar op een gegeven moment kan het niet anders denk ik. Je zou wel kunnen kijken of je er een kunt vinden die zowel vooruitkijkend als achteruitkijkend kan. achteruitkijkend kunnen ze de klap mocht er iets gebeuren beter aan. Roze met bloemen is erg leuk trouwens lekker girlie!!
hier met 7 maandn over gegaan naar een andere stoel het ging echt niet meer. niet omdat het niet paste hij ik 14 maanden is 10300gram dus had nogsteeds gemogen in de maxi cosi.maar omdat ons zoontje niet tegen achteruit rijden kon. hij huilde zich zo over stuur dat hij begon over te geven.echt drama vooral omdat we veel rijden. in de andere stoel was het over.
6mnd is wel erg vroeg, de benen mogen wel wat uitsteken, als het hoofd maar niet boven de rand uit komt. zoek dan wel een autostoel die ook goed in ligstand kan.
Hier Finn ook met 7 maanden precies over in de autostoel..hij woog toen 9500gram, kwam boven de rand van de maxicosi uit en kon zelfstandig zitten...
Ze komt er nog niet boven uit. Maar ze ligt klem bij d'r schoudertjes, ze is best breed! En zoals je kan zien is ze ook best zwaar en lang. Probeer het nog even te rekken..... Hoop dat ik het nog een maand kan rekken ongeveer! En dat het goed weer is zodat ze dun gekleed kan . Heb de MC-tobi besteld. Babysaluki, wat een verschil met mijn meisje, zo klein!! Ze is wel heel sterk in dr rug, en kan een aantal seconden zelf zitten en dan kukelt ze om. Ze wil hele dagen zitten of staan en met een beetje ondersteuning gaat dat ook best lang.. Ze staat ook in de bank als je er naast zit en kijkt dan naar buiten.. Amfy, en zat hij netjes in de stoel??
Hier hetzelfde verhaal, heb het weten te rekken tot 8 maanden. En toen ging het echt niet meer.. Scheelt wel dat wij nooit ver rijden, altijd korte stukjes. Dus dan is even klem zitten ook niet zo erg .
hij zat heel erg goed in de stoel natuurlijk wel in de lig stand en met 9 maanden steeds iets rechterop. nu zat fynn wel met 5,5 zelfstandig
@TS; ik zou proberen te rekken door dunne kleertjes aan te trekken in de auto met evt een dekentje erover heen als dat te koud is. En een vestje ofzo mee, om aan te trekken als je d'r uit de MC haalt. Zoiets. Ze is idd wel lang en zwaar voor d'r leeftijd zeg! Onze kleine meid is nu pas 10 kilo!