alleen savonds zere borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik alleen savonds zere borsten... Sochtends word ik wakker en voel ik bijna niks.. en savonds is t wat erger.

Bij mijn dochter had ik de hele dag zere borsten!

Ik heb erg weinig kwaaltjes en daardoor maak ik me een beetje zorgen. Ben met vlagen misselijk en vanmiddag ook kennis gemaakt met mn nieuwe wcpot. En de hele dag lichte menstruatiekrampjes..

Wie had dit ook?

2. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes komen en gaan en komende volgende dag weer terug.. Op en af..

Ene dag sta ik ook bij alles te kokhalzen en andere dag nergens last van. Borsten ene dag mennnn lijkt wel of ze ontploffen zo pijnlijk dag erna lijken het wel theezakjes..

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Kwaaltjes komen en gaan. Toen ik 4 weken was had ik nog van weinig last. Vanaf week 6 ben ik dagelijks kotsmisselijk. Sinds een paar dagen lijkt het iets minder te worden.

Heb je overdag een BH aan? Mijn borsten doen ook meer zeer als ik m'n BH uit doe.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb vaak 's nachts/'s ochtends last van mijn borsten. Overdag voel ik ze bijna niet. Ik kan 's nachts niet op mijn borsten liggen, zere tepels!

Ook heb ik af en toe (dus gelukkig niet dagelijks) last van mijn onderrug en soms nog last van een vreemd soort ongikramp, zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Toen ik 4 weken zwanger was, had ik daar bijna dagelijks last van. Toen was ik even bang dat ik er 9 maanden lang last van zou houden. Ik had echt het gevoel alsof ik elk moment ongesteld zou worden.

Verder een wee gevoel, niet echt misselijk, in mijn maag. Als ik dan wat eet, gaat dat gevoel gelukkig weer weg.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had het niet, maar kan me voorstellen dat het vervelend is! Wat ik trouwens wel had, was dat ik bij kou (nu nog wel), héle zere tepels/borsten kreeg!

Trouwens, nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! :)

Deel Deze Pagina