Ik volg dit topic al even omdat het voor mij ook de 3e terugplaatsing is. Van de 1e IVF poging hadden we een verse terugplaatsing en een cryo. Van deze 2e IVF poging hadden we alleen de verse terugplaatsing (5 eicellen, 2 bevrucht, geen cryo's). En van deze verse terugplaatsing ben ik zwanger! Vandaag 12dpo (9 dagen na tp) is de test toch echt wel duidelijk :-D Officieel mag ik zondag (op moederdag) pas testen...
Hoi dames wie heeft een cryo blastocyste teruggeplaatst gekregen met goed resultaat? Wat waren jullie symptomen of kwaaltjes in de wachtweken? Ik zit nu op wachtdag 5. Cryo is op dag 6 teruggeplaatst. Vorige keer werd ik op dag 9 ongesteld dus hoop dit weekend goed door te komen! Heb wel vanaf de tp 2 dagen lang steken rechtsonder gehad. Nu af en toe menstruatie kramp, mn borsten zijn zacht heb ok t idee en locht gevoelig. En ik ben gister de hele dag misselijk geweest. Hoop zo dat het dit x raak is❤️ 3x scheepsrecht !!!
Wat fijn Su! Gefeliciteerd!! Inderdaad blijft het goed om positieve verhalen te horen. Spannend voor jou nog Sas...!!