3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na gister een test gedaan te hebben ga ik inderdaad lang wachten;)
    Toch heb ik zoiets in die test van gister zie ik iets...al zouden andere zeggen hij is wit...ik weet het niet...
    Mij borsten doen nu ook echt zeer, steken in mijn borsten en tepels donkeder...
    Toch weer wat misselijk vanavond en steken in mijn buik zijn ook weer gezellig terug...
    Ook 1 kilo aangekomen..en buik zo opgezet dat ik nog amper mijn normale broeken aan kan....
    Als ik niet zwanger ben ga ik maar even langs de huisarts....die mijn buik even laten nakijken hahaha:)
    Ik ga dit weekend lekker weekendje met mijn nicht weg..dus lekker afleiding!
    Wanneer ga jij testen dan?

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Vannacht moest ik er onverwacht uit omdat mijn man ziek was. Ik werd helemaal misselijk en nog steeds heel zere boobs. Vanmorgen dus tóch een test gedaan, maar negatief... (uiteraard...) Is nu 1 dag voor mijn kortste cyclus en 5 dagen voor de langste dus ook niet zo gek. Ik ga gewoon door met afwachten dus. Heb nu ook wat buikpijn, dus denk dat ik toch gewoon ongesteld ga worden?
    aaaargh

3. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend....het kan nog! Zo zit ik ook hoor!
    Helaas voel ik mijn menstruatie nooit aankomen...ben alleen altijd op vaste dagen...ook wel relax!
    Wat ik wel raar vind....is dat ik al 2 keer huilend van een droom wakker geworden ben hahahaha:) nog nooit gehad geen idee of dat ook iets is;)

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Steph887; je bent volgens mij gewoon echt zwanger hoor!! Jij ziet een heeeeeeeeel licht streepje op de test??? Je symptomen lijken ook echt zo;)!

Ik ben benieuwd!!

5. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    heerlijk zo'n site waar we elkaar allemaal snappen.
    Morgen zit ik op 8 dpo en volgens sensitets zou ik morgen al met een sensitest kunnen testen.

Ik heb ook kruidvat 2 voor 5 en met die wil ik zaterdag ochtend gaan testen. daarna gaan we op vakantie.
    Het zou toch super zijn als we met zijn 4e zouden gaan ;)

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    succes Roos!! Zou super zijn!!

7. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Roos!!!:)
    Ik ben blij dat ik tot maandag druk ben, lekker afleiding;)
    Ben zo benieuwd...het zou zo welkom zijn....
    Zeker nu...mijn oma gaat achteruit en zou haar zo graag willen vertellen dat ik zwanger ben...puur alleen dat al zou ik zo fijn vinden....
    Maar ja...nog minimaal 5 dagen voor ik ga testen...
    Maar toch bang dat hij negatief is:(Want waar ik mee zit is dat mijn temperatuur niet omhoog is gegaan....

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hier is het wel over... begin echt rood bloed te zien en pijn in mijn buik. Zal vandaag wel doorzetten. WAARDELOOS!
    Ik snap dus echt niets meer van mijn lijf. DIe mege zere borsten... blijbaar heb ik ineens echt PMS ofzo. Volgende maand maar weer afwachten wat er dan gaat gebeuren..

9. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betties, wat jammer:(:(
    Op naar de volgende maand idd! Met beter weer misschien;) gaat het wel lukken!!!

10. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er nog aan het wachten??? Kan het even niet meer vokgende? Of ben ik alleen nog???
    Hoop dat ik maandag of dinsdag een positief berichtje kan posten...maar ben er bang voor:(
    Want voel me best goed nu.....misselijk is veel minder, buik klachten bijna weg... Borsten wel groter en donkere tepels maar niet meer zoveel pijn als ze deden...
    Dus ben erg bang nu:( maar ja nu lekker weekend weg zonder even zorgen te maken:) tot maandag!

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    steph hou ons wel op de hoogte!! Ik hoop dat het goed zit!!

Ik kan na het weekend weer lekker gaan klussen! :D

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nou uiteindelijk vandaag pas ongesteld geworden, dag 28. Tsjonge ik wordt zo moe van die aanloopperiode die ik steeds lijk te hebben. Vanaf Woensdag dacht ikal dat ik ongesteld ging worden, maar dan zet het steeds niet door. Nou ja, vandaag dus weer dag 1, over een dag of 10 maar weer aan de bak.

13. agenda15

agenda15 Niet meer actief

Bij mij ging er een lampje branden toen m`n borsten niet zo zeer deden als anders na m`n eisprong en de dag voor m`n NOD had ik geen behoefte aan chocola. Normaal gesproken eet ik bijna een kwart pak hagelslag leeg hahaha En ik was ook de twee weken na m`n eisprong heel erg rustig en vond alles goed, terwijl ik normaal gesproken een enorme stress kip ben. Verder merkte ik helemaal niks van vieze luchtjes, buikpijn etc. etc. Had wel wat andere afscheiding. Reukloze vlekjes. Dag na NOD test gedaan, want ik had zoiets van 'heee ik ben niet ongesteld worden' Ik was er deze maand ook absoluut niet mee bezig geweest. Test was na een halve minuut al licht positief en ik viel bijna flauw, ik had het echt niet verwacht. Op dit moment geen symptomen. Alleen af en toe een trekkerig gevoel in m`n onderbuik, gevoelige rug en m`n bh past niet meer zo goed. Dus ik mag niet klagen :)

14. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen of dinsdag ga ik testen...
    Maar ben bang voor negatieve uitslag:(
    Maar hou jullie op de hoogte!
    Hele weekend met een kleine van 3 maanden gezeten! Heerlijk:)

15. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas weer negatief:( dus maar wachten tot woensdag dan zal ik wel weer ongesteld worden:(:(:(
    Zo niet, test ik vrijdag ofzo weer....maar denk dat we weer naar de volgende ronde kunnen gaan....helaas

16. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou laatste update;)Ik keek een half uurtje geleden nog een keer en zie ik toch in normaal daglicht ( bij een lamp niet ) een heel dun pennenstreepje roze....
    Zou het dan toch???? Ik krijg het helaas niet op de foto...
    Maar ben toch bang dat ik spoken zie..Maar ja....ik hou jullie weer op de hoogte!:)

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    het is zo woensdag.. test dan gewoon nog een keer... is nog zo pril allemaal.. hopelijk dan een knallendeknalrozetest!!

18. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de test maat weg gegooit...steeds twijfel van wel niet wel niet...mijn vriend belde net van ja...is het nu wel of geen streep? Maar ja....ik wacht tot vrijdag als er niks gebeurd.....
    Spannend, maar zie het niet erg positief in...:(

19. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen de spannende dag;)
    Maar heb wel wat buikpijn,dus ben bang dat hij gewoon morgen gaat komen..
    Wel lekker poetsdrang gehad:p dus huis is weer spik en span:)
    Ik hou jullie op de hoogte of er een mini wondertje in mijn buik zit, of de volgende ronde in September gaat beginnen:(

20. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, nog steeds niks aan de hand....maar heb op een of andere manier niet het gevoel dat ik zwanger ben...
    De vorige keer heeft mijn lichaam mij 7 dagen voor de gek gehouden...dus heb nu zoiets van ik wacht 1 week en dan ga ik testen.....heb ook gewoon helemaal geen zin om te testen, geen idee wat dit nou weer is hahaha

Deel Deze Pagina