3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Steph 887; spannendddd!! Houd ons op de hoogte!!!

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mayke. Jeetje wat een spanning, stom zeg! Ik zou overmorgen weer even testen, dan is je HCG verdubbeld en de digitale heeft soms meer HCG nodig.

3. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, vanmiddag ongesteld geworden....zonder enige aankondiging hahah:)
    Maar wel gelukkig weer netjes op dag 28! Dus geen idee waar die uitschieter vorige maand vandaan kwam:)
    Nu kunnen we weer tellen....alleen is vriendlief voor zijn werk een tijd weg:(dus voor mij staat het weer even op een laag pitje:(
    Succes, blijf het nog even volgen hier:)

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hier komen de maandstonden ook door :( Hopelijk komt er dan ook snel een eind aan die vervelende buikpijn. Twee weken is lang genoeg!
    Het positieve is dat ik dan met clomid kan starten en dat ik hopelijk mijn maandstonden geregeld krijg.

Op naar de volgende ronde!
    Succes aan de andere meiden

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ mayke, ik denk dat ik twee verhalen door elkaar heb gehaald. Dacht dat je zaterdag pas je NOD had. Heb je wel al een ongi gehad? Weet dat het ontpillen idd ook wel erg veel tijd kan kosten. Hoop dat je snel zekerheid hebt!

@ de dames die hun ongi hebben... balen hoor... hopen dat jullie volgende ronde meer succes gaat opleveren.

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Hanna mom; ik ga maandag testen met ochtendurine... En dan met KV test..

@ Steph 887; Jammer dat je ongesteld bent geworden maar wat je zegt wel fijn voor je cyclus!! Succes!!

@ Karnijn; succes met het starten van clomid!! Hopelijk krijg je een regelmatige cyclus met eisprong.

@ Pumbaa: Ik heb 1 ongi gehad met een cyclus van 28 dagen.. De 2e is uitgebleven.. Kan dus en/en zijn!!?? En hoe gaat het met jou? Hoe voel je je nu je zwanger bent? Heb je je al aangemeld bij een VK?

7. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @Mayke. Wat een verhaal zeg!! En je hebt zeker een man als dokter!!!! Hoe kan die nou vragen om nog zo lang te wachten!!!! Je kan toch even een bloedtest doen...........Ppppfffff moeilijk gedoe. Uiteindelijk zou je er ook nog zelf om kunnen vragen hoor. Jij bent toch degene die er voor moet betalen niet!!!!! Bloedonderzoek word namelijk niet volledig vergoed door de verzekering!!

@ Karnijn en Steph887. Ik leef met jullie mee. Bumber......... Heel veel sterkte de volgende ronde!!

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tjee het is deze maand maar slecht met de kleur rose, hoopte dat er nog veel bij zouden komen maar het valt echt een beetje tegen. :)

@ mayke, ik moet zeggen dat mijn cyclus geen een keer hetzelfde is geweest. Hetzelfde dat mijn ongi veel minder vervelend was als toen ik de pil gebruikte. Ik hoop echt voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt, dit is ook maar vervelend.

Ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Heel raar, heb maar weinig klachten. Ik heb me idd al aangemeld en moet 11 juli voor de intake en de eerste echo. Nou is het wel grappig dat ik van de week naar de dokter moest voor mijn blaas en die zei: ach dan kijken we toch ff met mijn echoapp hier en toen zag hij in mijn bm een ringetje zitten. Als ik het goed begrijp is dat hetgeen wat zichtbaar is als je vijf weken bent dus er zit toch wel echt iets. :)

9. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel even leuk om te zien:)
    Nou, blijf weer even volgen:)

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Zo kun je zien hoe het per dag verschilt want ow wat voel ik me vandaag beroerd. :x Zo heb ff een baaldag denk ik. Ben doodop, misselijk en heel mijn lichaam zegt bleeeeh, ok mooi. Maar ach het hoort erbij zeggen we dan maar.

