Sinds mijn zwangerschap last van. Echt vreselijk haha. Schaam me ook echt. Wie heeft er ook last van (gehad)? Gaat het na de bevalling weer weg??
Ik ben nog niet bevallen, maar snurk ook heel erg.. Moest een paar weken geleden met 2 andere mensen op een kamer slapen, die zijn op een gegeven moment naar de huiskamer en de auto verhuist, zo erg was het. Het lijkt mij dat het minder wordt na de bevalling. Je gewicht is nu anders verdeeld, je ligt anders..
Bij mijn vorige zwangerschap heeft mijn man het een keer opgenomen, ik schrok me wild van mijn gezaag! Nu is het ook weer zover, mijn man heeft al 2 keer beneden op de bank geslapen...en even omdraaien is er niet meer bij haha!
Hier geen snurken maar ik mompel dus de hele nacht vriend is al een paar keer naar de woonkamer gegaan
Hahahaha ik dus ook snurk als een grote vent. Nooit gedaan en nu !! Mijn man vind het vreselijk ahahhaah maar jij snurkt zelf dus mag hij niets zeggen. Ti's zo erg dat ik er soms zelf Wakker van word. Gelukkig ben ik niet de enige !
Ja, heel herkenbaar, hier ook helaas... Soms is het zo hard dat ik er zelf wakker van schrik en dan kwijl ik er ook nog bij
Ik snurkte altijd al.... Nu nog extreem hard, schijnbaar...... Baal alleen... Ik heb geen excuus meer... Alhoewel, ben nog niet ontzwangerd natuurlijk.... Dat uit zich natuurlijk in t snurken en de licht ontvlambaarheid
ja, ik ook! dit is mn 3e zwangerschap en ik snurkte bij alle 3! niet onwijs hard, maar word wel eens wakker ervan! blijft wel de hele zwangerschap, maar daarna geen last meer van....
Hier ook een massieve snurker haha. Doordat ik vocht vasthoudt wordt het ook steeds erger Vriendlief heeft al een aantal keer op de logeerkamer gelegen. Voorheen nooit last van gehad, dus hopelijk gaat het weer over...
Beste allemaal, Airmax® is een bewezen effectief product tegen snurken, onder andere tijdens de zwangerschap. voor meer informatie kun je een kijkje nemen op de website:AIRMAX = Choose your language of op Facebook: Airmax BV | Facebook
Ben er zelf nog niet van wakker geworden maar volgens manlief snurk ik soms. wat ik vaak wel doe is zwaar ademen of mompelen. maar wordt zelf alleen wakker van het gezaag van mijn vriendlief.
ik snurk ook heel erg en had ik in de vorige zwangerschap ook. ik heb ook beide zwangerschappen continue een verstopte neus. leuk kwaaltje haha. arme man (hij kan er trouwens ook wat van hihi)