3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nou ik heb rond mijn innesteling (en ik wist niet wanneer die ongeveer zou zijn) die bleek als mijn cyclus klopt 2 juli te zijn geweest en de daar na volgende dagen, last gehad van steken in linker en rechter zij, borsten waren gevoelig, tepels pijnlijk (als ik geen bh aan had moest ik ze vast houden met lopen ivm pijnklachten anders) Mijn haar is sneller vet, heb/ had veel meer honger of juist geen honger. Mijn afscheiding was een paar dagen veel dikker en witter (niet slijmerig) (omg de details..) Ik had een dikke puist op mijn meus en moets/moet regelmatiger plassen. Vandaag ben ik enorm humeurig en maak ik ruzie met de hond en mijn vriend :S

Maandag de 11de zou mijn NOD zijn, vandaag dus alleen alst van mijn stemming en een opgeblazen buik. Tepels zijn nog iets gevoelig.. Is overigens wel 2 dagen weg geweest...
    Ben laat in de middag (rond 3 uur) al moe.

Ik hoop dat mijn ongi uit blijft, ik test pas volgende week zaterdag of zonddag als hij weg blijft. Mijn vriend zit voor zijn werk komende week in buitenland... dus test pas assie terug is...

spannend..

2. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vandaag toch maar testen gehaald!!:)
    Voel me vandaag wel beter dan dagen hiervoor gelukkig!
    Even geen brood eten maar beschuit;) Helpt wel!!
    Valt me wel op dat ik ook meer naar de Toilet moet....
    Oooow ik hoop het zo...zou zo onwijs welkom zijn!!!:)
    Maar ja, kan dus nog lang niet testen volgens mij:(Ik ga de 19e testen denk ik, al zou ik het al heeeeeeeel graag nu willen:)

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Zelfde schuitje hier. Nu dag 20, dus pas in mijn kortste cyclus donderdag NOd en in langste cyclus pas maandag over een week
    Pfff lange week dus
    Vandaag nog steeds aanwezige borsten, voelen ook groter. Ik vind mijn tepels lelijk, haha. Ik heb ook lanst van puistjes en die zere nu tjes zitten vooral in mijn haar.m'n m'n gister mijn haar gewassen maar voelt nu ook al wat vetter. Of wil ikdit allemaal voelen?? Zou wel enorm welkom zijn, nu ronde17.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Vraag ik me ook af... zal best een psychologisch iets achter zitten, dat we daar een stukje "willen van"bij zit.. al die dingen die ik denk te hebben... we wachten "geduldig"af...

5. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten, pfff wat een rot woord is dat;)
    Ik heb nu donkere haartjes bij mijn navel:S Heel vaag!!:)
    Nog steeds rommelende darmen en ik blijf steken houden in mijn lies, zowel links als rechts!!!
    Misselijk is iets minder aan het worden....hoofdpijn nog steeds zeker 1/3 van de dag aanwezig!
    Mijn tepels zijn nu ook echt donker, maar eromheen niet veel anders dan anders....
    Pffff waarom maken ze geen testen die je 1 of 2 dagen na het klussen al kunt gebruiken;):D
    Iedereen succes met wachten! We steunen elkaar!!!:D

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    steph, misselijkheid en donkere tepels haartjes enz.. lijkt me wat snel, paar dagen na het klussen... NAtuurlijk gun ik je een positieve test... maar als je innesteling nog geeneens geweest is.. dan zou je dat toch niet kunnen hebben?
    Of msischien is je innesteling nu aan de gang ivm steekjes ed,.,,?

7. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou al een inestelling gehad moeten hebben;) heb voor het laatst de 30e geklust dus dan zou het al wat dagen zijn;)
    Maar test pas net noor mijn nod....
    Kans is klein, maar ook een kleine kans kan een kans zijn:)

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ik kan ook vanaf morgen testen, maar wacht tot dat vriend terug is en ik dus een aantal dagen over tijd zou zijn..
    We zullen het zien..

@steph, das al lang geleden ja. tja als je je ei gehad hebt rond die tijd, dan kan het he!
    Succes!!

9. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bjanc. Succes vandaag! Nou word het spannend! Hopen dat je menstruatie uit blijft!

