dames die in de loop van volgende week een zwangerschaptest moeten doen,hoe voelen jullie je nu ? zijn er (vage) klachten? hoe is jullie afscheiding? moet eind volgende week testen maar heb sinds gisteren wat menstruatie achtige vage klachten,af en toe wat zeurderige buikpijn,pijn in de onderrug,soms zware gevoel in de benen ,moe en zoals gisteren had ik zon trek in bepaalde dingen,vaak moeten plassen terwijl ik weinig drink en heb geen afscheiding ben zo bang dat het tekenen zijn van ongi wie heeft het zelfde? wat waren de klachten van de dames die nog heel kort zwanger zijn? ben benieuwd naar jullie verhalen groetjes rooosje
Ik mag de 21e testen!!En zo spannend!! Ik ben soms wat misselijk, niet heel dramatisch Vandaag wat last van mijn onderrug en sinds gister doen mijn kuiten erg zeer... Pijn in mijn buik is sinds gister middag een stuk minder...( heel vaag! ) Moet ook vaker naar de toilet....maar niks geen verandering aan mijn borsten... Ben benieuwd!!! Maar voor de 1e ronde zal het wel erg snel zijn, dus ben bang dat er niks is...
Hier ook de 21ste testen. Heb een warm gevoel in mn buik....kan er echt niks wijs uit worden. Maar dat kon ik bij de vorige twee zwangerschappen ook niet. Tja..rustig afwachten.... Het is altijd zo spannend he, die laatste week voor je NOD!!
ja het wachten duurt echt lang he hebben jullie ook last van afscheiding of niet? zou daaruit kunnen blijken of je misschien zwanger kunt zijn? weet iemand het? behalve natuurlijk de bruine afscheiding (innestelingsbloeding)
ik ben gaan googlen maar vond verschillende verhalen de een wel de ander niet en het stomme ik weet het gewoon niet meer van m'n vorige zwangerschappen het is niet anders afwachten maar........
hier de 19e mn nod. vanaf vanochtend wat buikpijntjes, niet echt heel erg, meer een duidelijk aanwezige onderbuik zeg maar. verder al een week doodmoe, maar dat kan ook door de hooikoorts komen. ik heb wel afscheiding, zalfachtig zeg maar, maar niet superveel. verder merk ik nog niets eigenlijk...
Ik meld me ook even. Mag de 18e testen. Spannend. Ben wel heel moe, heb opgezette buik, afscheiding en vandaag beetje bloed... Tja, kan van alles zijn nietwaar?
Hee Meiden. Mijn NOD is maandag... Normaal voel ik 101 dingen na mn ei maar helaas nog nooit zwanger geweest.. Nu voel ik dus bijna niks... Wel moe en weinig eetlust en brandend maagzuur.. maarjah thats all.. Wat ik hier nu weer van moet denken?? Ik hoop bij iedereen dat het raak is.. Groetjes Mariska
Hier heb ik de 19de mijn nod. Voel eigenlijk niets, wat last van rommelende darmen, maja dat he ik wel vaker. Vooral veellast van kriebels, zenuwen..... de eerste ronde... Dus allemaal spannend. Maar ik voel normaal ook mijn ongesteldheid niet aankomen, geen krampen of iets vooraf, dus heel spannend allemaal.
dames weer een dagje minder ! we gaan een spannende week tegemoet @poema heeft jouw bloedverlies doorgezet? heb bijna 5 jaar de mirena spiraal gehad,ik had niet zoveel klachten en had altijd weinig bloedverlies en nu zonder is het anders heb m'n cyclus nooit bij gehouden vandaar dat ik onzeker ben betreft de klachten maar we blijven hopen, wens echt dat we allemaal zwanger worden deze maand!
