@noukie, oke dus het ontpillen zul je wel gehad hebben dan probeer het over een paar daagjes gewoon nog een keer. Ik begreep dat mijn zus ook pas naar twee weken posi testen dus het blijkt af en toe wat tijd nodig te hebben. Ik blijf voor je duimen!!!
ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat het gaat gebeuren meestal rommelt mijn buik dan al een paar dagen
@Noukie89; jeej jij bent allang gestopt met de pil en nog niet zwanger.. Dat is vervelend.. Maar wat jij beschrijft dat rommelen in je buik maar anders dan je ongi dat heb ik ook!! Dat kan innestelen zijn! Ik hoop het echt voor je en duim voor je!
ik ben toch net ongesteld geworden ik moet wel zeggen dat het er vreemd uitziet heel dik en chocola achtig:S
noukie: balen!! bizar hoe je ongi soms ook ineens anders kan zijn. Nou let's get it over with en door naar de volgende ronde!
Het is pas de eerste rode dat we het serieus weer proberen dus we willen het nu eerst weer een half jaar proberen met ovulatie testen dit hebben we eerder gedaan maar toen hebben er helaas geen resultaat van gehad tijdens de sexs komt er weinig uit en zodra mn vriend moet plassen komt de rest er uit er komt wel iets uit maar niet veel maar er hoeft maar 1 goeie er tussen te zitten natuurlijk het is nu dus gewooon afwachten en hebben in december nog geen geluk dan gaan we naar de huis arts
@noukie89; Ik heb gelezen dat je het eventueel ook "kunstmatig" in kunt spuiten bij jezelf.. Dus precies wat je zegt; het hoeft maar een beetje te zijn.. Kunt het eventueel zelf inbrengen.. 15 min met benen wat omhoog liggen (daarvoor ovulatietest doen) en dan kan het ook "gebeurd" zijn.. niet de leukste manier maar miss kun je het eens overwegen?!?! Succes!!
Hoe is het hier!!! Weer druk aan het klussen geweest??? Ik heb weer een heleboel vraagtekens hier In principe kan er niks zijn....maar mijn gevoel?? Heb namelijk 1 week voor de menstruatie geklust en 2 dagen na de menstruatie.... Daarna is mijn vriend dus weg gegaan voor het werk....en dus in de "goede"periode niet kunnen klussen! Maar nu merk ik dus wel dat ik echt klachten heb..... Heb onwijs hoofdpijn, misselijk vooral in de middag.... Normaal veel vruchtbaarslijm, nu bijna niks.... Ik heb een opgeblaze gevoel, last van mijn darmen en word ook echt dikker!!! ( terwijl ik dus eigenlijk op dieet was hahaha ) Maar het kan helemaal niet....na mijn idee... Dus ga toch maar weer in het wachtbankje denk ik raar lichaam heb ik ook
Hmm ik wou hem nog even aanpassen Wan heb de 16e geklust en de 23 ongesteld geworden en daarna de 30e weer geklust... Dus heb even geen idee meer!! Ook niet wanneer ik een test zou kunnen doen? Je leest wel is dat je nog 1 mestruatie kan hebben?? Maar ja...Iemand ideën??
Hi steph! Ehm, wat gek! Wel een normale menstruatie gehad? Wanneer denk je dat je nod is? Ik zit nu op dag 18 van de 24-28, dus ook hier weer afwachten. Hebben ook erg goed ons best gedaan. Vanaf na de menstruatie echt om de dag en afgelopen weekend, dag 10-11-12 2x, en ook nog dag 14 en 17. Ben d'r nu dus wel effe klaar mee, maar aan onze inspanning zal het dus niet liggen. Sinds gister ineens pukkeltjes in mijn gezicht en gisteravond begon ik mijn borsten te voelen. Straal van de douche deed zelfs zeer op mijn tepel. Dat zijn op zich weder nieuwe dingen, maar Mijn lijf heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik er nog geen enkele conclusie aan verbind. Gewoon maar wachten, nog een week ofzo. Pffff wordt weer een lange week!
