Hoi hoi!!!! Ja, ik kan op het moment zeggen dat ik me super goed voel. Wel wat klachtjes, maar die overheersen niet zeg maar. Gisteren een grote schoonmaak gehouden en dat ging lekker. Vandaag voel ik me echt happy. Ineens voel ik rust over me heen komen en ben energiek!!! Ik moet best nog wel wat babyspullen hebben, maar voel geen stress erover. Ga binnenkort m'n 3e trimester in en neem het er dus even lekker van. Oh, heerlijk... Wie kan zich aansluiten bij deze topic??? Groetjes Claire
Ik! Ik voel me ook verbazingwekkend goed haha Ook wel wat kwaaltjes maar die zijn allemaal te overzien! Straks ook maar weer even aan de poets!
Hier ook weinig kwaaltjes behalve de moeheid! Kraamzorg is net langs geweest voor de intake nadat k t hele huis had gesopt
Ik voel me ook super na dagen van warmte en alleen maar slapen de hele dag, heb ik gisteren én vandaag weer energie om lekker te werken en (belangrijk) ik heb ook weer gewoon trek. Jippie!
Ik vind klagen sowieso verspilde energie... ik ben nu druk aan het behangen op onze slaapkamer terwijl de kleine man vrolijk rondschopt!
Ik sluit me graag aan.....vanaf het begin voel ik me al goed... Vind het vooral allemaal erg bijzonder en geniet van elk moment....
Ik mag me helaas hier op dit moment niet bij aansluiten. Maar super meiden dat jullie je goed voelen houden zo!! Liefs
Ja, ook hier gaat het prima Lichamelijke kwaaltjes overheersen niet meer, energie neemt weer toe en heb erg veel zin in het regelen van alles en kopen, haha. Ook in een lichte roes door alle lieve reacties van mensen die we het nu vertellen
ik voel me ook super, en ben gewoon onwijs dankbaar voor dit magische wonder! energie is meer terug, en ondanks zware bloedarmoede en een bloeddruk van 0, dus flauwvallen, ben ik echt ontzettend gelukkig en geniet ik van elke seconde! je maakt dit maar een paar x mee in je leven.. uiteraard kan het zijn dat je echt ontzettend veel last hebt, of gewoonweg doodziek bent. ' genieten ' is dan moeilijker lijkt me.. maar: desondanks: het grote wonder, dat maakt voor mij alles goed. (ook 1 jaar diep in de MMM bijvoorbeeld) *doet vreugdedansje*
Ik voel me ook supergoed! Bijna geen kwaaltjes op dit moment, en met vlagen word ik weer intens blij dat ik na twee lange jaren proberen toch nog spontaan zwanger ben geworden.
Ik voel me supergoed! Net als jullie haha! Eigenlijk weinig last gehad in de eerste 3 maanden! Alleen behoorlijk last van pukkeltjes! Daarnaast heb ik vandaag FLINK geshopt Lees FLINK! Kamertje aangeschaf, badje en standaard etc, en een maxicosi mura en maxicosi auto set Nou hoe kan een vrouw zich niet goed voelen na een dag shoppen
Ook ik kan me aansluiten, maar besef me ook heel goed dat het niet vanzelfsprekend is om je zoooo goed te voelen!!! Ik heb genoeg energie, geen maagzuur, geen opgezette enkels/polsen, geen rugpijn meer (totaal maar 1,5 week gehad), geen harde buiken.... etc etc. Lucky me !!!
@marije: amen! shoppen makes a preggy girl happy! @lili: lucky you! maar je kan je ook heel goed voelen terwijl je je eigenlijk niet altijd heel goed voelt; daar ben ik voorbeeld van denk ik. mind over matter in mijn geval. komt misschien ook omdat andere stress (mama die K had, nu niet meer!) weg is dat ik gewoon volop geniet ook MET de ongemakken. geniet, girls, geniet! *snif* (ja, janken doe ik ook veel en dat vind ik OOK al leuk, irritant he )
Oh, super voor jullie!!!! Wat een wonder zeg!!! Heerlijk... Geniet ervan en gefeliciteerd nog Groetjes Claire
Ik doe ook mee! Voel me eigenlijk de hele zwangerschap al goed. Wel erg moe geweest en ook af en toe ietsje misselijk. Zo fit als ik 'vroeger' was, ben ik niet meer. Maar ik voel me goed! Ik ben 20 uur gaan werken en dat werkt goed voor mij! En.... gisteren hebben mijn man en ik de baby gevoeld..! Kleine klopjes/ schopjes/ ..? Heel bijzonder!!
ik voel me ook nog steeds helemaal goed ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad, geen enkel symptoom (op het uitblijven van ongie na dan ) of kwaaltjes dat ik toch bijna ga twijfelen of dat wel goed is, haha zolang we maar hele goede echo's en controles krijgen
Ja hoor ik voel me ook echt super op het moment, ben de eerste 16 weken flink misselijk geweest en moe. Maar sinds die 16 weken heb ik energie voor 10!! Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn omdat er al eentje van 19 maanden rond loopt, maar ik voel me echt super
ondanks dat ik in de zw zit door teveel harde buiken omdat ik een stresskipje ben voel ik me goed.. ben zo blij met ons kleine wonder dat ik al meer van zijn aanwezigheid (hij schopt heel erg hihih) ga genieten