Hoi iedereen, Ik ben nu bijna 29wk zwanger en voel me ineens weer zo futloos. Heb echt nergens zin in. Tevens heb ik ook weer wat meer last van misselijkheid en dat het eten niet echt smaakt. Vooral in de ochtend word ik wakker met honger en moet ik echt eten anders word ik onpasselijk Emotioneel voel ik me ook wat minder en meer last van spanningsgevoelens en wat dizzy (zeker ook voor de bevalling). Slaap ineens weer slecht en zweet meer. Zijn er mensen die dit herkennen? Groetjes Aileen
ik herken alles wat je schrijft meid........... Hoort bij het termijn!!! baby wordt groter dus minder plaats, zweten bah vooral met zòn warm weer! Moe moe moe.......soms voel ik me gewoon helemaal niet lekker...dus ja ik heb het ook....
Slechter slapen...vooral het inslapen als ik naar bed ga. Als ik eenmaal slaap is er niets aan de hand (behalve natuurlijk wat vaker naar de wc 's nachts) maar dan slaap ik wel weer meteen.
Ook ik merk dat ik weer meer moe ben....en idd last vd warmte vooral snachts...kijk er nu alweer tegenop dat het de komende dagen weer warmer gaat worden....
zo herkenbaar pfff moe moe en moe, slecht slapen dizzy (hele lage bloeddruk) nergens zin in, dus ja ik heb dat ook hahah we moet er nog ff doorheen meiden.
bwehh ja, ik mag dan wel bijna bevallen, maar ook hier heeeleemaal nergens zin in, verveel me echt kapot, hij mag wel komen nu. zo zat die voorweeen en als die kleine beweegt doet het gewoon zeer. pffff nog even...
Week by Week Fetal development weeks months trimesters your baby is developing inside how many weeks pregnant am i volgens deze site halverwege wk 27
Hoi allemaal, Goed te horen dat het niet raar is wat er gebeurt momenteel, hahaha. Het is voor mij de eerste keer dus het is allemaal vreemd natuurlijk. Merk ook dat je toch regelmatig bezig bent met dat het allemaal maar goed mag gaan en twijfels over je eigen kunnen, bah. Wel super mooi om zo'n kleintje in je buik te voelen hoor! Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet als hij geboren is Nou meiden nog even er tegenaan! 8)
als t bij week 27 begint doe ik alvast mee. Net als vorige week. Ineens ben ik weer doodop, zo slaperig, gewoon doodmoe. Doe de hele dag ongeveer niets. Kan ook weer zomaar in slaap vallen. Hebben jullie dat ook? Ook de vage misselijkheid komt bij vlagen weer voorbij. Jakkie zeg. En slecht slapen: ben buikslaper dat gaat niet meer. Van rechter zij naar linker zij en weer terug. En vier maal per nacht bed uit om te plassen dus om t uur wakker....
hier moe en dan weer energie met ups and downs. steken in het schaambot, soms ongie gevoel etc. en de kleine die soms denkt dan mijn buik een kermis atracktie is, doet soms echt pijn...maar ook wel weer grappig! ach ja heb voor de rest wel een fijne een leuke zwangerschap!
Hi meiden, Hier ook, pfff zo futloos!! Ik begin de dag met allemaal ideeen maar als ik er 1 van doe is het veel, hahaha Ik heb ook nog een zoontje van 3 rondlopen die veel aandacht wil.. zucht... het liefst ging ik op de bank liggen... maar helaas...
Ohja, ik heb ook hartstikke veel zweetaanvallen.. echt erg!! Het wordt morgen ook weer warmer.. toen ik nog niet zwanger was, kon ik heel goed tegen warmte maar nu niet meer.
mijn kwaaltjes bij dit laatse trimester zijn : * slecht inslapen/doorslapen *veel plassen vooral in de nacht * pijn met draaien in bed *last van de onderrug * misselijk en spugen *veel duizelig * ontzettend moe, kan hele dag wel slapen maar ik blijf moe *hoofdpijn * ontzettend emotioneel *steken/ lichte krampen in de buik
Ik heb het ook. Sinds week 28 weer opnieuw last van moeheid en misselijkheid. Ook de andere klachten die ik hier lees herken ik, veel moeten plassen, slecht slapen, pijn bij draaien in bed. Verder heb ik sinds een week of 2 regelmatig steken ''down under'' En niet te vergeten... maagzuur! Zal er allemaal wel bijhoren
oeeeh die steken he marcha heb ik dus ook? Denk dat het haar hoofdje is...... Moet zeggen dat ik dagen me supergoed voel en dan alles kan doen maar de meeste dagen ben ik echt niks waard!!! Maar ja als je nog een kindje erbij hebt kun je wat moelijker eraan toegeven he....
Hebben jullie ook soms zo'n last van lage rugpijn? Ik heb dit al een paar keer gehad.. dit had ik ook vaak met mijn menstruatie. Vannacht zelfs wakker van geworden
@Bella, ja zijn het krampen? Anders even in de gaten houden, ik heb ook last van mijn onderrug maar dan constant....
Het is bij niet constant. Het is een rugpijn net boven mijn billen. Het duurt dan een paar uurtjes en dan is het weer weg. Ik heb ook last van kortademigheid.. jullie ook? Normaal kan ik ook altijd goed tegen warmte, maar nu ook niet meer. Van het weekend wordt het ook weer heeeeeeeeeeeeeel warm.. pfew!