Idd wel apart Juist omdat ik er nu helemaal niet mee bezig was heb ik nu zoiets van huh? Mijn menstruatie was stipt op tijd, en vloeide wat langer dan normaal?? Maar verder geen aparte dingen! Nu heb ik al minimaal 1 week last van stevige hoofdpijn dat ik ook echt paracetamol genomen heb ( doe ik bijna nooit!! )Mijn buik rommeld hoorbaar!! ondanks mijn darmmedicatie!Mijn borsten zijn iets gevoelig...maar niet extreem ofzo... En misselijk....echt in de middag niet normaal, onder het sporten kokhalzen enz...ook niks voor mij.... En mijn buik is echt opgezet!! Mijn moeder viel het zelfs op.... En heb regelmatige voelbare steken in mijn onderbuik.. Dus vind het zo raar? Weet het nu echt niet meer Bij jou dus ook weer spannend!!! Wel lastig dat je lichaam zo lekker met je gedachte mee kan doen Als er nou 1 duidelijk iets was, dan hoefde je niet steeds zo onzeker te zijn
Bizar... Zou je er niet een test aan wagen? Ik zou dat toch wel meteen doen. Kans op teleurstelling natuurlijk, maar ja weet je wel meteen of je wat kan innemen tegen de hoofdpijn.... Spannend!
Ja, denk dat ik volgende week ga testen... Maar als het de 30e is kan ik nog niet testen.... Dus daar twijfel ik een beetje.....of ik nu ga testen of eind volgende week... Maar het kan bijna niet ....
@Steph887; lijkt bijna wel alsof je zwanger bent zeg!! Wie weet he! Ben nu wel nieuwsgierig.... Dus houd me op de hoogte @ Betties; Jullie hebben veel inspanning gehad zeg.. Hopelijk wordt het beloond Hopelijk zijn de kleine kwaaltjes toch echte seintjes! Bij mij is het helaas fout gegaan.. Vorige week vrijdag 1 bloeding gehad.. Gister weer een waarvan ik nu nog wat aan het bloeden ben... Jammerrrrr, teleurstelling, maar hoop dat ik dit snel kan afsluiten en door kan!! Fijn weekend allemaal
@mayke...jeetje dat is balen hoop dat het de volgende keer goed gaat! Maar dat zal vast wel! Ja lijkt er sterk op bij mij,maar omdat de kans zo klein is durf ik bijna niet te testenmisschien krijg ik gewoon de griep hahaha Al hoop ik het nu wel heel erg ... Als de klachten tit volgende week aanhouden komen de Kruidvat testen weer in huis
Mayke: bedoel je dat je echt even zwanger was en het nu is misgegaan? Of ben je 'gewoon' ongesteld geworden? Beide gevallen natuurlijk super balen, maar in het eerste geval natuurlijk echt wel naar. Zet 'm op, door voor een volgende poging! Steph: ehm... ik vond je verhaal met data wat moeilijk te volgen, maar ben eruit . Het kan toch best?? ALs je 23 juni ongesteld bent geworden en je hebt de 30e geklust, dat is dan 7 dagen na je eerste dag menstruatie. Als je een vroeg ei hebt of je man zijn spulletje is lang blijven hangen, zou je best zwanger kunnen zijn....? Je krijgt nu klachten dus dat is ook weer vanaf een dag of 10 na die klusdag. Da's niet zo gek dan. Ik was 21 juni ongesteld geworden, dus we zitten zo'n beetje in het zelfde schema dan. Ook ik heb nu het idee dat mijn borsten 'aanwezig' zijn, als ik er op druk of ze schudt (haha) voel ik het behoorlijk. Ook harde rode tepels en 'voel' mijn onderbuik. Zit heel hard te denken of ik dit eerder ook in deze gradatie heb gevoeld en toen heb gedacht dat ik zwanger was.... weet het niet meer. Tsja, gewoon maar geduld hebben. Maandag over een week zit ik op dag 28, dat is mijn langste cyclus, dus daar ga ik maar even van uit. Ben heel benieuwd hoe de rest van de week gaat verlopen... We moeten elkaar maar weet steunen en gek maken met onze vermoedens. Hopenlijk kunnen we beiden over een week met een positieve test zwaaien, EINDELIJK!
@ Steph887; Je symptomen lijken echt op zwanger.. Of je moet idd een gripeje krijgen ofzo! De KV test gaf mij al positief toen ik 9 dagen over tijd was.... Ik duim voor je.. @ Betties; ik ben idd zwanger (geweest)! Mijn twijfel toen was dus omdat ik wss een week minder lang zwanger was dan dat ik dacht dus mijn HCG was niet zo hoog.. Maandag een echo.. Het konden miss 2 vruchtzakjes zijn dus als dat is kan het ook nog zijn dat 1 zich nu heeft afgestoten maar ik denk van niet.. Ik weet maandag meer! Jou symptonen lijken ook echt op zwangerschap maar je gaf zelf aan vaker iets te hebben gevoeld en dat je niet zwanger was? Ben erg benieuwd of de test positief gaat zijn !