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gister had ik enorme twijfels, was bloedje sjacherijnig en beetj bruinige prut bij het afvegen, dus ik dacht: nou daar gaan we dan...
    Gisteravond een stukje gaan fietsen en ieder hobbeltje voelde ik in mijn borsten, poeh. En vanmorgen deden mijn borsten helemaal 3x o zeer. Dat wordt dus erger! Mmmmmm...Dus nu denk ik dat het misschien toch wel raak is. Irritant wordt de hele tijd heen en weer geslingerd...

Had ik al gezegd dat het een lange week wordt??
    Als het overmorgen weer een stuk erger is dan ga ik misschien woensdag al testen. Vorige zwangerschappen testte ik ook ong 4 dagen voro NOD licht positief en woensdag is 1 tot 4 dagen voor NOD.

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Bjanc, Steph887 & Betties;

Klinkt echt alsof jullie zwanger zijn! Ik had die kwaaltjes ook op een gegeven moment......... Ik heb getest toen ik 4 dagen over tijd was met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte positieve test.. Ik zweer zelf bij de kruidvat 2 voor 5 euro testen want deze gaven bij 6 dagen over tijd heel duidelijk aan dat ik zwanger was!!

Ik hoop het voor jullie alle 3!!! Ik hoor het wel:)

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Hier gaan we door naar ronde 2, dingen die ik gevoeld heb zaten dus toch tussen de oren?!

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Het zou kunnen?! Maar das wel erg balen!! Succes!!

Zeg dames;

Uh,,, Er is nog leven binnen in mij:) Das om blij te zijn he.. Ik heb het hartje zien kloppen.. Het ging razendsnel! Maar...... Ik heb een hele grote hematoom van 3 cm en dit is in mijn geval zorgwekkend!! Een hematoom is een bloeduitstorting in de baarmoeder... Ik wist er niet veel vanaf dus ik heb zitten struinen net op internet.. Ik stop daar ook maar gelijk mee want ik lees zoveel verhalen. Bij de een ging de hematoom weg met 12 weken bij de ander bleef hij tot 9 maanden. Daar zeggen ze wel allemaal dat je rust moet houden maar tegen mij is gezegd van niet... Dus?! AFWACHTEN voor de zoveelste keer:(! Weer die angst en onzekerheid en ergens wil je blij zijn maar je durft het niet goed... Ik moet nu wekelijks op controle komen. Het kan zijn dat de hematoom mijn vructhzak weg gaat duwen maar het kan ook zijn dat de hematoon verkleint.. Er kwamen 2 gynacologen dus bij hen sta ik nu ook onder controle.. Ze wilden nog niet teveel antwoord geven op al mijn vragen omdat er nu heeeel veeel scenario's zijn maar de kans op een miskraam is overduidelijk aanwezig.....

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mayke wat een heftig verhaal? Bizar! Jeetje wat een toestand. Ja en natuurlijk gefeliciteerd! Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe jij je moet voelen: blij en verrast want je bent zwanger, en bang voor hoe het verder gaat...
    Wat is het plan nu? Elke week controle ofzo? En moet je rustig aandoen?

15. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Mayke!!Dat is minder, maar blijf positief...niet teveel zorgen maken dat is ook niet goed!!!
    Ik neem aan dat je meer echo's krijgt nu of niet??
    Pff hou ons op de hoogte he!!!

Ik heb vanmorgen toch 1 test gedaan en die was helaas negatief....
    Ik ga nu volgende week dinsdag nog testen en is die ook negatief zou ik woensdag wel gewoon ongesteld worden:(

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Bjanc: zit niet zozeer tussen je oren. Zwangerschapskwaaltjes en aankondiging menstruatie-kwaaltjes lijken gewoon op elkaar. Je hoop dat het zwangerschap is... Dit was pas je eerste ronde toch? Dus kop op en vrolijk verder! Misschien moet je lichaam nog flink ontpillen.

Steph: balen! Hopen op een ander resultaat volgende week!
    Ik twijfel ook wel heel sterk nu hoor. Vanmorgen al een beetje roze en buik voelt aan zoals als ik ongesteld wordt.
    Toch vreemd dat ik ineens zware bortsen etc heb, en mega moodswings. Volgens mij doen mijn hormonen af en toe zo raar... Nou ja, ik wacht maar rustig af en ga ervan uit dat ik toch gewoon ongesteld ga worden... zucht...

17. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten idd! Ik dacht zelf dat ik iets heel lichts op de zwangerschapstest zag..maar toen heb ik een foto gemaakt en in negatief gezet en was er niks te zien!
    Mijn borsten doen wel meer zeer....en rommelde buik is iets rustiger en de pijn ook...is nu vooral in de ochtend...
    Misselijkheid is zo goed als weg sinds ik Jam eet( eet ik normaal nooit hahha)
    Nou ja we zien het wel nog...een weekje voor testen:)

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Steph887; als je iets heeeel lichts zag kan het toch wel zijn.. Dat was bij mijn 1e test ook. ik moest in het daglicht kijken en mijn ogen samen persen............. Dus..................................... Ik denk het toch echt wel eigenlijk!!

@ Betties; ik hoop niet dat je ongi door zet maar dat je zwanger bent.. Je hormonen doen raar af en toe ja..

@ Bettie en Steph887;
    Het is zo'n raar gevoel. Ergens ben je blij dat je het hartje hebt gezien enz maar o zo bang. De kans op een miskraam is overduidelijk aanewezig en de ene gyn haalde de ander erbij en vond het zorgwekkend.. Ik blijf nu bij hen 2 onder controle.. Ik kon er weinig over lezen op internet. Niet veel informatief maar meer forums. Daar lees ik dat vele bedrust kregen en dat die hematoom slonk! Ik moet nu elke week op controle.. Wel fijn dat ze me zo goed in de gaten houden.. Ik heb mijn 1e echo met ons kindje en ik hoop zo dat hij/zij bij ons blijft.. Eerst was ik nuchter maar het wordt steeds meer beladen.. Ik heb nu al van alles gezien enz. Mocht het fout gaan dan liever nu als over 10 weken.. Bedoel ik niet stom maar dat is gevoelsmatig.. Ik moet vanvaond naar de vk voor intake.. Daar zal ik ook wat vragen gaan stellen!!

Een fijne dag met veel zon dames en bedankt voor jullie medeleven!

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Pfffff dag 22: wel niet wel niet ik word er gek van!
    Ene moment denk ik, het kan niet anders het moet wel raak zijn: mega ons best gedaan deze maand ;), zere grote borsten, mega scherpe steken in mijn vagina, pukkeltjes.... Maar ook: beetje bruinig of wat rozig bij het afvegen, maar niet altijd, mega donderwolk boven mijn hoofd qua humeur
    Zou willen dat het weekend was. Of dat ik morgen wakker wordt en alle klachten nog veel erger zijn, immers hcg verdubbelt elke twee dagen en dan lijkt me dat je er ook meer van merkt? Of is dat raar gedacht...

Maak jullie en mezelf gek met mijn gezeur! Ik ga er toch maar vanuit dat het niet raak is. Heb al zo vaak getest en nog dezelfde dag weer ongi.
    Als ik niet zwanger ben dan begrijp ik wederom geen zak van mijn lijf. Dit soort zere borsten heb ik nooit, en als ze al iets gevoelig zijn dan lang niet zo erg. Behalve toen ik zwanger was. Dus dat zegt hoop ik iets...

Sorry, ik hou op met mie en voor vandaag. Op naar morgen, dag 23!

Steph, ga je echt zo lang wachten met testen? Knap hoor. Ik weet het, het is een dure 'hobby' al dat testen... Ik duim enorm voor je.

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Betties; Het kan niet zo zijn dat je meer last gaat krijgen naar mate je HCG verdubbeld.. Het is immers vaak pas vanaf 6 weken dat je klachten erger kunnen worden.. Vanaf dan gaat het hartje kloppen etc.etc. en dat freet energie.. Ik heb het ook sinds 2 dagen, meer klachten. Meer moe, borsten zijn soms aanwezig (pijn) en soms niet en vaak misselijk.. Mijn huid is ook pukkelig en ik heb een raar humeur;)!
    Ik duim heel erg voor je mee hoor!!! Succes zeg.. Wanneer zou je een test willen doen ook alweer?

Deel Deze Pagina