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Zeg dames; ik, de ongeduldige die in de onzekerheid zit heb toenstraks toch een test gedaan.. Die van het KV!! EN.... Na 1 minuut (deze mag tot 5min) verscheen WEER een iets rozere 2e STREEP!!! Het kan toch niet meer dat ik niet zwanger ben????? Ik ga maandag gewoon de VK praktijk bellen en uitleggen hoe en wat.. Dan moeten hen maar zeggen wat ze vinden.. Vinden jullie dat een goed idee?? Ik ben klaar met die onzekerheid en ik zag duidelijk een streep na 1 min.

12. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Hallo meiden,

De afgelopen dagen vond ik al veel steun bij het lezen van jullie berichten. Is mede een afleiding van telkens de slopende tijd van het wacht bankje. Ik zou het fijn vinden om me mede te mogen aansluiten bij jullie als het mag en mee babbelen. Wij zijn nu 15 maanden bezig om proberen zwanger te raken. Vorige maand voor het komend half jaar de onderzoeken afgerond bij de gynaecoloog.

Ondertussen zit ik deze maand ook weer op het wachtbankje ;) Probeer idem mijn geduld onder controle te houden haha. Mede door gezellig mee te lezen en babbelen.

Ik wens jullie allemaal S6, en veel baby geluk.
    Tot lees en schrijfs

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hallo meiden,

ik kan vandaag testen heb een vrij strak menstruatie cyclus en heb nog niet eens het gevoel dat ik ongesteld moet worden

heb de afgelopen dagen wel last gehad van m'n buik maar niet zoals je dat voeld bij ongesteld worden dit was anders

ik ga vandaag in de loop van de dag testen

14. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    S6 Noukie. Ik duim voor je. En houdt je berichtje mee in de gaten.

15. noukie89

ik heb getest maar de test was helaas negatief
    heb ook geen last van menstuatie klachten terwijl het bij mij allemaal vrij strict is

16. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Amai Mayke, ik zou het niet uithouden van spanning en stress! Wat zei de VK?

17. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @noukie89; Test over een paar dagen weer.. Mijn test was de 1e keer ook erg licht (2e streepje).... Succes..

@ Karnijn; ik kan helaas pas vanaf 12.00 bellen!!! Vanmorgen natuurlijk weer een test gedaan en weer was die 2e streep binnen 30 sec. duidelijk zichtbaar.. Heb nu ook een beetje pijnlijke borsten!! Kan haast niet meer dat ik niet zwanger ben!! Ik post straks een berichtje, als ik de VK heb gebeld:)

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@mayke, spannend hoor, ik ben benieuwd wat de vk te vertellen heeft, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!!

@noukie, hoe lang ben je gestopt met de pil? Je hebt wel ff nodig om te ontpillen. Als je nou over een paar dagen nog niet ongi bent zou ik gewoon nog een keer testen, sommige testen pas een week naar hun NOD positief. Succes en ik duim voor je!!

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ha dames..

Toenstraks VK aan de lijn gehad en het gehele verhaal uitgelegd.. Het eerste wat ze zei is: een streepje is een streepje en het kan zijn dat je HCG niet hoog genoeg was voor de clear bleu test! Ze zei ook: dan zouden 5 testen een leugen hebben verteld in een week tijd.. Toevallig dat dat elke keer bij jou zou zijn.. Dus dat is ook zo:)!

Ik moet 12 juli voor intake daar naartoe en ik krijg nu info thuis gestuurd waarbij ook een lab formulier zit. Deze ga ik van de week maar gelijk gebruiken en prikken. Mocht ik dan op 1 of andere manier(wat ik me nu toch niet meer voor kan stellen) niet zwanger zijn dan bellen ze me dit vast wel door!! Ik ben benieuwd naar alles.. Ze zei ook dat het nog alle kanten uit kon omdat het nog pril is (5wkn, 5dgn)!!

Spannend hoor!!!!

20. noukie89

ik ben al sinds 2007 niet meer aan de pil

Deel Deze Pagina