Ons zoontje heeft brede voetjes waar nu schoentjes kopen ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nancy1981, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Gisteren hebben we ons zoontje zijn voetjes laten opmeten en nu blijkt dat hy brede voetjes heeft

kan ik nu toch nog gewoon schoentjes voor hem kopen bij
    van haren/bristol/piet kerkhofs/scapino/shoe time enz of moet ik nu altijd schoentjes gaan kopen in een dure zaak waar ze ook in de breedte maat gaan ?

2. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    mijn zoontje heeft ook brede voeten en wij gaan alleen maar naar een dure kinderschoenenen winkel, een rib uit je lijf iedere keer weer maar het zijn wel zijn voeten en hij moet er de rest van zijn leven mee doen. Weet uit mijn omgeving dat er genoeg mama's zijn die gewoon te smalle schoenen kopen, kind zal niet klagen want de zenuw uiteinden zijn nog niet ontwikkeld in de voeten, maar ik doe het niet net als mijn zus haar dochter heeft ook brede voeten... Heb het er wel voor over dan maar een paar schoenen ipv meedere......goedkopere. Ik bespaar dan liever op kleding ipv zijn voeten.

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje heeft wijdte maat 5, ik geloof dat het wel iets breder is dan standaard. Heb vandaag schoenen gekocht, 91 euro. Hij krijgt er ook maar 1 paar. Ze slijten toch bijna niet, omdat hij over een paar maanden er toch weer uit is gegroeid. Dus vind ik het niet nodig om meerdere paren te kopen.
    In de zomer heeft hij wel nog teva's erbij.

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    van Haren heeft het merk Elefanten. Die heeft schoentjes in maat breedte maten (S M W) Dus dan moet je de W schoentjes hebben. Die zijn breder.

zie voor de site informatie (wel in het engels of duits)
    Willkommen bei Elefanten | Kinderschuhe | WMS | WMS

5. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hier juist een meisje met hele smalle voetjes. Ben gister toevallig even bij de schoenenreus binnen gelopen. Meestal ga ik naar Nimco house of shoes. Ik dacht ik zal eens kijken of ik een keer wat goedkoper uit kan zijn. Helaas dat gaat dus echt niet lukken Veel te breed allemaal. Dus toch weer een rib uit m'n lijf!!! maar ze moeten wel goed zitten vind ik.
    Succes

Deel Deze Pagina