3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Super spannend!! Heb nog aan je gedacht vanmorgen!!

2. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha:) ja blijft rustig....geen bloed, of extra afscheiding....
    Buikpijn valt ook mee, af en toe een steek....
    Vanmiddag zat ik wel even van...zou ik testen of niet???
    Maar denk als het echt een week uitblijft is de hcg alleen maar hoger als ik zwanger ben;)
    Vanmiddag wel hoofdpijn en misselijk....maar blijf even afwachten:)
    Vind de testen toch wat te duur om zo even te gebruiken....

3. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas....Vanmiddag helaas ongesteld geworden..
    Ondanks dat ik het verwachte toch wel weer even verdriet:(
    Op naar September...dan is vriendlief weer thuis...Misschien in de winter meer geluk?

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Steph, oh neee.... wat kan je lijf je toch voor de gek houden, gatverdamme! Ondanks dat je jezelf 'beschermt' dat het toch wel niet zo zal zijn, doet het toch wel pijn elke keer... We know the feeling..
    Hier nu dag 9 en maar vast vrolijk begonnen aan het klussen haha. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Ik begrijp dat augustus voor jou geen kans is, vanwege het werk van je man. Lijkt me ook frustrerend.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    balen steph!! Niet leuk inderdaad..
    Succes de volgende ronde! Zal voor je duimen!

6. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx:) ja is echt bagger....
    Hahaa hij gaat proberen of hij 2 dagen thuis kan komen:) donderdag en vrijdag 4&5 aug;) maar dat is nog afwachten...
    Lichaam is nog niet Oké...ongesteld is al bijna weg, heel apart....maar wel helder rood dus geen kans op zwangerschap...en nig stekende borsten....vaag...maar zal wel groep aankomen...

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi dames,

even dit topic weer omhoog slepen!
    Hoe is het met jullie? Afgelopen zaterdag, dag 14, mijn ei wel gevoeld (voor het eerst eigenlijk dat ik het wel voelde, zeurende buikpijn aan de linkerkant) en veel doorzichtig slijm. Dus goed geklust ;)
    Dus dan zou je denken dat het nou wel eens een keer raak moet zijn. We gaan weer lekker wachten... pfff. Mijn nod is uiterlijk dag 28 en dat is dan zaterdag 13 augustus. Ben benieuwd of ik nu richting eind van deze week weer spotting krijg en zere borsten. Dat soort klachten heb ik de afgelopen keren steeds gehad.
    wachten...wachten...wachten...

8. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend weer!!!:):) Ik blijf grotere borsten houden en heb nog steeds last van mijn buik...snap er geen bal meer van hahaha:)
    maar ja, ben ongesteld geweest dus kan niet zwanger zijn...
    Ik zou donderdag/vrijdag vruchtbaar moeten zijn...maar de baas van mijn vriend werk niet echt mee;) Dus denk op naar September, Maar Betties ik ga duimen voor jou!!:)

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wat raar! Gek lijf, wordt je er niet knettergek van?? Ik ben beniuewd wat mijn lijf deze ronde weer gaat doen...
    Mocht ik zwanger zijn, dan is trouwens alsnog die pendel voor juli uitgekomen. Dan ben ik immers afgelopen weekend zwanger geworden, dat is nog net in juli.
    Afwachten...

Balen van het werk van je man.

10. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha:D:D Gewoon goed blijven hopen!!:DEn genieten;)
    Ja, ik snap mijn lijf ook niet!! Heb ook in mijn onderrug echt pijn... En de menstruatie was wel minder dan normaal, maar wel echt met rood bloed...dus dan kan het eigenlijk niet...
    Ach ja, komt met mijn vriend ook wel goed;) Over goed 3.5 week is hij weer thuis en dan ook regelmatig!Dus dat scheelt weer:)

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ik ook weer in spanning.. dit keer geen of weinig kweaaltjes. En de dingen die ik voel vraag ik me vanaf of ik ze me in beeld haha.. succes met testen straks!

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    hi bjanc! wanneer is jouw nod?

13. tuttebel

tuttebel Nieuw lid

1 aug 2011
    3
    0
    0
    Hallo Dames!

Nu inmiddels 9 rondes verder. We gaan voor ons 2 kindje. 30 Juni was mijn NOD. Op 31 juni klein beetje donker bruine afscheiding. Nu zijn we al 3 dagen overtijd. Heb geen nagels meer over!!! Gisteren getest met kv2v5. Klein pennestreepje.... dus we duimen!
    Voel geen menstruatie pijnen....