hoihoi, Ik ben zwanger geweest (eventjes) maar mijn symptomen waren heel anders dan andere maanden.. had ook niet erge testdrang zoals andere maanden.. ik weet niet, had gewoon het gevoel dat ik niet hoefde te testen en wist het toch stiekem al een paar daagjes. Ik had zwaardere borsten.. steekjes af en toe, straalde door naar mijn benen. Rare spierpijn af en toe. 2x heel licht eventjes misselijk geweest. Ik had het idee er ook minder mee bezig te zijn die maand. tsja, andere maanden voelde ik zóveel! Net als nu, na mijn miskraam... Heb veel steekjes en zo gehad, denk ook mijn ei gehad te hebben maar we zullen zien. 2 dagen terug zó duizelig en misselijk! bah! Gister na vrijen voelde ik wat nats.. nou ik had dus heel waterig roze verlies. Mijn temp schommelt nog een klein beetje.. Achteraf zie ik ook dat ik mijn ei en mijn innesteling heb gevoeld; EI; rare pijnlijke steken rechts/midden INNESTELING; eerst steken/samen trekken rechts onder. En later nog een keer wat steken rechts onder. Spannend voor iedereen hier Als er iemand hier zwanger is, kom je het wel even vertellen hier he
Ik schrijf hier ook ff mee. Heb 20 mei mijn NOD. De vorige ronde een cyclus van 38 dagen. Hierin drie weken last gehad van menstruatieklachten. Deze ronde heb ik echt helemaal nergens last van, geen buikpijn, geen hoofdpijn, geen spierpijn echt helemaal niks. Kom ik gisteren binnen op een verjaardag, is de eerste opmerking: hè ben je zwanger of zo ik zeg (aangezien bijna niemand weet dat we er mee bezig zijn) je kunt ook gewoon zeggen dat je me dik geworden vind zegt ie dat hoor je mij niet zeggen maar je voorgevel is behoorlijk Hmmm zal dit misschien een voorteken zijn!!!
wat spannend pumbaa dus jij kan ook volgende week gaan testen het wordt een spannende week zeg ik hoop voor je dat je weer gauw zwanger zult worden na je mk ik had het de vorige maand ook, ik was 3 daagjes ongeveer overtijd ik ging testen ik had eerst de test gedaan van de kruidvat 2 voor 5 euro de eerste test had ik verkeerd gedaan toen meteen een nieuwe gedaan en die gaf een heel licht streepje die je nauwelijks kon zien. ik dacht nee ik ga toch weer een andere test kopen die van clear blue de zelfde dag gehaald en man wat duurde het lang zeg voordat je de uitslag krijgt 3 minuten leek wel een uur en die gaf toen aan 1-2 zwanger maar ik had constant die dag een zeurende buikpijn,het voelde niet goed nou de volgende dag had ik bruin bloedverlies en de dag daarop rood bloedverlies heb toen een week gewacht en de test nog een keer gedaan en toen bleek die negatief te zijn blijkbaar was ik ook heel even zwanger te zijn geweest
Hoi allemaal! ik wil ook even meekletsten als dat mag.Mijn nod is 22mei denk ik.Voel sinds vandaag steekjes in me rechter lies heb ik nog niet eerder gehad en beetje zeurderig buik.Vorige maand had ik voor het eerst nergens last van dacht yes nu zal het raak zijn maar helaas!Voelt er nog meer iemand steekjes in zijn lies? Groetjes Julia
o ja en ik heb het ijskoud zit met dik vest aan en dikke sokken op de bankKan natuurlijk ook gewoon door het weer komen! Komt er niemand kletsen? Groetjes Julia
Pfff....nog 5 dagen voor ik kan testen... Heb echt zin om hem eerder te doen, maar dan kan hij negatief zijn... Word alleen gek van de hoofdpijn de hele dag Verder qua misselijkheid valt het nog mee, alleen heb helemaal geen eetlust.... En heb nu ook het idee( kan het ook in mijn hoofdhalen) dat mijn buik wat opgezetter is.... En ben opeens verkouden en ook idd best snel koud.... Heb nu geen afscheiding meer, maar wel het idee dat mijn urine ( sorry) sterker ruikt... En heb gewoon vanacht gedroomd dat mijn menstruatie eraan kwam,gelukkig niet Nou ja,.....hopen dat we hier allemaal een mooie test kunnen doen deze week
@julia ik voel zelf geen steekjes in m'n lies alleen af en toe een wat zeurderige buikpijn ,alsof ik ongesteld moet worden maar daar heb ik sinds gisteren geen last meer van ik heb het de ene keer ontzettend warm alsof ik in de overgang zit en soms weer koud heb gisteren stiekem getest 6 dagen voor m'n nod maar het was negatief ik was veelste ongeduldig maar ja ik kan nu gewoon echt gaan afwachten tot eind volgende week ik had gisteravond wel wat witgelige afscheiding maar heb geen idee wat het zou betekenen pfffffff
@steph ja de kans is groot dat je negatief test(ik had het gisteren dus) maar ben er wel rustig daardoor ,ik denk dat de teleurstelling wat minder zal zijn omdat ik er nu al een beetje vanuit ga dat ik niet zwanger ben. ik zie dat we even ver zijn qua nod wat leuk! nou het wordt echt spannend