3e trimester kwaaltjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by aileen1975, Jul 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesje84

liesje84 Lid

Jan 27, 2010
    61
    0
    0
    Hoi! Ik kan me hier aan toevoegen!
    Mijn 'kwaaltjes' :
    * slecht inslapen
    * veel plassen snachts
    * zwaar gevoel bij draaien in bed
    * kortademig
    * soms heel moe
    * maagzuur
    * lage rugpijn
    * snel een harde buik

De laatste 2 punten heb ik voorgelegd aan de vk. Volgens haar is dit normaal, soms heb je dagen dat je daar veel last van hebt, ws heeft het kindje dan een groeispurt. Dus het hoort er gewoon bij. Ach ja, nog een paar weekjes meiden!
    Ik zie er trouwens ook wel weer op tegen de warmte. heb er vorige week van overgegeven. Ik denk dat ik deze dagen maar het zwembad neerzet!
    Succes allemaal!

2. aileen1975

Jan 19, 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Nou ben blij te lezen dat mijn klachten bij zoveel van jullie voorkomt :D Dat maagzuur herken ik ook wel, heb soms het idee dat ik er echt van over moet geven. Vandaag ook zwaar last van mijn rug en net onder mijn ribben, bah. Ging gister uiteten en wist op een gegeven ogenblik niet meer hoe ik moest zitten van de pijn :x Ik woon in de tropen dus bij mij is het het hele jaar door warm. Toen we hier kwamen kon ik het ook goed hebben maar nu :( Ik was van de week van ellende bij mijn buren in het zwembad gesprongen, hahaha. Dus die zweetaanvallen herken ik wel ;)

3. Mara85

Mara85 Actief lid

Oct 12, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ook hoor, slecht inslapen, rusteloze benen, veel maagzuur en weer heel moe.

Slaap tussen de middag rustig 1,5 uur bij :)

4. liesje84

liesje84 Lid

Jan 27, 2010
    61
    0
    0
    Hebben jullie ook dat je het kindje de ene dag meer voelt als de andere?? Of meer, maar misschien de ene dag wat minder krachtig dan de ander?

5. aileen1975

Jan 19, 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    ja bij mij wel. De ene dag is het meer dat het lijkt ofdat het heen en weer rold en de andere dag zijn het echt meer trappen die je krijgt ;)

6. aileen1975

Jan 19, 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi! Hoe is het met iedereen?

Kimmss is de kleine er al?

Groetjes Aileen

Share This Page