Meer dames ervaring met die donker bruine afscheiding????

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    pffff ik heb al maanden last van bruinige prut, maar dat is vanaf een week voor mijn NOD. Dus dat is niet hetzelfde. Pennestreepje is een positief dus je bent zwanger! Bruinige prut zegt volgens mij niet zoveel, tenzij het doorzet en echt bloed verliest, dan zou het al vroeg misgaan. Misschien omdat het nog zo'n licht streeje was is dit een beetje innestelingsprut wat loskomt? Over een paar dagen heb je vast een vette positieve test! Succes!

15. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ging net naar de wc had ik met afvegen roze op papier zitten. best wel veel. zal ik nu 3 dagen eerder ongie worden?? ik baal er echt heel erg van had wel goede hoop deze maand! voor het eerst ovu test gebruikt en deze was echt knal 21-7. best verdrietig nu

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Roze afscheiding wil niks zeggen, wacht je NOD nu gewoon af! Nog ff geen paniek!

De mijne is maandag 8 augustus.
    HAd het idee licht misselijk te zijn.. zo'n gevoel dat het water me in de mond loopt alsof je moet gaan spugen, jullie weten wel... MAar het gevoel in mijn lijf hoort meer bij het moeten gapen, echter hoef ik niet te gapen.. kunnen jullie het nog volgen?
    Borsten zijn steviger, tepels iets wat pijnlijk.. buik wat gevoelig, maar ook dat kan ik me in beelden... alles hier boven overigens..
    Hebben best gericht geklust.. had vruchtbaarslijm om het zo maar te zeggen..

Nu ook het idee mer afscheiding te hebben, en het idee als of er af en toe "wat uit loopt" (sorry voor de details..) ik wacht af..

Tuttebel, good luck!

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nou hier is de vruchtbare periode echt wel voorbij. Ik moet zeggen, deze maand hebben we meer dan ooit ons best gedaan. Vanaf dag 10 echt om de dag geklust, afgelopen weekend toen ik ook vruchtbaar slijm had en volgens mij ook zowaar mijn ei heb gevoeld hebben we het zaterdag en zondag gedaan. Gelukkig hebben we de lol weer gevonden. Mijn man gaf aan dat hij er echt lol in had en vroeg gister of het nog een keer moest. Nou ja, hoppa voor de zekerheid dan maar, haha. Hij zei zelfs dat ie hoopte dat het nog wel even duurde want hier kon hij wel mee leven. Vond ik natuurlijk ff niet zo'n leuke opmerking, maar ben blij dat hij er lol in heeft. Dat is wel anders geweest, hij heeft een tijdje wel de druk gevoeld van het 'moeten'.
    Heb deze ronde zelfs de afgelopen 3x met mijn benen omhoog gelegen, 20 minuten ofzo.
    Dus het zal nu *** wel eens tijd worden ook!

Morgen heb ik een afspraak bij een osteopaat. Eerder is door een andere osteopaat geconstateerd dat ik veel blokkades in mijn buik heb. Ik heb toen ook gelezen dat een osteopaat wellicht ook iets kan betekenen als het niet lukt om zwanger te worden. Ik geloof op zich best dat er wat klem of geblokkeerd kan zitten in die buik van mij. Ik ben nu overgestapt naar een ander omdat ik met die eerste geen goede band had. En dat lijkt me wel belangrijk.
    Waar ik alleen nu mee zit is dat ik nu dus in mijn wachtdagen zit (dag 19 van de max 28) en ik het dus eigenlijk wel eng vind om in mijn buik te gaan rommelen. Na al die moeite die we gedaan hebben en goede hoop dat het nu misschien eens een keer gelukt is…. Nou ja, ik ga dat wel gewoon aangeven morgen en dan zien we wel. Het grootste deel van de afspraak is toch intake en praten nu. Pas de volgende afspraak is een volledige behandeling. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het is gegaan.

Verder is het nu dus echt ongeveer anderhalve week wachten weer… pas 13 aug zit ik op mijn langste cyclus en is echt mijn NOD.

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    betties, hoop dat het raak is! DAn zou je op de 14de (my birthday) positief testen!! Goodluck!

19. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ja vandaag had ik helemaaaal geen bloed gehad! hoop dat het zo blijft en goed nieuws is

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    duim voor je!!!

Deel Deze Pagina