Wanneer gaat je baby hoger zitten???

Discussion in 'Zwangerschap' started by 2g4e, Jul 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hoi meiden!!!

Ik ben vandaag precies 22 weken en vroeg mij af wanneer de kleine wat hoger gaat zitten! Mevrouw heeft het iedere keer al voorzien op mijn blaas en ik voel haar al weken flink schoppen! Een echt bijdehandje dus! Ik vroeg mij dus af wanneer de baby wat hoger komt te zitten... (waarschijnlijk zijn dan mijn ribben aan de beurt :D)

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Bij mij zit ie heel hoog, krijg zelfs opmerkingen over mijn hoge buik (ben ook maar klein 1.60m) maar geloof me trappelen op de blaas blijft favoriet ;)

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij gaat je baby niet echt hoger zitten... Mijn buik zit ook vrij laag en eigenlijk vind ik dat wel prima. Hoewel ik weet dat trapjes op je blaas érg onprettig zijn, vind ik trapjes op je ribben veel erger.
    En daarbij is het vrij benauwd als je ukje hoger gaat zitten omdat dan je luchtwegen wat meer in de verdrukking komen.

Maar tenzij je kleintje zo groot wordt dat de ruimte boven nodig is, gaat je kindje niet echt omhoog volgens mij?

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Denk dat Athina gelijk heeft, volgens mij zit die van mij ook zo hoog omdat hij gewoon weinig ruimte heeft (naast 1,60m heb ik ook nog lange benen in verhouding tot mijn lijf, haha als je daarvan kan spreken met die lengte he?) en dat is regelmatig knap benauwd en levert beurse ribben en ruimtegebrek voor maag en lever op

groetjes

5. Seth

Seth Niet meer actief

Volgens mij ligt het ook aan de vorm van je baarmoeder.... sommige dragen eerder wat hoger.... maar hebben dan bijvoorbeeld een smallere baarmoeder....

hier trouwens een "laagdrager"...... altijd al geweest....

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Als ik het goed begrijp moet ik dus blij zijn... hihi!!! Thnx ladies!!!

Share This Page